return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Mike Cruz @ HAOMAN17 TLV, 02.02.06!
View this Thread in Original format
ngl
Mike Cruz @ FFF, HAOMAN 17 TEL-AVIV.

נשמעת מסיבה טובה.

הבעיה היא שזה ליין של גייז, בחיים לא הייתי במסיבה של גייז.

יש לציין שאני סטרייט לחלוטין, לא הומופוב אבל יחסית נגעל מהדברים האלה.


אתם חושבים שזה קריטי שזה ליין גייז ? או שזה נסבל ?



תודה :)
YoraY
לא הייתי ולא הייתי רוצה להיות :)







אח שלו פתחת תטרד פעמיים..
ngl
quote:
Originally posted by YoraY
לא הייתי ולא הייתי רוצה להיות :)

אח שלו פתחת תטרד פעמיים..


חבל להפסיד מסיבה כזאת, האומן אחד המועדונים שאני יותר אוהב בארץ.

אתה חושב שאם אני בא עם בחורה יעשו בעיות ?

(תודה על ההערה, מחקתי את הקודם)


יש פה אנשים שכן הולכים למסיבות של גייז והם סטרייטים ??


...
Star
המסיבות של הגייז הם המסיבות לרוב המוצלחות ביותר
בלי קשר אם אתה סטרייט או לא
לך אתה תהנה
Glenn-Holmes
ני אישית לא הייתי אבל אני מכיר הרבה שהלכו והלכים חוץ מזה שליין הגייז של שירזי הוא ליין שמארח המווון סטרייטים ואין מה להרגיש מאוים בו
אם היית שואל לגבי המייל ווקס התשובה היתה שונה כנראה...
ngl
תודה לכולם .. נראה מה יהיה.
ronsh
מייק קרוז הוא אחד האנשים שאני יותר מתחבר למוזיקה שלו
אני מת לארגן נסיעה לתל אביב

תבררו לי עוד פרטים כמו גילאי כניסה וכאלה
Dj Alex (ISR)
לאדע והומואים לא ממש נראה לי עם כל הכבוד..
אם הם מתחילים איתך במועדון רגיל אז מה יהיה ב
FFF?
omergunr
בעעע תמיד בתל אביב בנים מתחילים איתי
:<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
DvJ
אם תבוא עם בחורה לא יכניסו אותה
אולי ב3 4 ככה....
אבל באףאףאף יש מלא סטרייטים אולי יתחילו איתך יגעו לך בתחת לא משהו רציני....
ולאףאףאף לא צריך גילאים.....

omergunr
אהההה עכשיו אני נזכר.. פעם הציעו לי ללכת לאיזה משהו כזה.. שנה שעברה ללין של שירז או ללין של שירזי משהו כזה שזה היה גם אפאפאפ.. ואי אפשר לבוא עם בנות.. ואין הגבלת גילאים.. הייתי בן 16 ויכלתי להכינס.. ועופר ניסים ניגן...
ronsh
מישהו יודע על מכירה מוקדמת או על עלות הכרטיסים?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement