|
Cosmic Gate - Hardcore?
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
| Ik heb verschillende dingen gehoord over deze produktie, dus ik vraag jullie, TA-experts om een mening omtrent deze plaat. Is ie goed, ok of mwah? (mag ook in je eigen bewoordingen) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
I'm coming HARDCORE!!!
Cosmic_Gate-Back_To_Earth__Hardcore_Remixes-Vinyl-2002-POW
Goed, typisch Cosmic Gate |
|
|
| Dj Lex |
| Ik vind hetniet zo'n goeie plaat, vind hem iig een heel stuk minder als Back to earth. |
|
|
| Blik |
| redelijk nummertje vind ik, niet helemaal mijn stijl |
|
|
| Henkie_henk |
eh ja zijn wel veel mixe van enzow he.. klinkt allemaal wel rlxt
maar ken uiteraard niet tippe aan de MASTER plaat der MASTER platen
cosmic gate - FIRE WIRE!!!
TUTUTUUUUUUUUUUU VUUUURRRR DRRRRRAAADJE |
|
|
| Kamaya |
Ik vind dit echt niks, dat hardcore-style geluidje is niks voor mij, helaas.
BTW vind ik Cosmic Gate best o.k.
Ik vind 2 nrs. goed:
1. Fire Wire (beste nr. van CG)
2. Melt To The Ocean (is ook flink in orde)
Maar dat nummer hardcore vind ik echt niks.
De groeten. |
|
|
| Henkie_henk |
Probeer die maares (van rel die petrus poste)
A-Side: Hardcore (Kaylab vs Chromedioxide Mix) -- 06:25 -- 08.83MB
B-Side: Back To Earth (S.H.O.K.K Mix) -- 07:20 -- 10.00MB |
|
|
| Bellie |
cosmic_gate_-_hardcore_(club_mix)
Echt wel vet nrtje hoor.Beetje Fire Wire-achtig.Lijkt er best wel veel op.Zelfde opbouw en op ene gegeven moment effe ene soort van melodie erin.
GREETZ!! |
|
|
| Cosmic Guy |
Ik heb hem nu ook en ik moet zeggen: ze kunnen beter. KLopt het trouwens dat deze plaat uit 2000 komt?
Enne Henkie_henk: FIRE WIRE! rules idd. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Ik heb hem nu ook en ik moet zeggen: ze kunnen beter. KLopt het trouwens dat deze plaat uit 2000 komt?
Enne Henkie_henk: FIRE WIRE! rules idd. |
t Kan zijn dat ie in 2000 is gemaakt, maar dat ie nu pas op plaat ie verschenen. En Exploration Of Space is toch nog altijd mijn altime favo (m'n beltoontje :D) |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
En Exploration Of Space is toch nog altijd mijn altime favo (m'n beltoontje :D) |
Die heb ik dus ook. Was gvd wel moeite met inkloppen, maar ik heb hem ook al een 3-4 maanden als ringtone. :D :D |
|
|
| moogwai |
Vind het nummer OK.. vind Back To Earth beter.. en die remixes van Hardcore en Back To Earth vind ik niet zo denderend.
mijn top 5:
1. Cosmic Gate - Melt To The Ocean (Midnight Remix)
2. Cosmic Gate - Exploration Of Space (Club Remix)
3. Cosmic Gate - Fire Wire (Club Mix)
4. Cosmic Gate - Somewhere Over The Rainbow (Midnight Mix)
5. Cosmic Gate - The Drums |
|
|
|
|