return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Dj Tiesto Live @ Haoman 17 At Dj Mixes 2k!!!!!!
View this Thread in Original format
DJ-Energy
טוב אחים שלי!!!
מישהו הקליט את הסט של טיסטו והעלה אותו ל
dj mixes 2k!!!!

תודה לאסף שאמר לי על זה
;)

Tracklist:
01. DJ Tiesto And Junkie XL - Obsession
02. Cass And Slide - Glad I Ate Her (Original Mix)
03. New Order - Crystal (Lee Coombs Remix)
04. ID
05. Airwave - Mysteries Of Life
06. Flash - The Day After
07. Ralphie B - Massive
08. Solicitous - Furthermost
09. Dreamcatcher - I Dont Wanna Lose My Way (Magik Muzik Remix)
10. 4 Strings - Into The Night (Original Mix)
11. Lange feat. Skye - Drifting Away (Lange's Sunset Dub)
12. Dave Kane - The Journey Of Zoe (Sinesweeper Remix)
13. Arcane - Somewhere (Dave Swayze Remix)
14. Nalin And Kane - Open Your Eyes
15. Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Remix)
16. Sidewinder - Hidden Flight (DJ Tiesto Vs. Kosheen Bootleg)
17. DJ Tiesto - Flight 643 (Original Mix)
18. DJ Tiesto - In My Memory (Airwave Remix) (Bonzai Promo??)
19. Mark Norman - Overkill
20. King Of Clubs - Revelation (Airwave Remix)
21. Green Martian - Industry
22. DJ Tiesto And Geert Huinink - Magik Journey
23. Tranquility Base - Razorfish (Above & Beyond Progressive Mix)
24. DJ Tiesto - Suburban Train (Original Mix)
25. Push - Strange World (2000 Remake)
26. Cj Bolland - The Prophet
27. Liquid Overdose - Fearsome Bass
28: Insigma - Open Your Eyes (Insigma Mix)

נראה ענק!!!!!!.
Dj Mixes 2k

EnJoY
arik
אלה חדשות משמחות
תודה יובל

חיכיתי לסט הזה ולא נראה לי שהייתי נכנס ל
Dj Mixes 2k
בזמן הקרוב
אז תודה:)
Hell_Copter
הטראק ליסט נראתה לי פצצה עוד מאז שהיה לי אותה
שזה היה לפני כמה ימים כבר
אבל יש לי כל כך הרבה להוריד שלא נראה לי שאני יוריד את הסט
אריק... אני סומך עליך שתוריד ושאני יצרוב ממך :)
DJ-Energy
יאללה כל אלה עם האיי דיי אס אל והכבלים לרוץ להוריד
יא מנייקים אני על 56 קיי... בלעעע אני רוצה להוריד!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy
יאללה כל אלה עם האיי דיי אס אל והכבלים לרוץ להוריד
יא מנייקים אני על 56 קיי... בלעעע אני רוצה להוריד!!!!


יובל...
אל תתלונן!!!
אני על פחות מ 56 קיי
אז עשה לי טובה ותשתוק בקשר לזה
Dj Moriano
ואיפה אני מוצא אותו
eXeTik
תודה יובל- אני מת להוריד את זה...
אמרו לי היה סט פצצה!
Scorchio
ואאאאייי יובל אתה כזה ענק
בן דוד שלי היה שם ואמר לי שהיה פצצה אחושרמוטה
אני כבר מת לשמוע
תודה גבר
NeMeSiS1234
אני עם אי די אס אל אז אני כבר סיימתי להוריד אותו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue:
Scorchio
בואנה אתם קולטים שזה לא כל הסט?!
זה רק חלק ראשון וזה איזה 30 טראקים
זה בטח היה איזה 5 שעות

Agent-Fire
....איזה באסה

אני לא יכול להוריד את זה כי ההורדה היא עם האפלט המסריח הזה של אנטי ליץ
'
:whip:
ואי אפשר להשתמש בתוכנת הורדה :(


טוב לא נורא....
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Scorchio
בואנה אתם קולטים שזה לא כל הסט?!
זה רק חלק ראשון וזה איזה 30 טראקים
זה בטח היה איזה 5 שעות


אחי
זה רק החלק הראשון
הסט הוא בסביבות ה
220
דקות... יש עוד שתי חלקים שעוד לא האלו.. הם אמרו שהם יסימו את זה שם בקרוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement