|
www.tiesto.se
|
View this Thread in Original format
| DJ_Viktor |
Hej allihop!
Jag har precis lagt upp den svenska
sidan för världens bästa DJ..
Besök den gärna!!
MVH Viktor
www.tiesto.se |
|
|
| Jeremy H |
Välkommen till forumet!
Hoppas detta inte bara är meningslös reklam... |
|
|
| ScuL |
| tycker det är lite trist att be om pengar för annonser på en sida som representerar en produkt (Tiësto) medan du inte äger "produkten" |
|
|
| hustler |
| Välkommen till forumet :tongue2 |
|
|
| RebeL9 |
förstod inte vitsen med sidan eftersom det fanns så lite text där. :conf:
nåja welcome to TA!:disbelief |
|
|
| Kamelen |
trillade av stolen när jag såg detta
"Största succéerna: Gouryella, Traffic, Tiësto in Concert"
Traffic? bara jag som inte förstår den låten?
men men .. =) (= wellcome!!
EDIT: :D haha såg att du hade en "annons-sektion" :)(: söt.. ett tips är att sänka priserna typ med massa procent.. tror inte det kommer funka annars (inte ens om d va gratis..vem vill synas med tieztå)
nåja.. skojar:)(: kram!! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Kamelen
EDIT: :D haha såg att du hade en "annons-sektion" :)(: söt.. ett tips är att sänka priserna typ med massa procent.. tror inte det kommer funka annars |
Ett annat tips om man ska försöka vara seriös och tjäna pengar är att inte särskriva. Det heter "Storleksexempel" och inte "Storleks exempel".
Välkommen till TA :) Lycka till med din sida! |
|
|
| November |
Hehe
Inte för att det känns så himla seriöst
Men ialf Välkommen.. :)
Don't be a stranger ;) |
|
|
| gurra |
| Hmm, hade jag haft så mycket pengar som Tiesto hade jag iaf inte kört en Audi A3. |
|
|
| Connector |
| 1000 kr / månad exkl. moms och ingen statistik över hur många unika ip-nummer som besöker sidan? Skulle aldrig våga annonsera där...... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by gurra
Hmm, hade jag haft så mycket pengar som Tiesto hade jag iaf inte kört en Audi A3. |
Ungefär som DJ Luna... En av Hollands absolut största DJs, tror han kör omkring i en VW Polo typ :D Såg det på en DVD (typ Innercity...) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by gurra
Hmm, hade jag haft så mycket pengar som Tiesto hade jag iaf inte kört en Audi A3. |
Å dj Jean kör Ferrari: ) |
|
|
|
|