return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Axwell @ Vox 26-01-2006
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
טוב ראיתי שאלי לא מילא את חובתו הציבורית אז חשבתי לעשות זאת בעצמי
אני יהיה שם כמובן
לרשימות אפשר להתקשר לאלי

0547-521061

לא צריך להרחיב הרבה על יוצר הפאנקי האוס הכל כך מוכשר הזה שיחתום לי מחר לפחות על תקליט אחד (אני עדיין בהתלבטות אם לקחת 1 או 2) כדי גיי לא יצא לי לשמוע יותר ממש סט קצר שלו לפני איזה חצי שנה
לא הלהיב אותי יותר מדי אבל נגיע וניתן הזדמנות לוייב האיביזאי להכות בנו שוב באמצע החורף
עכשיו זאת הפרעה!

http://www.axwell.co.uk/
לפרטים נוספים על עוד בחור סופר כשרוני שהשבדים הנחיתו עלינו

משבוע שעבר בטום נביל אני יכול לספר לכם שהאווירה מצוינת שם
מאוד נהניתי
gErver
מפיק האוס מהטובים ;)
axwell - feel the vibe (seamus haji big love remix)
פור אקסמפל

יחצנו את זה לא משהו בכלל,
זה אמור להיות היום :conf:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by gErver
מפיק האוס מהטובים ;)
axwell - feel the vibe (seamus haji big love remix)
פור אקסמפל

יחצנו את זה לא משהו בכלל,
זה אמור להיות היום :conf:


יאפ

אני מסכים שכשזה מגיע לוייב מסוים שאמור להיות באוויר עושה רושם שזה לא קיים באופן מספק אבל אני מאמין שהווקס יהיה מלא
ROBERTO
איזה בעסה שאין לי את הגיל המתאים...מת עליו יוצר פשוט מעולה,מת על פאנקי האוס למרות שיש הרבה דברים מסחריים זו אחלה של מוסיקה שמחה ומרוממת...

תבלו
Shahar
נרשמתי אצל אלי אבל לא יודע עדיין אם אני בא
אני עייף ומילו אותי במים היום בגלל הדרגה אז לא בטוח שכדאי לצאת החוצה בקור
Glenn-Holmes
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות

מה כבר עשית?:haha:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה כבר עשית?:haha:


אני לא יודע
אבל בוא נגיד שאיבדתי תתקליטים
איש התאורה מצא את הפלאפון שלי במזל
ואין לי מושג למה כל המסיבה היתה נראית לי קצרה
אני יודע שרקדתי כל הערב
אבל זה היה נראה לי כשהמסיבה נגמרה שהשעה היא 4 (כשבעצם היה 6)
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני לא יודע
אבל בוא נגיד שאיבדתי תתקליטים
איש התאורה מצא את הפלאפון שלי במזל
ואין לי מושג למה כל המסיבה היתה נראית לי קצרה
אני יודע שרקדתי כל הערב
אבל זה היה נראה לי כשהמסיבה נגמרה שהשעה היא 4 (כשבעצם היה 6)


חיחיחי..
אני זוכר דווקא שהיית מבסוט אתמול..
ובסוף ראיתי אותך זרוק על הספה חחחח

welcome to my world..;)

סתם, זה לא נורא פעם בכמה זמן לשתות למוות אל תגיד שלא תשתה יותר במסיבות.. כי זה אחרי הכל תוסף חיוני ביותר לאווירה!!!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
חיחיחי..
אני זוכר דווקא שהיית מבסוט אתמול..
ובסוף ראיתי אותך זרוק על הספה חחחח

welcome to my world..;)

סתם, זה לא נורא פעם בכמה זמן לשתות למוות אל תגיד שלא תשתה יותר במסיבות.. כי זה אחרי הכל תוסף חיוני ביותר לאווירה!!!


אחי זכית לראות אותי באחד מאותם לילות שלפני חצי שנה נגמר בשירותים של הדי סי 10 באיביזה כשאני מרוח שם על האסלה (זה לא היה רע כמו שזה נשמע..)

נכון שם הייתי שיכור יותר
אבל כוס אומו איזה להנות אחי אני לא זוכר מה הלך אתמול חח

Shahar
יגאל למה שתית?
ובאמת איבדת הכל?
ואיך היה?
fusi
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה כבר עשית?:haha:


CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement