|
[17-03-2006] In Trance We Trust 11 Release Party - Backztreet, Eindhoven
|
View this Thread in Original format
| Gonzo |
"DJ Phynn: In Trance We Trust 11 Release Party"
Datum: Vrijdag 17 Maart 2006
Lokatie: Club Backztreet - Eindhoven
Doors: 22:00 uur - 05:00 uur
Entrée: Euro 10,= [doorsale only!]
Hosted by Black Hole Recordings & Solarize Agency
Line Up:
PHYNN
Leon Bolier
The Sound of Progression
Galen Behr
Usefull links:
http://www.phynn.com
http://www.solarize-agency.com
http://www.black-hole.nl
Flyer:


Lange intro dus voor dit feestje :D
Het wordt een knus en intieme release party van alweer het elfde deel van de "In Trance We Trust"-serie. Niemand minder dan Phynn had de eer om deze in elkaar te mixen.
Naast Phynn, zullen nog drie "frisse" namen op het programma staan. Al met al dus een leuke gelegenheid om langs te komen.
Uiteraard hopen we ook enige NLTA'ers te mogen begroeten :) :toothless |
|
|
| Loraine |
Wooooooooopieeee: Le-on èn Keelen (en Finne + Progression) !!! :D
Staat genoteerd...nog ff Liesjuhhhh motiveren om H-E-L-E-M-A-A-L naar Eindhovuuhhh te gaan :cool: |
|
|
| HardKiller |
| Klinkt goed :) |
|
|
| raoel |
Klinkt inderdaad goed, maar ik moet om 7 uur alweer beginnen met werk.
As usual "moet" ik die vrijdag feestjes overslaan. Waarom doen ze dat niet een keer op zaterdag in Eindhoven?! |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by raoel
Klinkt inderdaad goed, maar ik moet om 7 uur alweer beginnen met werk.
As usual "moet" ik die vrijdag feestjes overslaan. Waarom doen ze dat niet een keer op zaterdag in Eindhoven?! |
mietje, nachtje overslaan moet toch keertje kunnen. |
|
|
| Unique2701 |
| doorsale only? Dat is minder zeg.. |
|
|
| drpeer_holland |
| Dit wordt zeker wel een geinige release party, ook lekker dichtbij huis :) 20 km. |
|
|
| @win |
| Leuk feestje, leuke line-up, maar ik kies toch voor Intuition de weeke ervoor :) |
|
|
| kolkiewolkie |
Wat een mietjesfeest zeg! Welke sjaak stopt nou met feesten om 5.00... da's namelijk verrekte lang wachten in het geval van treingangers.
Of is dr ergens een afterparty :D |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by @win
Leuk feestje, leuke line-up, maar ik kies toch voor Intuition de weeke ervoor :) |
Allebei moet me ook wel lukken ;) Lekker eens wat dichter bij huis! |
|
|
| Rubenderonde |
| dikke kans dat ik ff kom:) |
|
|
| Loraine |
| Finne dacht dat 200 man wel zou passen in de Backztreet: ik denk dat dit wel een KNUS feest wordt !:toothless |
|
|
|
|