|
Het Grote (Nieuwe) Duncan Stutterheim Interview (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Wat ben je toch een muppet :stongue: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Muppy
wil ook mee naar de bejaardenhouseparties op MILF-jacht...
ben er alleen nog te jong voor:( |
en geen woord over de sosa.... :thepirate |
|
|
| jp |
| Alles goed met je shoulder nu? |
|
|
| ZZandirt |
gaat wel weer... pijn pleite...
dit gaat terugkomen, maar opereren doen ze niet.. (gelukkig..)
niet meer 60 kg koud boven mijn macht tillen... (dus tòch weer voorspel...:D) |
|
|
| jp |
| Kijk dat is goed nieuws |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by jp
Kijk dat is goed nieuws |
ja nu die nieuwe teef nog |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
en geen woord over de sosa.... :thepirate |
sosa? |
|
|
| jp |
| Dat is de algemene naam voor coke onder gebruikers |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Dat is de algemene naam voor coke onder gebruikers |
ooowwwww zooooo!!!:happy2: |
|
|
| Unique2701 |
goed geschreven jeepee |
|
|
| jp |
| Ja was erg veel werk :rolleyes: |
|
|
|
|