return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Klockor (och annat bling-bling) (pg. 4)
View this Thread in Original format
Laszlo
Köpte en klocka för 200 spänn när Ur & Penn här i stan hade utförsäljning...:cool: får bli något exklusivare när jag har råd :)
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
Köpte en klocka för 200 spänn när Ur & Penn här i stan hade utförsäljning...:cool: får bli något exklusivare när jag har råd :)


mer pengar över till annat bling bling alltså ;)
Laszlo
woho...köpte ÄNTLIGEN en ny vettig klocka...en Seiko, nedsatt från 3999 till 2998 :) Nu känner jag mig som en man igen :) :) :)

Kaveh
schysst val!

du som tagit bilden? jävligt nice den med isf.
Laszlo
Japp, jag som tagit den...fast klockan är ännu snyggare IRL :)
Laszlo
Av ren tristess tog jag ett par foton till...här är ett av de :)

fede
quote:
Originally posted by Laszlo
Av ren tristess tog jag ett par foton till...här är ett av de :)

bra skärpa osv. men synd att klockan är åt "fel" håll att märket Seiko blir oläsbart typ. annars bra bild :P

här e min klocka som jag fick på studenten, har dock bara en mobilkamera tillgänglig så bilden är inte riktigt lika snygg som din bild, klockan är desto snyggare dock :D


måste också säga att klockan är myyyyyycket snyggare irl.
P4z!


edit: lagom risig man kände sig efter att ha kollat på alla andras klockar i den här tråden.. :haha:
Laszlo
Den var ju schysst...diggar urtavlan. Lederremar är dock inte min grej - har alltid varit knäsvag för stållänkar. Varför vet jag inte, men så är det :)
Christian Ö.

Jag har kollat runt lite på klockar och hittat denna (klicka på bilden)
Jag tycker den verkar fräsch, har inte sett den i IRL än men vad tror ni?

Jeremy H
quote:
Originally posted by P4z!


edit: lagom risig man kände sig efter att ha kollat på alla andras klockar i den här tråden.. :haha:

Sjysst :) Mänskligt pris oxå för mig som har en tendens att vara lite oförsiktig med sånt här...
fede
sååååja nu har jag fixat än bättre bild på mitt bling bling med min nya bling bling kamera!:p:D:D

här e noob-fotot :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement