|
Dutch Dimension Uitverkocht!?!?!?!?!
|
View this Thread in Original format
| Kartikeya |
mmm ik had gehoord van een goeie vriend van me dat DD uitverkocht is....
is er iemand op dit forum die hier opheldering over kan doen?
want zou er graag naar toe willen maar jah als et uitverkocht is:(
Later,
K A R T I K E Y a |
|
|
| Remy D |
| Het is uitverkocht. |
|
|
| Muppet |
Ik heb de reclame al op tv gezien was wel grappig. Tmf en de dj's zullen er ook zijn:(:(...ach ja vallen we de camera aan als ie irritant gaan doen
Greetz Muppet |
|
|
| Donna |
Probeer nog ff wat zaken af te bellen,lukt t niet dan heb je nog een kans op t start2dance forum bij de thread,vraag en aanbod.
Daar stonden tot de laatste dag ook nog kaarten voor qontact,goodluck
Btw,wat een onwijsssssssss cute signature heb je:) |
|
|
| Robvef |
Vanmorgen stond er in de Spits een heel artikel over Tiesto en zijn aankomende optreden op Dutch Dimension. En als laastste stond er onder het artikel dat ie nooit had verwacht dat Dutch Dimension binnen no time was uitverkocht!!!
En oh ja. Ik moet die camera niet in mijn gezicht hebben, dan ga ik lekker van die grote ogen opzetten. Lijkt het net of ik strak sta!!! :D |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by Robvef
Lijkt het net of ik strak sta!!! :D |
Lijkt?? :D |
|
|
| Robvef |
| Ja lijkt je. Want ik ga samen met collega's. Lijkt met niet zo'n strak :D :D plan om dan te snoepen. Snap ie!! |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Robvef
Vanmorgen stond er in de Spits een heel artikel over Tiesto en zijn aankomende optreden op Dutch Dimension.
|
, waarom was nou uitgerekend VANMORGEN de spits weer nergens te vinden op het station, staat er weer es wat in.... mis ik um.....:whip: :whip: :( :mad:
| quote: | | Ja lijkt je. Want ik ga samen met collega's. Lijkt met niet zo'n strak plan om dan te snoepen. Snap ie!! |
mwehehehe, LOL, krijg je meteen zon naam he?
hiero (op mijn stage dus) is 50% van de lui zo naief om te denken dat iedereen die naar trancefeesten gaat slikt en ik dus ook..(doek dus nie). suckers
greetz kolkiewolkie
ps, peeps: have fun (medunkt, dat moet nie moeilijk zijn) |
|
|
| Kartikeya |
mmm das nou echt om van te gaan janken!!!!
naja dan moet ik maar naar een andere party....
kheb namelijk rhytm import(den haag) ook al gebeld en die waren erook al doorheen...
wat bedoelde je precies met forum 2 dance en kan je misschien eventuele link geven....
| quote: | Originally posted by Donna
Btw,wat een onwijsssssssss cute signature heb je:) |
ja leuk he:) |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Kartikeya
wat bedoelde je precies met forum 2 dance en kan je misschien eventuele link geven....
|
www.start2dance.com
Daar moet je even kijken!! |
|
|
| Muppet |
Heb een kaartje over Kartikeya dus contact me als je hem nodig hebt
greetz Muppet |
|
|
| Kartikeya |
ah dat is relaxed maar wel jammer....
ik heb er namelijk minimaal 2 nodig maar ik ben wel geinterseerd als ik nog ergens anders een kaartje kan regelen:D
Later,
Kart
PS hoeveel vraag je ervoor? |
|
|
|
|