return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Klockor (och annat bling-bling) (pg. 2)
View this Thread in Original format
hustler
Ty, fick den för ett par år sedan av föräldrarna när jag uppnådde myndig ålder. Kommer inte ihåg var de köpte den, och självklart inte vad den kostade. Men det kan man väl kolla upp antar jag.

Märket heter Tudor, kolla runt på deras sida lite.
jofawe
http://wristfashion.com/2006/01/15/...rd-winner-2005/
Lagom snygg!


http://wristfashion.com/2006/01/15/...rd-winner-2005/
Sån SKA jag ha!


Just nu har jag en Swatch BigTic .. men sen en liten olycka på jobbet har jag inte haft den på mig :)
Laszlo
quote:
Originally posted by Braxen
äh kom igen nu grabbar, klart d ska va feeeta ur ! :D


duger denna?



blir blöt i byxan bara av att tänka på den...:crazy: :crazy:
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo

blir blöt i byxan bara av att tänka på den...:crazy: :crazy:



lite väl flådig va?
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
lite väl flådig va?


Flådig? Vad faen betyder det?
n0bben
vem fan behöver armbandsur?



(kunde inte låta bli)
Braxen
^^ haha

Laz: Aah den där Breitlingen duger, men den slår fan inte Jacobs & Co. klockan ändå :toocool: .. den ligger på det nätta cirkapriset 100.000:- :D
Laszlo
quote:
Originally posted by Braxen
^^ haha

Laz: Aah den där Breitlingen duger, men den slår fan inte Jacobs & Co. klockan ändå :toocool: .. den ligger på det nätta cirkapriset 100.000:- :D


Jag vet absolut inget om de klockorna. Frågan är om mekaniken och livslängden är lika bra som hos Breitling eller om det bara är diamanterna som trissar upp priset...? :)
Laszlo
quote:
Originally posted by n0bben
vem fan behöver armbandsur?

http://lisag.com/photos/011605/flav...%20on%20set.jpg

(kunde inte låta bli)


:haha: ha ha :D Tack för den - nu fick jag lite idéer till utklädnad till en sittning med "ghettotema" som äger rum om en månad eller två :)
Braxen
quote:
Originally posted by Laszlo
Frågan är om mekaniken och livslängden är lika bra som hos Breitling eller om det bara är diamanterna som trissar upp priset...? :)


"Diamonds are forever" ;)

Laszlo
quote:
Originally posted by Braxen
"Diamonds are forever" ;)


Nice comeback :)
lacksesepsotygh
jag skulle må dålig om den klocka jag bär kostar mer än 200 kronor. jag tror det var nån form av prenumerationsklocka som man får med allers eller liknande tanttidningar. duger gott för mig. kan inte inse varför man ska lägga ut tusentals kronor på en pryl som inte gör annat än visar tiden.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement