|
הדי ג'יי / יוצר שהכי מרגש אותכם כיום ובעבר
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
טוב אז עם כל הכבוד לאיומי הסרק שלי בעזיבה
ובעיקר בגלל שהם צצו בגלל תוכנית רדיו מטופשת שלי (סתם בא לי לקטול את עצמי היום) החלטתי להתמקד בדברים החשובים באמת
לעמוד במילה שלי בתחום חשוב אחקר שבו הבטחתי משהו
והתחום הזה הוא יצירת טרדים שנוגעים בסיבה שאנחנו פה - מוזיקה אלקטרונית
אז במיוחד בשביל צח אבל ממש לא רק בשבילו מגיע הטרד הזה
כמו כולכם גם אני כרגע לא יוכל לכתוב הרבה כי אני צריך לכתוב בטח הודעה ארוכה...עכשיו בא לי פשוט לראות מה הבחירות של האנשים פה - מאוד רצוי ומומלץ בחירות מנומקות |
|
|
| YoraY |
הממ שאלה קשה עבורי בכל מקרה בחרתי ב
M.I.D.O.R
אני יודע שהוא לא מהיוצרים שיגרמו לי לבכות מהתרגשות בגלל ליריקה של סיפור אהבה אבל מבחינה מוזיקאלית אני יודע שכשאני עומד לשמוע קטע שלו זה בדוק קטע טוב עם דגש על מלודיה שתדבר אלי.. |
|
|
| gErver |
nikola gala, trentemoller בתוקפתנו
בעבר מעריץ נלהב של קוסמיק גייט :p
שיוציאו כבר משהו חדש
..שיזכיר קצצצצת את מה שהם עשו פעם |
|
|
| -AP- |
קשה לי להחליט, כי יש הרבה יוצרים מצויינים. אני חייב להגיד שבעבר יצירות של ferry corsten
היו היצירות שהייתי בוחר, אבל בשנה האחרונה אני חייב לציין את hydroid.
כמעט כל טראק שלו (שלא בשיתוף עם נינו סנטיאגו) הוא בדיוק טראק שמדבר אליי. מלודיות מדהימות, גימור מושלם, ובחירת צלילים נהדרת. הרמוניה מוזיקלית. אני חייב לציין לטובה את הטראק incurved. |
|
|
| Segev |
בתור די גי אותי הכי מרגש ארמין מאז שהכרתי את התוכנית שלו הוא לא מפסיק לרגש אותי עם טראק או שניים חדשים כל תוכנית שפשוט עושים לי תשבוע
אני מחכה ליום חמישי כל שבועה כל איזה ילד חרמן שמחכה לזיון הראשון שלו :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| KrazyDJs |
Habersham
זה יוצר שכל קטע שלו, אולי לא מרגש מבחינה של להעביר צמרמורת, אבל הוא מופק בטוב טעם, ובאיכות שאין הרבה יוצרים שמתקרבים אליה לדעתי... |
|
|
| yaman |
הדי ג'יי שהכי ריגש אותי בעבר היה בכלל יואן חילן...
לא זוכר מתי בדיוק שמעתי עליו או משהו כזה אבל פשוט תפסתי ממנו די ג'יי מצוין
לאחר שנה ככה הכרתי את ארמין..... ממש בתחילת 2003 וכמובן את התכנית רדיו שלו שאני לא מפסיק לשמוע
רמת מיקס שלדעתי אין די ג'יי שמגיע לרמה כזאת |
|
|
| evolverx |
ללא ספק הדי ג'יי שאני הכי אוהב והכי השפיע עליי ועיצב את טעמי המוסיקלי הוא האחד והיחיד :ANDY MOOR!!!!
וההסבר לכך הוא שגם העיבודים שלט לטרקים הם פשוט מדהימים,הבייס ליין שלו מטריף את החושים,הוא משלב את הווקאלים בצורנ מושלמת ויש לו את הנגיעות הרכות של כל מיני צלילים מעורריי שלווה,בגדול אני חושב שאין שני לא מבחנת יצירה!!
מבחינת יכולת מיקסוס ובחירת טרקים ובניית סט,מרקוס שולץ הוא האיש החזק בעולם ואני אראה אותו חי בטראנס אנרג'י ואתם לא!!!!!! |
|
|
| Hydroid |
| quote: | Originally posted by evolverx
ללא ספק הדי ג'יי שאני הכי אוהב והכי השפיע עליי ועיצב את טעמי המוסיקלי הוא האחד והיחיד :ANDY MOOR!!!!
וההסבר לכך הוא שגם העיבודים שלט לטרקים הם פשוט מדהימים,הבייס ליין שלו מטריף את החושים,הוא משלב את הווקאלים בצורנ מושלמת ויש לו את הנגיעות הרכות של כל מיני צלילים מעורריי שלווה,בגדול אני חושב שאין שני לא מבחנת יצירה!!
מבחינת יכולת מיקסוס ובחירת טרקים ובניית סט,מרקוס שולץ הוא האיש החזק בעולם ואני אראה אותו חי בטראנס אנרג'י ואתם לא!!!!!! |
חח למה תאומר סתם גם אני יראה אותו :tongue2 :tongue2 |
|
|
| omergunr |
גמאני פעם תפסתי מיהון חילן..
פעם קיבלתי צמרמורות מ
RANK 1
COSMIC GATE
A&B
עכשיו אין דברים שעושים לי צמרמורת :<<<
אבל אני משתדל לא לפספס אף תוכנית של אמרין ומרקוס..
;) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
פעם:
chicane, tiesto & ferry, Cygnus X, Shane 54...
היום:
Ulrich Schnauss
Shpongle
Sasha
Enya
Guns & Roses
VAST
Future Sound Of London
Delerium
וכן אני יודע שלא הכן פה אלקטרוני אבל זה מה מרגש אותי מה לעשות?
יש עוד הרבה פשוט אין לי זיין לכתוב
EDIT**
אה שחכתי לנמק...
פעם כל מה שהיה מספיק בשביל לגרום לי להתרגש מקטע כלשהו היה לשמוע איזה עליה עצבנית מלווה במלודיה אפליפטית משהו...לא דווקא קטעים שמחים אלה מלודיה עם אקורדים שנוגעים...הייתי שומע ואומר לעצמי וואו זה מגניב...איך שאפשר גם לרקוד וגם לחטוף עור ברווז מקטע עם מלודיה כזאת.
כיום אחרי שכבר חרשתי את כל האספקטים של המוזיקה האלקטרונית והתנסיתי גם לא במעט בליצור סגנונות שונים בעצמי, עבר תחום הריגוש שלי מקטעים לרמה אחרת לגמרי.
לא יודע בדיוק איך להסביר אבל אני חייב אשכרה להיתחבר לקטע שאני שומע כדי להתרגש ממנו ממש...זה צריך להיות קטע שלא סתם יחדור לי לאוזן אחת ויצא מהשניה, אלא משהו שונה...אני אוהב לשמוע טראנס כמו פעם אבל זה כבר לא עושה לי את אותה הרגשה...אלא שירים אחרים, לא טראנס ולאו דווקא אלקטרוני.
Ulrich Schnauss - הצ'יל אווט במיטבו...ממש אוהב תאמן הזה
Shpongle - צ'יל מזרחי עם נגיעות פסיכודליות, תמיד עושה לי את זה...ממש קל ופשוט להתחבר ולהתרגש מהמוזיקה.
Sasha - אין מה לנמק פה, שמעו את
airdrawndagger
או
Xpander
והכל יהיה ברור...
שלא נדבר על האוספים הממוקסיסם שלו עם דיגוויד, שבמקום הראשון
Sasha and John Digweed - Northern Exposure I
שכל קטע שם פשוט קלאסיקה וזה אחד האוספים הממוקססים הטובים בכל הזמנים. |
|
|
| Sm0keMachine |
Axwell!!!
סתם, את זה נבדוק היום!.. (עוד שעה אפילו)
בכל מקרה - היוצר מס' אחת שלי הוא אנדי מור.. פשוט בן אדם תותח.. כל טראק שלו נגע בי ועשה לי צמרמורת..:wtf: |
|
|
|
|