return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
De kansloze "Wat een lul, die munten moet je uitgeven!" thread.
View this Thread in Original format
New Wave
Ik ben tijdens het uitmesten van mijn kamer wel erg veel munten van clubs/organisaties tegen gekomen. wat een pure geldverspilling.

Maak hier je lijstje.

(sorry heb geen fuk te doen dus dan maar weer even een nutteloze thread starten. :) )


5 x Alcazar
5 x ID$T
8 x Awakenings
6,5 x Klaveet
5 x Locomotion Zoetermeer
6 x The Q
2 x Incasa leiden
4 x Burgerweeshuis
6 x Club Entertainment (nexus)
2 x Groove (ede)
6 x FullHouse
2 x Petticote
1 x danscafe de nieuwmarkt
1 x Jeugdcentrum De Boemerang
2 x Hertog van Gelre
1 x Rai (Innercity)

Reken uit je verlies!!:nervous:
jp
Ik heb muntjes van de feesten vanaf 1997 bewaard. Dat zijn er zoveel, het heeft geen zin om ze allemaal te posten. De mooiste is/zijn de consumptiebon(nen) van Sporthallen-Zuid :happy2:
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Ik heb muntjes van de feesten vanaf 1997 bewaard. Dat zijn er zoveel, het heeft geen zin om ze allemaal te posten. De mooiste is/zijn de consumptiebon(nen) van Sporthallen-Zuid :happy2:


Komop, posten! je hebt de hele dag toch geen flikker te doen.
jp
lol ok heb je effe :p
New Wave
quote:
Originally posted by jp
lol ok heb je effe :p


Ik heb alle tijd. :)
jp
Kleine selectie van 20 kilo flyers, kaartjes, muntjes, vip-bandjes, press-passes, time-table boekjes etc etc













































:D
Opti
18 muntjes Dance valley 2001 (die met de bussenramp)
4 lichtblauw vierkant muntje van UDC feest
8 geel vierkant muntje van UDC feest
2 paars vierkant muntje van UDC feest
9 donkerpaars vierkant muntje van UDC feest
6 muntjes Now & Wow
2 muntjes Club Entertainment (Nexus)
1 muntje Trance Energy
6 bonnetjes Mezz
1 jasophaalding van de Hollywood (heb ik die wel ooit opgehaald?)
1 muntje Alazar
1 geel muntje «O»
1 zwart muntje «O»
2 half muntje de Tempel
2 bonnetjes Innercity 2003
3 paars vierkant muntje Awakenings
Mindphaser
Wow... :eek:

En ik maar denken dat ik zo gestoord was dat ik al die spullen bewaar.. :)
franzelare
damm, wat een zooi

heb hier ook een paar pullen met oude munten en een la met bankjes maar ga dat echt niet uit lopen zoeken, misschien als ik ooit echt niets te doen heb
jp
Hummm die bandjes zijn misschien leuke basis voor een nieuwe sig :D

TranceFool
quote:
Originally posted by Opti

1 jasophaalding van de Hollywood (heb ik die wel ooit opgehaald?)

Dat was zeker van toen je liep te dealen? :toothless
Opti
quote:
Originally posted by TranceFool
Dat was zeker van toen je liep te dealen? :toothless


Hehehe nee, hoor:D Had toen mijn warme jasje bij me:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement