|
[30-04-2006] Mayday "Worldclub" - Westfalenhalle, Dortmund (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Gonzo |
Dabei ja :D
Godsamme wat wordt dit vet :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Gonzo
Dabei ja :D
Godsamme wat wordt dit vet :D |
1. jp
2. Magik54
3. Gonzo
4. Zzandirt ???
5. Muppy ???
6. ???? |
|
|
| Muppy |
ja het ligt er aan wanneer ik de 29e terugkom...ik ben dan een hele week op excursie geweest (wat al een bom duiten kost) en als ik s'nachts thuiskom...
ik wacht dus nog ff met bevestigen:( |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
1. jp
2. Magik54
3. Gonzo
4. Zzandirt Confirmed
5. Muppy ???
6. ???? |
alleen woon ik dan in amsterdam (jawel......!!) waarschijnlijk met eigen vervoer |
|
|
| ZZandirt |
| ik ga kaarten bestellen eerdaags. zijn er mensen die 12,50 aan orderkosten willen besparen, dan kan ik er meer kopen. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
ik ga kaarten bestellen eerdaags. zijn er mensen die 12,50 aan orderkosten willen besparen, dan kan ik er meer kopen. |
Je kan ze gewoon in de NL platenzaak kopen. Bel ze anders effe:
Dance Drugstore (Arnhem)
Power House (Nijmegen) |
|
|
| ZZandirt |
ze waren toch alleen in dordrecht te koop??? of was dat een ander feest??
zal morgen ff bellen, duss. |
|
|
| jp |
| In het verleden waren ze vanaf eind februrai o.a. bij elke Midtown te koop |
|
|
| Loraine |
| Hmmm, ziet er idd erg verleidelijk uit die lijn-up...maar vrees dat ik dan al een ass-kicking MAYDAY weekend heb in FUNLAND :cool: |
|
|
| kolkiewolkie |
| eh, geen reports enzo :conf: ? |
|
|
| ZZandirt |
| jp vast nog in coma :eyespop: |
|
|
|
|