|
Wat neem je mee naar een feest?
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Kaartjes? Kauwgom? Geld? Zeg het maar :) |
|
|
| Unique2701 |
| kaartjes, kauwgom, geld, sigaretten, purol, telefoon, spiegel, lipgloss... hmmm that's about it. maar neem het niet allemaal mee naar binnen hoor. |
|
|
| Zehra |
| ticket, geld, gsm, ... that's it, denk ik :) |
|
|
| kolkiewolkie |
Aangezien ik meestal wat langer onderweg ben (was):
* kaartje
* portomonnee
* iets te eten en te drinken
* iets te lezen
* routebeschrijving als ik nog niet eerder bij de toko ben geweest
* routebeschrijving alternatieve locatie als die klootviolen aan de deur weer eens een slechte bui hebben/zich aanstellen/mijn kop te lelijk vinden
* soms de telefoon
* kauwgum
* oordoppen
eten, leesmateriaal en routebeschrijvingen zijn uiteraard voor de deur meestal wel gedumpt. |
|
|
| Creamfields23 |
Feestje dıchtbıj alleen geld.
Verweg tıcket, geld en vrıenden.
Greetz from Turkey :D |
|
|
| BaRTeZ |
| kaartjes, kauwgom, geld, telefoon, mentos, rol biscuit en een fles(je) cola |
|
|
| Muppy |
| Kaartjes(DUH), kauwgom, geld, telefoon en in de auto iets om te eten en te drinken voor op de heen- en terugweg:D |
|
|
| SnuggLe |
Wiet
Goede zin
Partyattitude
Telefoon
Nog meer goede zin
Routebeschrijving naar dichtsbijzijnde shoarma/friettoko voor na de tijd
Treintijden in mijn hoogd
Oordoppen (Paard van Troje vooral)
Geld (niet onbelangrijk)
Bevestiging gastenlijst ;)
Poppers (mits Engeland) |
|
|
| New Wave |
oordoppen
kaartje
cash
telefoon |
|
|
| Mindphaser |
- kaartje
- portomonee
- eten & drinken (meestal wat broodjes, bananen en sultana's ofzo)
- mobiel
- dig camera
neem mijn vriendin altijd mee die dan weer zo'n tasje heeft zodat ik niet de hele nacht met die zooi hoef te sleuren ;) |
|
|
| Muppy |
| niemand pillen?:D of durven we dat niet hardop te zeggen:o |
|
|
| jp |
Toevallig had ik er zaterdag 3 mee maar die waren voor iemand anders.
Bij trek in een snoepje -en niks mee hebben genomen- dan loop ik naar de grootste vent met grote ogen en vraag of ie er eentje over heeft. Werkt altijd en het is zonder uitzondering goed spul. Betalen hoeft nooit :D
Maar goed, uiteindelijk hou je het langer vol zónder en de volgende dag (afgezien van de kramp) frisser en vrolijker. Van 3 biertjes worden sommigen net zo happy ;) |
|
|
|
|