return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Pop/Rock/...-songs remixes (pg. 4)
View this Thread in Original format
Eagle`
Van M.I.K.E. gesproken zijn Bloodhound Gang - Foxtrot Charly remix, underrated as dog
Antony
quote:
Originally posted by Phortastic
my god :rolleyes:

das een joke toch he?

vind ik echt SCHIJTplaat

ben er zeker van dak hier ni de enige ben die da nog een tof plaatje vind... mjah, na zo'n reactie zal iedereen zen bek der liever over houden waarschijnlek.
Xilver
Kvind ze wel ok. Kheb ze ook gedraaid op Highlite, maar dan wel enkel en alleen omdat Massive Motion daar fantastisch op past.
Antony
quote:
Originally posted by Xilver
Kvind ze wel ok. Kheb ze ook gedraaid op Highlite, maar dan wel enkel en alleen omdat Massive Motion daar fantastisch op past.

en hoe reageerden de aanwezige beta's? begonnen ze ook zoals hier op je te bashen of doen/durven ze dat enkel vanachter een computer
Jasperovitsj
Persoonlijk vind ik het ook een dikke verkrachting (ik ben dan ook Police fan ;)), maar er lijkt wel een markt voor te zijn. En het is per slot van rekening wel een remix van een popsong, dus ik zie geen reden waarom het niet in deze thread gepost zou mogen worden. En het is nu niet dat je beweerde dat het dé beste schijf ooit was, er stond geneens een waardeoordeel bij :)
CygnusX
Billie Ray Martin - Honey (Above & Beyond Club Mix) :eyespop:
Antony
^^ inderdaad, viel me gewoon op dat het nog niet tussen die andere tracks stond. Dacht misschien omdat het overal 4x/avond gedraait werd dat niemand er durfde voor uitkomen dat het eigelijk best leuk klonk toen je het de eerste weken hoorde :)

en ben ook Police van hoor :p Camden goes the Police al gezien? schitterend
mellow_head
Radiohead - Everything In Its Right Place (Hybrid Remix) :eyespop: :eyespop:
R.E.M. - The Great Beyond (Hybrid Remix) :crazy:
Missy Elliott feat. Ciara & Fatman Scoop - Lose Control (Jacques Lu Cont Mix) :D
Unique2701
quote:
Originally posted by Xilver
The Cranberries - Shattered (Arctic Quest Bootleg)

:eyes: :eyes:

Sarah McLachlan - Fallen (G&D mix)
Dido - You Take My Breath Away (Tiesto mix)
Ashlee Simpson - Pieces Of Me (29 Palms Vocal mix)
Coldplay - White Shadows (DJ Preach mix)
Gary Jules - Mad World (White Label 2004 club mix)
Limp Bizkit - Behind Blue Eyes (Trifactor blue room mix)
Bertn
ik zou die hybrid remix van radiohead wel eens willen horen!

en ik heb die remix van shattered onlangs opnieuw ontdekt, staat hier weer meermaals per dag op:D

Antony
Marco Borsato - De Bestemming (ferry corsten remix)

en die Newyears day van U2 ook, maar was al vermeld denk ik :)
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Antony
en hoe reageerden de aanwezige beta's? begonnen ze ook zoals hier op je te bashen of doen/durven ze dat enkel vanachter een computer

Ik weet niet hoe er daar werd gereageerd, maar als ik een nummer ni kan hebben, dan mag daar 999.783 mensen het daar goed vinden, dan zal je nog steeds aan mij zien dat het een schijtplaat is.
BTW als die Sander Van Doorn Remix, degeen die ik denk dat het is, dan vind ik het zelf een zwaar tresebees nummerke.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement