|
laat je ff van je goeie kant zien!
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
En stem!! ook al ga je niet..:D de B-parade is een waardig opvolger voor wijlen LoveParade :D)
HIER
naam, email en postcode en klaar...
tis voor een goed doel zullen we maar zeggen (NB postcode beginnen met [NL-] please.
ik was numéro 229
:toothless |
|
|
| Unique2701 |
| dan kan je toch meerdere keren stemmen met fake adressen of niet? |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Unique2701
dan kan je toch meerdere keren stemmen met fake adressen of niet? |
very smart....
jij geen nummer uniekje? niet gestemd??? |
|
|
| jp |
| Uniek stemt alleen voor de Shanghai Stleet Lave :p |
|
|
| Unique2701 |
| ik heb gestemd. weet ik veel welk nr. boeiuhhhhhh |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by franzelare
ik ben tegen! |
stem dan tégen.... |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Unique2701
ik heb gestemd. weet ik veel welk nr. boeiuhhhhhh |
uniekje lief.... |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
uniekje lief.... |
 |
|
|
|
|