return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Cosmic Gate - Hardcore?
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
Ik heb verschillende dingen gehoord over deze produktie, dus ik vraag jullie, TA-experts om een mening omtrent deze plaat. Is ie goed, ok of mwah? (mag ook in je eigen bewoordingen)
!_PeTrUs_!
I'm coming HARDCORE!!!

Cosmic_Gate-Back_To_Earth__Hardcore_Remixes-Vinyl-2002-POW


Goed, typisch Cosmic Gate
Dj Lex
Ik vind hetniet zo'n goeie plaat, vind hem iig een heel stuk minder als Back to earth.
Blik
redelijk nummertje vind ik, niet helemaal mijn stijl
Henkie_henk
eh ja zijn wel veel mixe van enzow he.. klinkt allemaal wel rlxt

maar ken uiteraard niet tippe aan de MASTER plaat der MASTER platen

cosmic gate - FIRE WIRE!!!

TUTUTUUUUUUUUUUU VUUUURRRR DRRRRRAAADJE
Kamaya
Ik vind dit echt niks, dat hardcore-style geluidje is niks voor mij, helaas.
BTW vind ik Cosmic Gate best o.k.
Ik vind 2 nrs. goed:
1. Fire Wire (beste nr. van CG)
2. Melt To The Ocean (is ook flink in orde)
Maar dat nummer hardcore vind ik echt niks.

De groeten.
Henkie_henk
Probeer die maares (van rel die petrus poste)

A-Side: Hardcore (Kaylab vs Chromedioxide Mix) -- 06:25 -- 08.83MB
B-Side: Back To Earth (S.H.O.K.K Mix) -- 07:20 -- 10.00MB
Bellie
cosmic_gate_-_hardcore_(club_mix)

Echt wel vet nrtje hoor.Beetje Fire Wire-achtig.Lijkt er best wel veel op.Zelfde opbouw en op ene gegeven moment effe ene soort van melodie erin.

GREETZ!!
Cosmic Guy
Ik heb hem nu ook en ik moet zeggen: ze kunnen beter. KLopt het trouwens dat deze plaat uit 2000 komt?
Enne Henkie_henk: FIRE WIRE! rules idd.
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ik heb hem nu ook en ik moet zeggen: ze kunnen beter. KLopt het trouwens dat deze plaat uit 2000 komt?
Enne Henkie_henk: FIRE WIRE! rules idd.


t Kan zijn dat ie in 2000 is gemaakt, maar dat ie nu pas op plaat ie verschenen. En Exploration Of Space is toch nog altijd mijn altime favo (m'n beltoontje :D)

Robvef
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

En Exploration Of Space is toch nog altijd mijn altime favo (m'n beltoontje :D)


Die heb ik dus ook. Was gvd wel moeite met inkloppen, maar ik heb hem ook al een 3-4 maanden als ringtone. :D :D
moogwai
Vind het nummer OK.. vind Back To Earth beter.. en die remixes van Hardcore en Back To Earth vind ik niet zo denderend.

mijn top 5:
1. Cosmic Gate - Melt To The Ocean (Midnight Remix)
2. Cosmic Gate - Exploration Of Space (Club Remix)
3. Cosmic Gate - Fire Wire (Club Mix)
4. Cosmic Gate - Somewhere Over The Rainbow (Midnight Mix)
5. Cosmic Gate - The Drums
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement