|
Axwell @ Vox 26-01-2006
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
טוב ראיתי שאלי לא מילא את חובתו הציבורית אז חשבתי לעשות זאת בעצמי
אני יהיה שם כמובן
לרשימות אפשר להתקשר לאלי
0547-521061
לא צריך להרחיב הרבה על יוצר הפאנקי האוס הכל כך מוכשר הזה שיחתום לי מחר לפחות על תקליט אחד (אני עדיין בהתלבטות אם לקחת 1 או 2) כדי גיי לא יצא לי לשמוע יותר ממש סט קצר שלו לפני איזה חצי שנה
לא הלהיב אותי יותר מדי אבל נגיע וניתן הזדמנות לוייב האיביזאי להכות בנו שוב באמצע החורף
עכשיו זאת הפרעה!
http://www.axwell.co.uk/
לפרטים נוספים על עוד בחור סופר כשרוני שהשבדים הנחיתו עלינו
משבוע שעבר בטום נביל אני יכול לספר לכם שהאווירה מצוינת שם
מאוד נהניתי |
|
|
| gErver |
מפיק האוס מהטובים ;)
axwell - feel the vibe (seamus haji big love remix)
פור אקסמפל
יחצנו את זה לא משהו בכלל,
זה אמור להיות היום :conf: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by gErver
מפיק האוס מהטובים ;)
axwell - feel the vibe (seamus haji big love remix)
פור אקסמפל
יחצנו את זה לא משהו בכלל,
זה אמור להיות היום :conf: |
יאפ
אני מסכים שכשזה מגיע לוייב מסוים שאמור להיות באוויר עושה רושם שזה לא קיים באופן מספק אבל אני מאמין שהווקס יהיה מלא |
|
|
| ROBERTO |
איזה בעסה שאין לי את הגיל המתאים...מת עליו יוצר פשוט מעולה,מת על פאנקי האוס למרות שיש הרבה דברים מסחריים זו אחלה של מוסיקה שמחה ומרוממת...
תבלו |
|
|
| Shahar |
נרשמתי אצל אלי אבל לא יודע עדיין אם אני בא
אני עייף ומילו אותי במים היום בגלל הדרגה אז לא בטוח שכדאי לצאת החוצה בקור |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות
אני לא אשתה יותר במסיבות |
מה כבר עשית?:haha: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה כבר עשית?:haha: |
אני לא יודע
אבל בוא נגיד שאיבדתי תתקליטים
איש התאורה מצא את הפלאפון שלי במזל
ואין לי מושג למה כל המסיבה היתה נראית לי קצרה
אני יודע שרקדתי כל הערב
אבל זה היה נראה לי כשהמסיבה נגמרה שהשעה היא 4 (כשבעצם היה 6) |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני לא יודע
אבל בוא נגיד שאיבדתי תתקליטים
איש התאורה מצא את הפלאפון שלי במזל
ואין לי מושג למה כל המסיבה היתה נראית לי קצרה
אני יודע שרקדתי כל הערב
אבל זה היה נראה לי כשהמסיבה נגמרה שהשעה היא 4 (כשבעצם היה 6) |
חיחיחי..
אני זוכר דווקא שהיית מבסוט אתמול..
ובסוף ראיתי אותך זרוק על הספה חחחח
welcome to my world..;)
סתם, זה לא נורא פעם בכמה זמן לשתות למוות אל תגיד שלא תשתה יותר במסיבות.. כי זה אחרי הכל תוסף חיוני ביותר לאווירה!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
חיחיחי..
אני זוכר דווקא שהיית מבסוט אתמול..
ובסוף ראיתי אותך זרוק על הספה חחחח
welcome to my world..;)
סתם, זה לא נורא פעם בכמה זמן לשתות למוות אל תגיד שלא תשתה יותר במסיבות.. כי זה אחרי הכל תוסף חיוני ביותר לאווירה!!! |
אחי זכית לראות אותי באחד מאותם לילות שלפני חצי שנה נגמר בשירותים של הדי סי 10 באיביזה כשאני מרוח שם על האסלה (זה לא היה רע כמו שזה נשמע..)
נכון שם הייתי שיכור יותר
אבל כוס אומו איזה להנות אחי אני לא זוכר מה הלך אתמול חח |
|
|
| Shahar |
יגאל למה שתית?
ובאמת איבדת הכל?
ואיך היה? |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה כבר עשית?:haha: |
 |
|
|
|
|