return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הלכו הקומפטים???
View this Thread in Original format
SPL
טוב אני אנסה להסביר את זה בפשטות
יש לי בעייה מאוד מוזרה בקומפקטים יש מעין אי סינכרון בינהם
אני מנגן ואת הטרק שבקיו אני שם סתם לדוגמא על 0.5% והוא איטי מידי לטרק שמתנגן ואם אני שם אותו על 0.6 אז הוא מהיר מידי כאילו שחסר את המצב ביינים הקיצר לא יוצא מצב שביט יושב על ביט יותר מ10 שניות ואני חייב כל הזמן לתקן

מקווה שהבנתם מה זיינתי פה את המוח ותגידו מה אתם חושבים
gErver
בעייה מוכרת,
בנגנים ישנים בסגנון סידיג'יי100 המפורסם
התזוזות של הפי'ץ גסות מדי,
.. המרווחים בין ה 0.1 ל 0.2

יש תטווח הזה באמצע שבגללו צריך לתקן לא מעט תטרק שנכנס
הבעייה נפתרה בנגנים החדשים יותר,
עם אפשרות תזוזה ביחידות יותר קטנות
כמו 0.05

אם זאת בעייה לא מוכרת
קח אותם לבדיקה איפשהו
במקומך הייתי לוקח 2 טראקים ובודק אותם על נגנים דומים

מקווה שעזרתי..
DjChook
אני מסכים עם גבר, ואפילו שאני לא מהתחום זה ברור מתמטית

טווח הBPM שטראקים עובדים נע נגיד בין 90 ל 159... עכשיו קח בהגזמות את השברים גם... יש לך מעל 100 סוגים שונים של מהירויות של ביטים בטראק.
אתה מבין למה אני חותר...?
SPL
אבל לא נראה לי הגיני שאני צריך לגעת כמעט לכל אורך המיקס בגלגל
DjChook
תראה, נדיר ששירים משנים את הBPM תוך כדי השיר,
אם אנחנו מדברים על סולמות והרמוניות (כמו שנאמר בטרד' אחר פה בזמנו)
אז למשל בסולמות, לכל סולם יש כמה מקבילים
אז אני מאמין שגם ב BPM זה ככה... כמו קצב כפול וכאלה...

בקשר לתיאום עצמו.. יש כפתור שרבים שונאים אותו של AUTO לא? ;)
SPL
לא אמרתי שטרק משנה את ה בי פי אמ
gErver
קורה הרבה שצריך לעשות תיקונים קטנים לכל אורך המיקס
הנגנים הישנים הם ככה, זה לא קשור לסולמות הרמוניות או מקצבים
מהירות נטו,
יש טראקים שהם 130 ביפיאם
ויש 129.93

לרוב זה קורה בדיסקים צרובים, ממוסיקה שמורידים
הריפים הם שגורמים לעיוותים שונים,
בינהם הקטנות האלה במהירות

אם זאת לא בעייה באמת בנגנים כמו שזה נראה
יש לזה צד חיובי,
הקטנות האלה מחדדות את הקליטה

היכולת לדעת בכל רגע אם המיקס נשמע טוב
מבדילה בין דיג'יי,
..לעוד דיג'יי
gErver
אם ת'רוצה לבדוק אם באמת יש בעייה
צרוב את אותו טראק על שני דיסקים שונים
ותנגן את שניהם באותו זמן על אותה מהירות
ותשמע..
SPL
בדקתי את זה כבר ולפעמים זה בורח ולפעמים לא
DjChook
quote:
Originally posted by SPL
בדקתי את זה כבר ולפעמים זה בורח ולפעמים לא


אולי אתה צריך ללכת לבדיקת שמיעה
בגדול אם זה לא סדיר
אז אחד מהם דפוק
או הדיסקים הלא איכותיים, או הנגן הזקן

Glenn-Holmes
וואלה הרגשתי אותו דבר לפני כמה זמן עם הסי די גיי שלי
מהמקרה שלי לומדים שזה לא רק בריפיםץץץ
זה המצב התיקונים למיטב ידיעתי הם באחוזים וזה משגורם לסטיות
שים לב שאם תאזן שתי קטעים נאמרק על 128 ואחרי זה על 132 סביר להניח שבבי פי אם מסוים זה יברח יותר מהשני...
החוכמה של הגדולים אני מניח היא למצוא תבי פי אם שגם יהיה מתאים לנגן תקטע הנכנס וגם כמות התיקונים לא תהיה גבוהה יחסית
אצלי דרך אגב הבעיה לא הייתה בסי די
סתם בראש שלי כנראה זה היה בתקופה שהרגשתי לא טוב
זה הכל שאלה של אימון באמת
הניסיון יביא את השיפור
הכי חשוב לשמור על ריכוז גבוה בכל מיקס ולהיות בטוח בכל תיקון שעושים

עכשיו לגבי הבריחה אני עשיתי אותו ניסוי אבל אצלי זה קטע אחד על דיסק ואחד על תקליט אז גם אם שתי הקטעים דומים הבריחה (יש סטייה קלה מאוד שמורגשת רק לאחר כמעט חצי דקה) היא בגלל הפורמטים השונים שעליהם עובד כל אחד...
בסי די גיי באמת שאין לי מושג למה זה יכול לקרות אם ניסית את שתיהם בסי די גיי
SPL
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
וואלה הרגשתי אותו דבר לפני כמה זמן עם הסי די גיי שלי
מהמקרה שלי לומדים שזה לא רק בריפיםץץץ
זה המצב התיקונים למיטב ידיעתי הם באחוזים וזה משגורם לסטיות
שים לב שאם תאזן שתי קטעים נאמרק על 128 ואחרי זה על 132 סביר להניח שבבי פי אם מסוים זה יברח יותר מהשני...
החוכמה של הגדולים אני מניח היא למצוא תבי פי אם שגם יהיה מתאים לנגן תקטע הנכנס וגם כמות התיקונים לא תהיה גבוהה יחסית
אצלי דרך אגב הבעיה לא הייתה בסי די
סתם בראש שלי כנראה זה היה בתקופה שהרגשתי לא טוב
זה הכל שאלה של אימון באמת
הניסיון יביא את השיפור
הכי חשוב לשמור על ריכוז גבוה בכל מיקס ולהיות בטוח בכל תיקון שעושים

עכשיו לגבי הבריחה אני עשיתי אותו ניסוי אבל אצלי זה קטע אחד על דיסק ואחד על תקליט אז גם אם שתי הקטעים דומים הבריחה (יש סטייה קלה מאוד שמורגשת רק לאחר כמעט חצי דקה) היא בגלל הפורמטים השונים שעליהם עובד כל אחד...
בסי די גיי באמת שאין לי מושג למה זה יכול לקרות אם ניסית את שתיהם בסי די גיי


אתה צודק ... באמת שמתי לב שאני מנגן סטים מסוים הבריחה היא פחות קריטית למשל בסטים של האוס
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement