|
Mike Cruz @ HAOMAN17 TLV, 02.02.06!
|
View this Thread in Original format
| ngl |
Mike Cruz @ FFF, HAOMAN 17 TEL-AVIV.
נשמעת מסיבה טובה.
הבעיה היא שזה ליין של גייז, בחיים לא הייתי במסיבה של גייז.
יש לציין שאני סטרייט לחלוטין, לא הומופוב אבל יחסית נגעל מהדברים האלה.
אתם חושבים שזה קריטי שזה ליין גייז ? או שזה נסבל ?
תודה :) |
|
|
| YoraY |
לא הייתי ולא הייתי רוצה להיות :)
אח שלו פתחת תטרד פעמיים.. |
|
|
| ngl |
| quote: | Originally posted by YoraY
לא הייתי ולא הייתי רוצה להיות :)
אח שלו פתחת תטרד פעמיים.. |
חבל להפסיד מסיבה כזאת, האומן אחד המועדונים שאני יותר אוהב בארץ.
אתה חושב שאם אני בא עם בחורה יעשו בעיות ?
(תודה על ההערה, מחקתי את הקודם)
יש פה אנשים שכן הולכים למסיבות של גייז והם סטרייטים ??
... |
|
|
| Star |
המסיבות של הגייז הם המסיבות לרוב המוצלחות ביותר
בלי קשר אם אתה סטרייט או לא
לך אתה תהנה |
|
|
| Glenn-Holmes |
ני אישית לא הייתי אבל אני מכיר הרבה שהלכו והלכים חוץ מזה שליין הגייז של שירזי הוא ליין שמארח המווון סטרייטים ואין מה להרגיש מאוים בו
אם היית שואל לגבי המייל ווקס התשובה היתה שונה כנראה... |
|
|
| ngl |
| תודה לכולם .. נראה מה יהיה. |
|
|
| ronsh |
מייק קרוז הוא אחד האנשים שאני יותר מתחבר למוזיקה שלו
אני מת לארגן נסיעה לתל אביב
תבררו לי עוד פרטים כמו גילאי כניסה וכאלה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
לאדע והומואים לא ממש נראה לי עם כל הכבוד..
אם הם מתחילים איתך במועדון רגיל אז מה יהיה ב
FFF? |
|
|
| omergunr |
בעעע תמיד בתל אביב בנים מתחילים איתי
:<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< |
|
|
| DvJ |
אם תבוא עם בחורה לא יכניסו אותה
אולי ב3 4 ככה....
אבל באףאףאף יש מלא סטרייטים אולי יתחילו איתך יגעו לך בתחת לא משהו רציני....
ולאףאףאף לא צריך גילאים..... |
|
|
| omergunr |
| אהההה עכשיו אני נזכר.. פעם הציעו לי ללכת לאיזה משהו כזה.. שנה שעברה ללין של שירז או ללין של שירזי משהו כזה שזה היה גם אפאפאפ.. ואי אפשר לבוא עם בנות.. ואין הגבלת גילאים.. הייתי בן 16 ויכלתי להכינס.. ועופר ניסים ניגן... |
|
|
| ronsh |
| מישהו יודע על מכירה מוקדמת או על עלות הכרטיסים? |
|
|
|
|