|
Klockor (och annat bling-bling) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| Köpte en klocka för 200 spänn när Ur & Penn här i stan hade utförsäljning...:cool: får bli något exklusivare när jag har råd :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Köpte en klocka för 200 spänn när Ur & Penn här i stan hade utförsäljning...:cool: får bli något exklusivare när jag har råd :) |
mer pengar över till annat bling bling alltså ;) |
|
|
| Laszlo |
woho...köpte ÄNTLIGEN en ny vettig klocka...en Seiko, nedsatt från 3999 till 2998 :) Nu känner jag mig som en man igen :) :) :)
 |
|
|
| Kaveh |
schysst val!
du som tagit bilden? jävligt nice den med isf. |
|
|
| Laszlo |
| Japp, jag som tagit den...fast klockan är ännu snyggare IRL :) |
|
|
| Laszlo |
Av ren tristess tog jag ett par foton till...här är ett av de :)
 |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Av ren tristess tog jag ett par foton till...här är ett av de :)
|
bra skärpa osv. men synd att klockan är åt "fel" håll att märket Seiko blir oläsbart typ. annars bra bild :P
här e min klocka som jag fick på studenten, har dock bara en mobilkamera tillgänglig så bilden är inte riktigt lika snygg som din bild, klockan är desto snyggare dock :D

måste också säga att klockan är myyyyyycket snyggare irl. |
|
|
| P4z! |

edit: lagom risig man kände sig efter att ha kollat på alla andras klockar i den här tråden.. :haha: |
|
|
| Laszlo |
| Den var ju schysst...diggar urtavlan. Lederremar är dock inte min grej - har alltid varit knäsvag för stållänkar. Varför vet jag inte, men så är det :) |
|
|
| Christian Ö. |
Jag har kollat runt lite på klockar och hittat denna (klicka på bilden)
Jag tycker den verkar fräsch, har inte sett den i IRL än men vad tror ni? |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by P4z!

edit: lagom risig man kände sig efter att ha kollat på alla andras klockar i den här tråden.. :haha: |
Sjysst :) Mänskligt pris oxå för mig som har en tendens att vara lite oförsiktig med sånt här... |
|
|
| fede |
sååååja nu har jag fixat än bättre bild på mitt bling bling med min nya bling bling kamera!:p:D:D
här e noob-fotot :)
 |
|
|
|
|