|
Rosenmontagsrave (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
En wie gaat er heen? Juist ja.. IKKU!!!!!! :)
Lekker 2,5 uur (als t goed weer is hehe) in de auto :) Dan ff van 7 tot 5 (ofzo) flink stampen met de Deutschers :) En dan huiswaarts en dan weer naar school :) Wát een leventje :) Kon ik maar voor eeuwig student (ahum) zijn :)
Ennu.....de tickets zijn zelf 9 EURO 50 !!!!!!!!!!!!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA bij de voorverkoop ja :) Stond op de "Turbinenhalle-Site" :)
DEUTSCHLAND JETZT KOMMEN WIR!!!!!!!!!!! JETZT GEHT LOSSSSSSSSSSSS :D lol
We hebben misschien wel een plekkie over in de auto ;) hehe Iemand interesse? :)
Ik ga vrijdag kaartjes halen want k ben überhaupt dit weekend in de buurt van Stuttgart... WEEEEEEEE :)
ok...genoeg gespammed :whip: :clown: |
|
|
| mafiasven |
12 euro dat is echt goedkoop :)
jammer dat het zo ver weg is anders was ik wel gegaan. heb nog een set van cosmic gate van vorig jaar bij de rosenmontags rave echt gaaf !! |
|
|
| Boss |
hmm, lijkt me ook wel wat..... 's in ieder geval beter dan dat gare carnaval hier in limburg en brabant :whip: want daar heb ik toch zo'n tyfus hekel aan........
alleen 's ff zien hoeveel man 'k mee krijg.. en hoe dat met 't vervoer moet..........
en waar kan je die kaarten eigenlijk bestellen ??? |
|
|
| Miss Proximus |
| Je kunt ze vinden op www.eventim.de , waar je moet zoeken op eins live. Je dien t te betalen met creditcard. :) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ennu.....de tickets zijn zelf 9 EURO 50 !!!!!!!!!!!!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA bij de voorverkoop ja :) Stond op de "Turbinenhalle-Site" :)
DEUTSCHLAND JETZT KOMMEN WIR!!!!!!!!!!! JETZT GEHT LOSSSSSSSSSSSS :D lol
We hebben misschien wel een plekkie over in de auto ;) hehe Iemand interesse? :)
Ik ga vrijdag kaartjes halen want k ben überhaupt dit weekend in de buurt van Stuttgart... WEEEEEEEE :) |
Zo te zien is mijn vorige post toch niet aangekomen :( :whip:
Na een beetje logisch nadenken ben ik tot de simpele conclusie gekomen om natuurlijk toch te gaan!!! :D
Zo'n vette line-up voor zo'n prijs...wil ik toch zekers niet missen!!
Mooi 'opwarmertje' voor Trance Energy! :p
Ik hoop dat ik m'n TA shirt tegen die tijd heb!! Kan ik hem mooi inweiden! Is er al wat nieuws van de drukker Miss P???
Helmaal beters dat je de kaartjes zelf gaat halen.. Een maat van me gaat ze binnenkort bestellen :D :D |
|
|
| Miss Proximus |
| 4 kaartjes in da house!!!!!!!!!!!! :) woohoohoooooooooooo :D |
|
|
| Lytchix |
| Are there still avalaible places or it's sold out? :conf: |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Lytchix
Are there still avalaible places or it's sold out? :conf: |
I there are still some tickets, my friend is going to order them this evening. |
|
|
| Flipper01 |
Aaaaarrrrgghhh
Sold out
DAMN!!! En ik had me er al zo op verheugd!!
We zouden iig met 3 man gaan, maar de 4de die mee wilde zat nog te twijfelen.. Uiteindelijk hebben we gezegd dat we het uiterlijk maandag wilden weten.. Hij heeft er dus voor gekozen om niet mee te gaan, maar toen we de kaarten wilden bestellen waren ze al uitverkocht:whip: :whip: :whip: :(
Zwaar klote dus :mad: |
|
|
| Miss Proximus |
Damn da's idd echt HEEEEEEEL klote flipper :(
Ik vind t echt jammer voor jullie.....dan maar Mayday? www.mayday.de 't is alleen wat duurder, maar je hebt ook meer dj's, en het is lekker in de mei-vakantie :) |
|
|
| Boss |
TYFUS, dan ben ik ook te laat :mad: !..... dom, want dat was eigenlijk wel te verwachten, voor zo'n prijs...... :(
naja...... dan maar carnaval vieren.... :clown:
:eek:
(nie dus he....) |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik dans wel een rondje voor jullie :) |
|
|
|
|