return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Rosenmontagsrave
View this Thread in Original format
Flipper01
Maandag 11 februari is er in de Turbinenhalle Oberhausen een groot feest! Een paar vrienden van me willen wel gaan, maar ik wil ook wel weer carnaval vieren..
Zijn er nog andere trancEaddicts die gaan of al eens eerder op dit feest zijn geweest??
Dit is de line-up:
13.00 - 15.00 Uhr: Mike Litt
15.00 - 17.00 Uhr: Hardy Hard
17.00 - 18.30 Uhr: Moguai
18.30 - 20.30 Uhr: Blank & Jones
20.30 - 22.30 Uhr: Paul van Dyk
22.30 - 00.30 Uhr: Westbam
00.30 - 02.30 Uhr: Mauro Picotto
02.30 - open end: DJ Timon, Resident DJ Turbinenhalle

Erg lekker dacht ik zo... En de kaartjes kosten 12 Euro.

Voor meer info kan je hier klikken!
Blik
WTF 12 €!!

en dan twijfel je of je moet gaan als je kunt gaan......:whip: :whip:

carnaval duurt 4 dagen hoor!!!!
M5
Carnaval vieren....je bent duidelijk geen echte TA...:rolleyes:

MAURO PICOTTO !! voor een geeltje ofzow....en je maten gaan al....tering jantje..
Optimus Trance
ALS IK ER WOONDE ZOU IK T WEL WETEN..... DESNOODS IN ME EENTJE GHEHEHE

KUT, ME CAPS:D
Yarnie
ziet er zeker vel vett0rz uit!!!

en dat voor maar 12 €

k zou er opzekers naa toe gaan als k jou was

greetz,

yarnie
!_PeTrUs_!
Die Paul van Dyk heeft me wel een grote gok zeg

DJ_Siesta
DUITSE SL3TT3N doen man
kolkiewolkie
hoerrrreezoooooi,

wie heeft er nou weer bedacht dat zulke vette op de MAANDAG gehouden moet worden.... dit komt in de praktijk neer op 2 vrije daagjes (die dus niet available zijn)

...€12, das niets..

(sad) greetz kolkiewolkie
T.H.C.
he jammer, feb. zit al redelijk vol met DD en teQnology... het blijft niet bij die 12€...maar wel lekker dichtbij voor mij...nog ff over na denken.
Maar als ik moest kiezen tussen 1 of 2 dagen minder carnaval of dit dan wist ik het ook wel. GAAN!!!
Kamaya
He Flip! Ben je niet helemaal honderd!
Bedenk je eens hoe hard jij gaat balen als jouw vrienden terug zijn van een onwijs (oja carnaval/brabant........kei) vet feest en jij er niet bij was!
Ik raad je zeker aan te gaan!

(btw wat mis je nou aan twee dagen carnaval in ruil voor dit)

De Groeten en viel SpaB daar in Duitsland!

Optimus Trance
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
hoerrrreezoooooi,

wie heeft er nou weer bedacht dat zulke vette op de MAANDAG gehouden moet worden


Waarom denk je dat het RosenMONTAGsrave heet...
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Optimus Trance


Waarom denk je dat het RosenMONTAGsrave heet...


duhh

ok, misschien had ik het zo moeten zeggen: welke H**ter heeft ooit bepaald dat het rosenmontag moest zijn en niet rosensamstag of zoiets:D

greetz kolkiewolkie
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement