|
Dj Tiesto Live @ Haoman 17 At Dj Mixes 2k!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
....איזה באסה
אני לא יכול להוריד את זה כי ההורדה היא עם האפלט המסריח הזה של אנטי ליץ
'
:whip:
ואי אפשר להשתמש בתוכנת הורדה :(
טוב לא נורא.... |
אתה יכול לנסות באופן רגיל להוריד מה הבעיה ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בואנה אתם קולטים שזה לא כל הסט?!
זה רק חלק ראשון וזה איזה 30 טראקים
זה בטח היה איזה 5 שעות |
הסט של טייסטו היה 4 שעות
מ 2:30 בלילה
עד 6:30 בבוקר |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הסט של טייסטו היה 4 שעות
מ 2:30 בלילה
עד 6:30 בבוקר |
damnnnnnnnnnnn
אחי צריך הרבה כוח בשביל לדפוק סט כזה |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אתה יכול לנסות באופן רגיל להוריד מה הבעיה ? |
זה בלתי אפשרי... יש שם אפלט מסריח, אתה אפילו חייב ללחוץ על ייס בחלון של האזהרה שמופיע לך כדי שהתוכנה שלהם תעלה.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
damnnnnnnnnnnn
אחי צריך הרבה כוח בשביל לדפוק סט כזה |
אז תחשוב על זה ככה!!!
עכשיו טייסטו עושה סיבוב עולמי ואתה יודע כמה זמן כל סט שלו שם!?
9 שעות!!!!!!!!!!
אין לך מושג מה צריך בשביל לעשות כזה דבר!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בואנה אתם קולטים שזה לא כל הסט?!
זה רק חלק ראשון וזה איזה 30 טראקים
זה בטח היה איזה 5 שעות |
אני לא חושב שה 30 טראקים האלה זה רק החלק הראשון
תסמוך עליי שזה היה כל הסט |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני לא חושב שה 30 טראקים האלה זה רק החלק הראשון
תסמוך עליי שזה היה כל הסט |
אני חושב כמוך שה-30 טראקים האלה זה כל הסט
אבל לפי מה שרשום שם זה רק חלק ראשון מתוך 3 או 4 אם אני לא טועה שזה ממש ממש מוזר |
|
|
| eXeTik |
לא לא... רשימה הטראקים זה של כל הסט אבל הקבצים עצמם זה רק של החלק הראשון
יענו במה שאתה מורידים עכשיו אין את כל הטראקים שאתם רואים בטראקליסט... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
לא לא... רשימה הטראקים זה של כל הסט אבל הקבצים עצמם זה רק של החלק הראשון
יענו במה שאתה מורידים עכשיו אין את כל הטראקים שאתם רואים בטראקליסט... |
הוצאת לי את המילים מהפה
אני יודע שטייסטו עלה ב 2:30 וירד ב 6:30
אז למה להתווכח!?
הוא לא יכול להכניס 90 טראקים ב 4 שעות
פשוט חילקו את הסט לקבצים שיהיה יותר נוח להוריד |
|
|
| Scorchio |
רועי יש לך טעות
הוא לא עושה כל סט 9 שעות
היה איזה מקום אחד באמסטרדם שהוא עשה חד פעמי סט של 9 שעות
אבל ככה הוא לא עושה את זה
מה איתך
הוא יתפרק לנו כל יום 9 שעות לתקלט |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אנשים החלק השני של הסט הועלה לאוויר
רוצו להשיג אותו ומהר |
|
|
| Scorchio |
להגיד תאמת
סט משעמם |
|
|
|
|