return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
אנשים אני צריך עזרה
View this Thread in Original format
SimonP
כל מי שזוכר, לפני איזה 5 שנים היה בארץ טראנסים עם שמות של חיות (אחח איזה נוסטאלגיה). טראנס הקופים, פילים, זאבים וכו וכו וכו..למישהו יש מושג מה השמות האמיתיים של שלושת אלה (ושל השאר)??? למי שמעוניין, השם של הקופים:

chakra & edi mis - x-files (monkey mix)

למי שיש את השמות שלהם או יש לו אותם ולא אכפת לו לשלוח - תגיבו

:D

תודה אנשים
eXeTik
איזה נוסטלגיה...
מי לא זוכר את טראנס הטלפון, האריות, הפילים, הדרדסים...
ימיו הטובים של
Holyman
SimonP
כן עבר זמן
יש לך אולי מושג מה השמות המקוריים של כל אלה? או שיש לך אותם ויכול לשלוח לי?
DJ-Energy
אחי
תנסה אולי בפורום של בי יו יותר בקיעים בחומר הזה
:)

אני בטוח שהם גם יודעים
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אחי
תנסה אולי בפורום של בי יו יותר בקיעים בחומר הזה
:)

אני בטוח שהם גם יודעים


חחחחחחחחחחחחחח
אשכרה ...
SimonP
יש מצב שהזאבים זה:
Destination - Dances With Wolves
:conf: :conf: :conf:
זה כ"כ ישן שאני לא ממש בטוח, למרות שזה לא נראה לי זה.
NeMeSiS1234
אני זוכר את כולם במעורפל...זה היה ממש ממש מזמן
אני לא חושב שאני יכול לעזור לך בזה
Pinto
היה גם את הטרק שקראו לו הפרה המשוגעת שהוא
LA VACHE
Dj Moriano
זאת התקופה שאני התחלתי לשמוע מוזיקה
לא רק טראנס אלה בכלל

נ-ו-ס-ט-ל-ג-י-ה

ומצטער אחי אין לי מושג
SimonP
כן זה באמת נוסטלגיה, חבל שאין לאף אחד שמות
מישהו אמר לי היום שהרב זה של שידה-שידאפו, צריך לבדוק.

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by eXeTik
איזה נוסטלגיה...
מי לא זוכר את טראנס הטלפון, האריות, הפילים, הדרדסים...
ימיו הטובים של
Holyman



יו אחי יש לידי דיסק של

holyman

איזה פצצה זה

עם הטראנס של ביווס

פינוקיו

אוטופיה

זוהר ארגובבבבבבבבבבבבבבבב

שרדר

ועוד כמה דברים טובים

אני שומע נונ סטופ עכשיו!
SimonP
נו אז תן לי שמות בבקשה :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement