return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
www.tiesto.se
View this Thread in Original format
DJ_Viktor
Hej allihop!
Jag har precis lagt upp den svenska
sidan för världens bästa DJ..
Besök den gärna!!

MVH Viktor

www.tiesto.se
Jeremy H
Välkommen till forumet!

Hoppas detta inte bara är meningslös reklam...
ScuL
tycker det är lite trist att be om pengar för annonser på en sida som representerar en produkt (Tiësto) medan du inte äger "produkten"
hustler
Välkommen till forumet :tongue2
RebeL9
förstod inte vitsen med sidan eftersom det fanns så lite text där. :conf:

nåja welcome to TA!:disbelief
Kamelen
trillade av stolen när jag såg detta

"Största succéerna: Gouryella, Traffic, Tiësto in Concert"

Traffic? bara jag som inte förstår den låten?

men men .. =) (= wellcome!!

EDIT: :D haha såg att du hade en "annons-sektion" :)(: söt.. ett tips är att sänka priserna typ med massa procent.. tror inte det kommer funka annars (inte ens om d va gratis..vem vill synas med tieztå)

nåja.. skojar:)(: kram!!
reveal
quote:
Originally posted by Kamelen
EDIT: :D haha såg att du hade en "annons-sektion" :)(: söt.. ett tips är att sänka priserna typ med massa procent.. tror inte det kommer funka annars


Ett annat tips om man ska försöka vara seriös och tjäna pengar är att inte särskriva. Det heter "Storleksexempel" och inte "Storleks exempel".

Välkommen till TA :) Lycka till med din sida!
November
Hehe

Inte för att det känns så himla seriöst
Men ialf Välkommen.. :)
Don't be a stranger ;)
gurra
Hmm, hade jag haft så mycket pengar som Tiesto hade jag iaf inte kört en Audi A3.
Connector
1000 kr / månad exkl. moms och ingen statistik över hur många unika ip-nummer som besöker sidan? Skulle aldrig våga annonsera där......

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by gurra
Hmm, hade jag haft så mycket pengar som Tiesto hade jag iaf inte kört en Audi A3.

Ungefär som DJ Luna... En av Hollands absolut största DJs, tror han kör omkring i en VW Polo typ :D Såg det på en DVD (typ Innercity...)
mr_fisken
quote:
Originally posted by gurra
Hmm, hade jag haft så mycket pengar som Tiesto hade jag iaf inte kört en Audi A3.


Å dj Jean kör Ferrari: )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement