return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Wat neem je mee naar een feest?
View this Thread in Original format
jp
Kaartjes? Kauwgom? Geld? Zeg het maar :)
Unique2701
kaartjes, kauwgom, geld, sigaretten, purol, telefoon, spiegel, lipgloss... hmmm that's about it. maar neem het niet allemaal mee naar binnen hoor.
Zehra
ticket, geld, gsm, ... that's it, denk ik :)
kolkiewolkie
Aangezien ik meestal wat langer onderweg ben (was):

* kaartje
* portomonnee
* iets te eten en te drinken
* iets te lezen
* routebeschrijving als ik nog niet eerder bij de toko ben geweest
* routebeschrijving alternatieve locatie als die klootviolen aan de deur weer eens een slechte bui hebben/zich aanstellen/mijn kop te lelijk vinden
* soms de telefoon
* kauwgum
* oordoppen

eten, leesmateriaal en routebeschrijvingen zijn uiteraard voor de deur meestal wel gedumpt.
Creamfields23
Feestje dıchtbıj alleen geld.

Verweg tıcket, geld en vrıenden.

Greetz from Turkey :D
BaRTeZ
kaartjes, kauwgom, geld, telefoon, mentos, rol biscuit en een fles(je) cola
Muppy
Kaartjes(DUH), kauwgom, geld, telefoon en in de auto iets om te eten en te drinken voor op de heen- en terugweg:D
SnuggLe
Wiet
Goede zin
Partyattitude
Telefoon
Nog meer goede zin
Routebeschrijving naar dichtsbijzijnde shoarma/friettoko voor na de tijd
Treintijden in mijn hoogd
Oordoppen (Paard van Troje vooral)
Geld (niet onbelangrijk)
Bevestiging gastenlijst ;)
Poppers (mits Engeland)
New Wave
oordoppen
kaartje
cash
telefoon
Mindphaser
- kaartje
- portomonee
- eten & drinken (meestal wat broodjes, bananen en sultana's ofzo)
- mobiel
- dig camera

neem mijn vriendin altijd mee die dan weer zo'n tasje heeft zodat ik niet de hele nacht met die zooi hoef te sleuren ;)

Muppy
niemand pillen?:D of durven we dat niet hardop te zeggen:o
jp
Toevallig had ik er zaterdag 3 mee maar die waren voor iemand anders.

Bij trek in een snoepje -en niks mee hebben genomen- dan loop ik naar de grootste vent met grote ogen en vraag of ie er eentje over heeft. Werkt altijd en het is zonder uitzondering goed spul. Betalen hoeft nooit :D

Maar goed, uiteindelijk hou je het langer vol zónder en de volgende dag (afgezien van de kramp) frisser en vrolijker. Van 3 biertjes worden sommigen net zo happy ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement