|
הלכו הקומפטים???
|
View this Thread in Original format
| SPL |
טוב אני אנסה להסביר את זה בפשטות
יש לי בעייה מאוד מוזרה בקומפקטים יש מעין אי סינכרון בינהם
אני מנגן ואת הטרק שבקיו אני שם סתם לדוגמא על 0.5% והוא איטי מידי לטרק שמתנגן ואם אני שם אותו על 0.6 אז הוא מהיר מידי כאילו שחסר את המצב ביינים הקיצר לא יוצא מצב שביט יושב על ביט יותר מ10 שניות ואני חייב כל הזמן לתקן
מקווה שהבנתם מה זיינתי פה את המוח ותגידו מה אתם חושבים |
|
|
| gErver |
בעייה מוכרת,
בנגנים ישנים בסגנון סידיג'יי100 המפורסם
התזוזות של הפי'ץ גסות מדי,
.. המרווחים בין ה 0.1 ל 0.2
יש תטווח הזה באמצע שבגללו צריך לתקן לא מעט תטרק שנכנס
הבעייה נפתרה בנגנים החדשים יותר,
עם אפשרות תזוזה ביחידות יותר קטנות
כמו 0.05
אם זאת בעייה לא מוכרת
קח אותם לבדיקה איפשהו
במקומך הייתי לוקח 2 טראקים ובודק אותם על נגנים דומים
מקווה שעזרתי.. |
|
|
| DjChook |
אני מסכים עם גבר, ואפילו שאני לא מהתחום זה ברור מתמטית
טווח הBPM שטראקים עובדים נע נגיד בין 90 ל 159... עכשיו קח בהגזמות את השברים גם... יש לך מעל 100 סוגים שונים של מהירויות של ביטים בטראק.
אתה מבין למה אני חותר...? |
|
|
| SPL |
| אבל לא נראה לי הגיני שאני צריך לגעת כמעט לכל אורך המיקס בגלגל |
|
|
| DjChook |
תראה, נדיר ששירים משנים את הBPM תוך כדי השיר,
אם אנחנו מדברים על סולמות והרמוניות (כמו שנאמר בטרד' אחר פה בזמנו)
אז למשל בסולמות, לכל סולם יש כמה מקבילים
אז אני מאמין שגם ב BPM זה ככה... כמו קצב כפול וכאלה...
בקשר לתיאום עצמו.. יש כפתור שרבים שונאים אותו של AUTO לא? ;) |
|
|
| SPL |
| לא אמרתי שטרק משנה את ה בי פי אמ |
|
|
| gErver |
קורה הרבה שצריך לעשות תיקונים קטנים לכל אורך המיקס
הנגנים הישנים הם ככה, זה לא קשור לסולמות הרמוניות או מקצבים
מהירות נטו,
יש טראקים שהם 130 ביפיאם
ויש 129.93
לרוב זה קורה בדיסקים צרובים, ממוסיקה שמורידים
הריפים הם שגורמים לעיוותים שונים,
בינהם הקטנות האלה במהירות
אם זאת לא בעייה באמת בנגנים כמו שזה נראה
יש לזה צד חיובי,
הקטנות האלה מחדדות את הקליטה
היכולת לדעת בכל רגע אם המיקס נשמע טוב
מבדילה בין דיג'יי,
..לעוד דיג'יי |
|
|
| gErver |
אם ת'רוצה לבדוק אם באמת יש בעייה
צרוב את אותו טראק על שני דיסקים שונים
ותנגן את שניהם באותו זמן על אותה מהירות
ותשמע.. |
|
|
| SPL |
| בדקתי את זה כבר ולפעמים זה בורח ולפעמים לא |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by SPL
בדקתי את זה כבר ולפעמים זה בורח ולפעמים לא |
אולי אתה צריך ללכת לבדיקת שמיעה
בגדול אם זה לא סדיר
אז אחד מהם דפוק
או הדיסקים הלא איכותיים, או הנגן הזקן |
|
|
| Glenn-Holmes |
וואלה הרגשתי אותו דבר לפני כמה זמן עם הסי די גיי שלי
מהמקרה שלי לומדים שזה לא רק בריפיםץץץ
זה המצב התיקונים למיטב ידיעתי הם באחוזים וזה משגורם לסטיות
שים לב שאם תאזן שתי קטעים נאמרק על 128 ואחרי זה על 132 סביר להניח שבבי פי אם מסוים זה יברח יותר מהשני...
החוכמה של הגדולים אני מניח היא למצוא תבי פי אם שגם יהיה מתאים לנגן תקטע הנכנס וגם כמות התיקונים לא תהיה גבוהה יחסית
אצלי דרך אגב הבעיה לא הייתה בסי די
סתם בראש שלי כנראה זה היה בתקופה שהרגשתי לא טוב
זה הכל שאלה של אימון באמת
הניסיון יביא את השיפור
הכי חשוב לשמור על ריכוז גבוה בכל מיקס ולהיות בטוח בכל תיקון שעושים
עכשיו לגבי הבריחה אני עשיתי אותו ניסוי אבל אצלי זה קטע אחד על דיסק ואחד על תקליט אז גם אם שתי הקטעים דומים הבריחה (יש סטייה קלה מאוד שמורגשת רק לאחר כמעט חצי דקה) היא בגלל הפורמטים השונים שעליהם עובד כל אחד...
בסי די גיי באמת שאין לי מושג למה זה יכול לקרות אם ניסית את שתיהם בסי די גיי |
|
|
| SPL |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
וואלה הרגשתי אותו דבר לפני כמה זמן עם הסי די גיי שלי
מהמקרה שלי לומדים שזה לא רק בריפיםץץץ
זה המצב התיקונים למיטב ידיעתי הם באחוזים וזה משגורם לסטיות
שים לב שאם תאזן שתי קטעים נאמרק על 128 ואחרי זה על 132 סביר להניח שבבי פי אם מסוים זה יברח יותר מהשני...
החוכמה של הגדולים אני מניח היא למצוא תבי פי אם שגם יהיה מתאים לנגן תקטע הנכנס וגם כמות התיקונים לא תהיה גבוהה יחסית
אצלי דרך אגב הבעיה לא הייתה בסי די
סתם בראש שלי כנראה זה היה בתקופה שהרגשתי לא טוב
זה הכל שאלה של אימון באמת
הניסיון יביא את השיפור
הכי חשוב לשמור על ריכוז גבוה בכל מיקס ולהיות בטוח בכל תיקון שעושים
עכשיו לגבי הבריחה אני עשיתי אותו ניסוי אבל אצלי זה קטע אחד על דיסק ואחד על תקליט אז גם אם שתי הקטעים דומים הבריחה (יש סטייה קלה מאוד שמורגשת רק לאחר כמעט חצי דקה) היא בגלל הפורמטים השונים שעליהם עובד כל אחד...
בסי די גיי באמת שאין לי מושג למה זה יכול לקרות אם ניסית את שתיהם בסי די גיי |
אתה צודק ... באמת שמתי לב שאני מנגן סטים מסוים הבריחה היא פחות קריטית למשל בסטים של האוס |
|
|
|
|