|
אנשים אני צריך עזרה
|
View this Thread in Original format
| SimonP |
כל מי שזוכר, לפני איזה 5 שנים היה בארץ טראנסים עם שמות של חיות (אחח איזה נוסטאלגיה). טראנס הקופים, פילים, זאבים וכו וכו וכו..למישהו יש מושג מה השמות האמיתיים של שלושת אלה (ושל השאר)??? למי שמעוניין, השם של הקופים:
chakra & edi mis - x-files (monkey mix)
למי שיש את השמות שלהם או יש לו אותם ולא אכפת לו לשלוח - תגיבו
:D
תודה אנשים |
|
|
| eXeTik |
איזה נוסטלגיה...
מי לא זוכר את טראנס הטלפון, האריות, הפילים, הדרדסים...
ימיו הטובים של
Holyman |
|
|
| SimonP |
כן עבר זמן
יש לך אולי מושג מה השמות המקוריים של כל אלה? או שיש לך אותם ויכול לשלוח לי? |
|
|
| DJ-Energy |
אחי
תנסה אולי בפורום של בי יו יותר בקיעים בחומר הזה
:)
אני בטוח שהם גם יודעים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אחי
תנסה אולי בפורום של בי יו יותר בקיעים בחומר הזה
:)
אני בטוח שהם גם יודעים |
חחחחחחחחחחחחחח
אשכרה ... |
|
|
| SimonP |
יש מצב שהזאבים זה:
Destination - Dances With Wolves
:conf: :conf: :conf:
זה כ"כ ישן שאני לא ממש בטוח, למרות שזה לא נראה לי זה. |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אני זוכר את כולם במעורפל...זה היה ממש ממש מזמן
אני לא חושב שאני יכול לעזור לך בזה |
|
|
| Pinto |
היה גם את הטרק שקראו לו הפרה המשוגעת שהוא
LA VACHE |
|
|
| Dj Moriano |
זאת התקופה שאני התחלתי לשמוע מוזיקה
לא רק טראנס אלה בכלל
נ-ו-ס-ט-ל-ג-י-ה
ומצטער אחי אין לי מושג |
|
|
| SimonP |
כן זה באמת נוסטלגיה, חבל שאין לאף אחד שמות
מישהו אמר לי היום שהרב זה של שידה-שידאפו, צריך לבדוק. |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
איזה נוסטלגיה...
מי לא זוכר את טראנס הטלפון, האריות, הפילים, הדרדסים...
ימיו הטובים של
Holyman |
יו אחי יש לידי דיסק של
holyman
איזה פצצה זה
עם הטראנס של ביווס
פינוקיו
אוטופיה
זוהר ארגובבבבבבבבבבבבבבבב
שרדר
ועוד כמה דברים טובים
אני שומע נונ סטופ עכשיו! |
|
|
| SimonP |
| נו אז תן לי שמות בבקשה :) |
|
|
|
|