return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Pop/Rock/...-songs remixes (pg. 3)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Phortastic
Ben nog een ongelooflijke boem vergeten :)

Jewel - Intuition (Gabriel & Dresden Lo-Tek Analog Dub)

De Markus Schulz coldharbour remix daarvan is anders ook bom, zijn beste remix die hij ooit gemaakt heeft IMO :crazy:
Antony
niemand die durft of ligt het ergens anders aan...

The Police - SOS (sander van doorn remix)
Push2005
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...
Xilver
The Cranberries - Shattered (Arctic Quest Bootleg)
Bertn
quote:
Originally posted by Bunz

Radiohead - Street Spirit (Tiesto Remix )

tiesto zou 10 jaar cel moeten krijgen wegens verkrachting:o
Phortastic
quote:
Originally posted by Antony
niemand die durft of ligt het ergens anders aan...

The Police - SOS (sander van doorn remix)

my god :rolleyes:

das een joke toch he?

vind ik echt SCHIJTplaat
Phortastic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
De Markus Schulz coldharbour remix daarvan is anders ook bom, zijn beste remix die hij ooit gemaakt heeft IMO :crazy:

Ja idd, ook super remix.
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

true
TOR
quote:
Originally posted by Bunz
Sinead O'Connor - Troy (Push remix) :crazy:

ik vond die eigenlijk behoorlijk zwak ten opzichte van het origineel, dat een waar meesterwerk is.. op zich wel een sterke plaat, maar Mike is er niet in geslaagd het dramatische gevoel uit het origineel weer te geven.
Kaidreas
yes-owner of a lonely heart (max graham remix) kvond deze wel leuk eigenlijk

U2-new yearsday (ferry corsten remix)
dave gahan-dirty sticky floors (junkie xl dub)
depeche mode-only when I lose myself (lexicon rmx)
avril lavigne-i'm with you (leama & moor remix)
deep dish-mashup van flashdance met money for nothing van dire straits

Shadowkid
quote:
Originally posted by TOR
ik vond die eigenlijk behoorlijk zwak ten opzichte van het origineel, dat een waar meesterwerk is.. op zich wel een sterke plaat, maar Mike is er niet in geslaagd het dramatische gevoel uit het origineel weer te geven.

²

Ik heb pas een paar weken geleden dat origineel voor het eerst gehoord en ik verschoot ervan hoeveel gevoel daar in zat in vgl met de remix van Mike. Het is wel een heel goede remix, maar van het origineel was ik meer onder indruk toen ik het hoorde.
cyberia
quote:
Originally posted by Xilver
The Cranberries - Shattered (Arctic Quest Bootleg)

dikke +1

die depeche mode remixes kicken ook allemaal,ma da heeft ook veel te maken met de originele tracks:p :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement