return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
[30-04-2006] Mayday "Worldclub" - Westfalenhalle, Dortmund (pg. 2)
View this Thread in Original format
jp
Nergens voel je die bass zo lekker als in de WFH. Dat is Mayday :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
Nergens voel je die bass zo lekker als in de WFH. Dat is Mayday :D


2004 (of was het alweer 2003?): Zombie Nation. 3 uur ofzo ergens in de nacht, net Marco Remus stampwerk gehoord dacht ik, en ineens gaat Kernkraft 400 erin.

Ik heb nog nooit zoveel mensen met de vingers in de oren zien staan :D :D
jp
No sound limits
Aardbevingssimulatoren
Trechtervorm

:happy2:
kolkiewolkie
Misselijk worden van de bass :D . 'Voel die bass' in optima forma :p .

Nog geen idee, wordt iig een last minute decision.
basd
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Misselijk worden van de bass :D . 'Voel die bass' in optima forma :p .

Nog geen idee, wordt iig een last minute decision.

Of we zeggen gewoon nu alvast: we gaan.
New Wave
Wat een gare line-up.
jp
quote:
Originally posted by New Wave
Wat een gare line-up.


Ik mis Joey Beltram. Voor de rest: KT, PVD, FC, CL... heerlijk :D
Mindphaser
Mayday... nog nooit geweest! neem me al jaren voor eens te gaan maar het komt er nooit van.. effe kijken of ik meer mensen zo gek kan krijgen :)
Muppy
quote:
Originally posted by Mindphaser
Mayday... nog nooit geweest! neem me al jaren voor eens te gaan maar het komt er nooit van.. effe kijken of ik meer mensen zo gek kan krijgen :)


ik ben ook nog nooit geweest...maarja ik weet hier al zeker dat er niemand mee wil. dus een TA-uitje is dan erg geschikt lijkt me!
jp
quote:
Originally posted by Muppy
ik ben ook nog nooit geweest...maarja ik weet hier al zeker dat er niemand mee wil. dus een TA-uitje is dan erg geschikt lijkt me!


Dus je gaat met? Mooi. Scheelt weer een Euro benzine. Kaartjes kun je bij Outfitz te Dordrecht halen. Ze zullen zo eind februari wel beschikbaar zijn....

ZZandirt
quote:
Originally posted by Mindphaser
Mayday... nog nooit geweest! neem me al jaren voor eens te gaan maar het komt er nooit van.. effe kijken of ik meer mensen zo gek kan krijgen :)


als je benzinekosten wil delen en een plekkie over hebt, dan hou ik me aanbevolen....
jp
Ah mooi dan meeten we de twee auto's in Utrecht :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement