return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
הדי ג'יי / יוצר שהכי מרגש אותכם כיום ובעבר (pg. 2)
View this Thread in Original format
DvJ
אצלי זה.....

מאז ועד היום Marcel Woods
כל קטע שלו להיט אפשר להגיד שבשנה הזאת הוא באמת פרץ את הדרך......
יצירות שלו נותנות אווירה מדהימה ומעבירה בי צמרמרותת.....

Whiteroom אנדי מור ואדם וויט
לא ראיתי שילוב יותר טוב מזה בהפקת מוזיקה אאולי אבוב וביאונד
אבל אצלהם באמת כל קטע זה קטע.....
מלודיות מרגשות ודברים שאי אפשר לחשוב עליהם אפילו....

Benjamin Bates & Marco V
2 הולנדים עם ההפקות היפות ביותר שיש
מאז ומתמיד כל קטע שישלהם הוא מקורי ומיוחד....
ומפציץ בכל מקום....

Edit -- Gabriel & Dresden
לא מאמין ששכחתי אותם .....
כל הפקה שלהם מושלמת יש להם סטייל יחודי לא יודע איך להסביר אתזה
יש להם משהו שלאחרים אין.....
והקטעים שלהםםםם אחחחחח..........


ובשנה שנתיים האחרונים זה
Sander Van Doorn
ו- Niklas Harding.............
DjChook
בשנים האחרונות אני חייב לציין שמי שהזיז לי באמת היה ארמין באותה מסיבה ב
TLV

מה לעשות, אני לא נחשף להרבה מזה, וזה באמת היה מיוחד והזכיר לי למה אני כן עדין בפורום הזה וכן טראנס טבוע בתוכי, גם עם כרגע הוא מוסתר בכל מני דברים, מדי פעם הוא מתפרץ

בקשר לעבר.. אני חייב לציין ש AIRSCAPE שזה בסופו של דבר Johan Gielen
עשו לי את זה. גם בזכות L'esperanza וגם בזכות הדיסק ITWT004.
Viber
M.I.D.O.R & six4eight:
יוצרי האפליפטינג היחידים שנישארו,הם סטנדרט לאיכות ואיך שאני רואה את השם שלהם אני יודע שאני ישמע משו שונה ומרים

HYDROID:
אותו דבר כמו מיידור רק בפרוג
יצירתיות ורגש עילאי,סאונדים מאוד יפים ונוגעים.
הדבר היחיד שהייתי רוצה זה לישמוע ממנו סאונדים חדשים.

בא לי להגיד גם את אנדיין רק בגלל
BEAUTIFUL THINGS
מילים מהטובות ששמעתי בכול ז"אנר אם לא הכי טובות.

Chicane:
צריך להגיד למה בכלל??
השיבר הראשון שלי היה בסולטוואטר אבל זה לא העניין איתו
העניין איתו זו היצירתיות
האנרגיה באופשור
הרוגע באנדרומדה
הסינט" הנוגע ברמיקס ל
HONEY
העצב בDLEAVING TOWN
ובאמפיירס
ועוד ועוד הופכים אותו לאמן ששמו מופיע כניראה הכי הרבה באתר הזה.

ברשימת העבר גם
AYLA
SAKIN
VDM
AIRWAVE
ופרי קורסטן

מיצתרפים,הם בנו את המוזיקה הזאת,חבל שהרבה מהם הלכו לחפש את עצמם.


התקליטן היחיד שעשה לי את זה באמת במשך הרבה סטים היה אוקנפולד למרות שתמיד אהבתי אפליפטינג יותר וזה מראה את הגדולה שלו,הוא היה נותן סטים פשוט מושלמים לדעתי - לצערי הסטים המושקעים ביותר שלו בקרים-ליוורפול אף פעם לא הוקלטו ולכן כולנו פיספסנו הרבה סטים ענקיים שהוא שם עם כול מני סאמפלים מסרטים ישנים ו3 תקליטים והשקיע כמו זאבילה היום למשל.
טיאסטו הוא כניראה הקונטרה של התחום הזה,טיאסטו גרם לי להבין שכול מה שהתקליטנים החדשים עושים זה לנגן מוזיקה,זה הכול.

ארמין ושולץ הם קצת היורשים של אוקי אבל הסטים שלהם נימצאים כמו זבל ולא מרגשים באותה צורה - שולץ יודע ליצור אווירה וארמין יודע איך לבנות סט,לא מרגשים יותר מדי.


כמובן שיש עוד איזה 100 יוצרים אבל הם מתחלפים כמו גרביים...
Glenn-Holmes
וייבר ממש אהבתי את משכתבת לגבי טיאסטו אבל אני חושב שנקודה שאני לא מסכים איתה במה שאמרת (אם הייתי מסכים לא הייתי מתקלט) היא שכל משהדיגיים החדשים עושים זה לנגן מוזיקה
זה משטיאסטו הוכיח לך
אז אני יכול להסכים שטיאסטו הוכיח שכל משצריך כדי להצליח זה לנגן מוזיקה
אבל לא תהיה בינינו הסכמה על דברים אחרים

בכל אופן הצד שלי בדיון

מן הסתם די גיי...מרקוס שולץ הוא ולא אחר
הסטים שלו כיום נשמעים אפילו בשלים יותר מבעבר הסגנון שלו הוא ייחודי והוא החזיר לקדמת הבמה את הפרוגרסיב והמציא מחדש את הפרוגרסיב טראנס
הסאונד של ההפקות שלו ושל רוב הקטעים שהוא מנגן הוא פשוט מהפנט
אני כבר מזמן מכור


עוד די גיים
לאחרונה גון דיגוויד והרנאן קאטאניו
קאטאניו בדיוק כמו שולץ הוא די גיי של אווירה אטמוספרית בסטים שלו
הולך על קו יותר האוסי ומשלב מגוון סגנונות אך לא בורח מהאווירה שאותה הוא מטפח במהלך הסט - לאוהבי שולץ למרות שמדבור כאן בסגנון טיפה שונה אני ממליץ בחום רב לנסות ולהקשיב לסט של קאטאניו

דיגוויד

יש דברים שאני מתחרט עליהם בחיים
החשיפה הסופר מאוחרת שלי לפרוג היא בהחלט אחד מהם (מצד שני אולי לא הייתי נדהם מהסאונד השולצי שהגיח לחיי ב-2003 כמו שנדהמתי ממנו בפועל אם זה היה קורה...)
דיגוויד לא מתיימר כמו שולץ וקאטאניו לדוגמא ליצור אווירה אטמוספרית
הוא יגרום לכם להתאהב בסט שלו בצורה שונה ולא פחות מהשניים הקודמים
דיגוויד של היום משלב מינון מדויק של אלקטרו ברמות שאינן מזיקות לבריאות שלי ביחד עם לא יותר מדי מינימל והרבה פרוגרסיב
משמייחד את דיגוויד חוץ ממעברים מעולים לטעמי היא העובדה שאחרי סט של דיגוויד התחושה שאני יוצא עימה היא של רצון עז להתחיל לשמוע מינימל ואלקטרו - הוא פשוט גורם לך להתאהב בסאונדים שהוא זורק במהלך הסט במינונים מדויקים - וזו השיטה האלטרנטיבית שלו לסחוף את הקהל - עבורי זה עובד כמו שעון שוויצרי מדרום אנגליה
מומלץ מאוד הסט של דיגוויד מתחילת השנה מפאבריק
תודה לצח על הלינק שהוא נתן לי לעוד סט מהפנט של הבחור


לגבי יוצרים יש כרגע 2 שנמצאים אצלי בטופ וכמו שוייבר אמר אפשר להוסיף עוד כמה לרשימה המכובדת

gabriel & dresden - אז אני דווקא כן יודע מה מייחד אותם
הם מגשימים את החזון שלי לגבי התפתחות המוזיקה האלקטרונית
שילוב של רעיונות מסגנונות שונים
הקטעים שלהם משלבים מגוון רעיונות בולטים מסגנונות כמו פרוגרסיב טראנס ופרוגרסיב האוס כמו גם אלקטרו טק ואף קטעים עם קמצוץ של מינימל וקמצוץ של פאנקי (שאף אחד לא יגיד לי עכשיו מאיפה המצאתי תשטות שהם יוצרים מינימל ופאנקי...רק אמרתי שהם משתמשים ברעיונות שנפוצים בסגנונות הללו לקטעים מסוימים שלהם)
כל זה ביחד עם רמת הפקה גבוהה ביותר והרבה כשרון עריכה מביא אותם מ-2003 כבר להיות טופ פרודיוסרים עבורי...הם גם כמעט ולא נתקעים על סאונדים...לא זכור לי סאונד מסוים שלהם שהם חרשו עליו...יוצרים שיצרו כמות קטנה בהרבה של קטעים מהם "נשרפו" בגלל קבעון מחשבתי בעוד הם המשיכו תמיד הלאה - רף הציפיות שלי מהם רק הולך ועולה לגבהים אימתניים והם ממשיכים להפתיע ולא להפיל את הרף!

אריק פריידז

מה כבר אפשר להגיד אחרי להיט ענק כמו קול און מי הציפיה היתה שההצלחה תסנוור אותו ונתקל בעוד 5 קול און מי שינסו לשחזר את אותה הצלחה ואחרי זה בכל מיני נסיונות אבודים שלו להמציא את עצמו מחדש

אז כל זה לא קרה אריק פריידז הגיח ב-2004 בסערה לסצנת ההאוס אבל משמדהים יותר הוא שהוא הגיח במטרה להשאר שם והוא מוכיח כבר במשך שנתיים שהוא הגיע עם כל הכלים כדי להצליח בכך
cirez d
pryda
הם שתי הפרויקטים שלו שהאי פי שלהם לא מפסיקים להחטף ברמות היסטריות ברחבי אירופה והעולם
הוא נהנה כמו גבריאל ודרזדן ממוח עשיר ברעיונות וכשרון בלתי נלאה שעוזר לו להביא אותם לאוזנינו
פאנקי אלקטרו השפעות של טק האוס ומינימל סביב כל
אלה בעיקר נע כיוון המחשבה שלו בשנה-שנתיים האחרונות וזה עובד נפלא
Viber
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
וייבר ממש אהבתי את משכתבת לגבי טיאסטו אבל אני חושב שנקודה שאני לא מסכים איתה במה שאמרת (אם הייתי מסכים לא הייתי מתקלט) היא שכל משהדיגיים החדשים עושים זה לנגן מוזיקה
זה משטיאסטו הוכיח לך
אז אני יכול להסכים שטיאסטו הוכיח שכל משצריך כדי להצליח זה לנגן מוזיקה
אבל לא תהיה בינינו הסכמה על דברים אחרים

בכל אופן הצד שלי בדיון

מן הסתם די גיי...מרקוס שולץ הוא ולא אחר
הסטים שלו כיום נשמעים אפילו בשלים יותר מבעבר הסגנון שלו הוא ייחודי והוא החזיר לקדמת הבמה את הפרוגרסיב והמציא מחדש את הפרוגרסיב טראנס
הסאונד של ההפקות שלו ושל רוב הקטעים שהוא מנגן הוא פשוט מהפנט
אני כבר מזמן מכור


תישמע ברור שיש תקליטנים שלא רק מנגנים מוזיקה אבל כשמיסתכלים על זה בצורה של מישהו מחוץ לסצנה נגיד רואים שהקו הוא דק מאוד,אני לא רואה הרבה תקליטני פרוגרסיב אפילו שמבינים את המשמעות של זרימה וחזרה שיוצרת את התגובה במוח לטראנס\האוס כמו שאוקנפולד הבין,שמעתי אותו מדבר על הבנייה של הסטים שלו פעם והוא דיבר במונחים של הרמוניית תווים,בנייה וכו" כך שהוא מרגיש שהוא יכול לשלוט בקהל,ובנוסף אני לא רואה הרבה תקליטנים שעושים את האקסטרה מייל במאמץ כמו שאוקנפולד עשה בתחילת דרכו - ג"יימס זאבילה הוא היחיד היום כניראה.
יש לי כבוד שניבנה למרקוס שולץ וליכולת שלו ליצור אווירה - גם כתקליטן וגם כמפיק אבל העובדה שהוא מנגן במחשב\פרו טולס או מה שלא יהיה מורידה מערכו כתקליטן,מה לעשות אני שמרן...
:D

אני מסכים איתך לגבי גבריאל ודרסדן,הייתי שמח לראות אבל יותר טראקים מהפכניים כמו הרמיקס של
ATTENTION DEFCIT
לJUST ANOTHER DAY
של ארמין.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Viber
תישמע ברור שיש תקליטנים שלא רק מנגנים מוזיקה אבל כשמיסתכלים על זה בצורה של מישהו מחוץ לסצנה נגיד רואים שהקו הוא דק מאוד,אני לא רואה הרבה תקליטני פרוגרסיב אפילו שמבינים את המשמעות של זרימה וחזרה שיוצרת את התגובה במוח לטראנס\האוס כמו שאוקנפולד הבין,שמעתי אותו מדבר על הבנייה של הסטים שלו פעם והוא דיבר במונחים של הרמוניית תווים,בנייה וכו" כך שהוא מרגיש שהוא יכול לשלוט בקהל,ובנוסף אני לא רואה הרבה תקליטנים שעושים את האקסטרה מייל במאמץ כמו שאוקנפולד עשה בתחילת דרכו - ג"יימס זאבילה הוא היחיד היום כניראה.
יש לי כבוד שניבנה למרקוס שולץ וליכולת שלו ליצור אווירה - גם כתקליטן וגם כמפיק אבל העובדה שהוא מנגן במחשב\פרו טולס או מה שלא יהיה מורידה מערכו כתקליטן,מה לעשות אני שמרן...
:D

אני מסכים איתך לגבי גבריאל ודרסדן,הייתי שמח לראות אבל יותר טראקים מהפכניים כמו הרמיקס של
ATTENTION DEFCIT
לJUST ANOTHER DAY
של ארמין.


זה yet another day
ושבוע הבא יוצא בלייבל של מרקוס שולץ קטע שלהם שנוצר עוד ב-2003 והוא קטע מדהים דרל אגב זה רק דייב דרזדן ועוד מישהו ההרכב הזה...

בכל אופן מרקוס מתקלט עם קומפקטים כיום
תוכנה הוא משתמש רק ליצירת בוטלגים ואדיטים
התקלוט שלו הוא עדיין חי עם קומפקטים לא לטעות בזה
גם לי קצת כואב שהוא כבר לא נוגע בתקליטים אבל זה עדיין לא תקלוט עם תוכנה
ובקשר לשמרנות סט של סאשה בימינו אלה יוציא אותך מהשמרנות הזו כנראה...אני גם שמרן אבל אני לא אדיש לדברים שנשמעים מעולה
Viber
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
זה yet another day
ושבוע הבא יוצא בלייבל של מרקוס שולץ קטע שלהם שנוצר עוד ב-2003 והוא קטע מדהים דרל אגב זה רק דייב דרזדן ועוד מישהו ההרכב הזה...

בכל אופן מרקוס מתקלט עם קומפקטים כיום
תוכנה הוא משתמש רק ליצירת בוטלגים ואדיטים
התקלוט שלו הוא עדיין חי עם קומפקטים לא לטעות בזה
גם לי קצת כואב שהוא כבר לא נוגע בתקליטים אבל זה עדיין לא תקלוט עם תוכנה
ובקשר לשמרנות סט של סאשה בימינו אלה יוציא אותך מהשמרנות הזו כנראה...אני גם שמרן אבל אני לא אדיש לדברים שנשמעים מעולה


ידעתי כל מה שאמרת בפיסקה הראשונה אבל למרות זאת אני חושב שהטראק הזה מספיק קרוב ליכולות של דרזדן גם עם גבריאל.

אני שמח לשמוע שמרקוס נישאר לפחות טיפה עם השיטות הישנות.
אני לא מאמין שסט של סאשה ישנה את דעתי אבל אני ינסה מתישהו בכל זאת...
skelz
מבחינתי..
Steve Helstrip

כל הפקה שהפיק ו 5 שנים האחרונות
יצירת אומנות
Santa Cruz - מלאא רגש
הרימיקסים של הטריל שיקרס..
מלאים רגש
הבן אדם מלך ברגש

ו.. ארמין
Yet Another Day
אחד הפייבוריטים בקטע של רגש
מדגיש כאב ו.. מלאאא מלאא רגש
גם הרימיקס ל as the rush comes
אדיר

וכמובן.. Rank 1
צמרמורות :]
omergunr
אני גם מוסיף את
Airbase
Thrillseekers
ronski speed
וכל ה 3528901358 שמות של MIKE
Rising
quote:
Originally posted by KrazyDJs
Habersham
זה יוצר שכל קטע שלו, אולי לא מרגש מבחינה של להעביר צמרמורת, אבל הוא מופק בטוב טעם, ובאיכות שאין הרבה יוצרים שמתקרבים אליה לדעתי...


אללההה!!!אני גאה בך על הבחירה אחי! :)

לאחרנה האמת אין ממש מישהו שמצליח לרגש אותי במיוחד..
אבל את הכבוד אני עדיין שומר ל-
l-vee aka airwave behind fire and ice..
איזה מלודיות היו לבנאדם הזה העיפו אותי לעננים..
אני מקווה עכשיו שהאוסף של ה-3 דיסקים שלו יחזיר עטרה ליושנה.....

Viber
אחרי הטראקים האחרונים של מיידור בא לי להעיף אותם מהרשימה
כמעט הקאתי על הרמקולים...
:sadgreen:
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Rising
אללההה!!!אני גאה בך על הבחירה אחי! :)


למדתי ממך ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement