|
De kansloze "Wat een lul, die munten moet je uitgeven!" thread. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
ik heb niet zoveel van die munten behalve dan 30 munten van the Q :rolleyes: die zou ik gaan opmaken op de laatste avond van the Q alleen had ik die avond opeens geen vervoer meer...
Gelukkig heb voor het merendeel van die munten niet betaald maar tis natuurlijk zonde. Munten die ik over hou op feesten geef ik meestal weg. Dat gebeurt niet vaak maak meestal alles op :D |
|
|
| kolkiewolkie |
Ah, zoo herkenbaar... even het potje op de kop keren. Wat ook zo naar is: dan ga je weer naar die tent toe, eindelijk... en dan vergeet je de muntjes :toothless !
5x vreetbonnen van 1 of andere tent in ede
4x drankbonnen van dezelfde tent (zelfde festival, wordt nou niet meer gehouden :whip: waarschijnlijk euro p/stuk
4x discotheek new york (overblijfsel van een groupbuy van 25 munten), euro p/stuk
2x bier/donderdagmunten Lunatic, Enschede (euro/stuk)
2x astazwart (volgens mij niet meer geldig of wel :mad: ?), 1euroveel p/stuk
1x astaoranje, 1euronogmeer/stuk
3x bastille-munten (dit jaar maar weer naar de batavierenrace, :D ), 1/stuk
4x lucky Rijssen (volgens mij ook niet meer geldig), zal ook 1/40 stuk zijn ofzo
2x city centrum lido (draaide RV toen, nooit meer geweest nadien).. prijs onbekend
1x club entertainment utrecht, :conf: . Zal wel een restant zijn van 1 of ander vaag goafeestje :) .
1x club <> zwart
1x billsbar... gezien het bejaarde design vast niet meer geldig
1x discotheek de nieuwmarkt enschede, 1 euro
1x hammer brinkdagen, :D :D :D , 1 euro
1x Heineken Music Hall
8x botsautomunten a 1 euro :stongue:
Heb dat potje destijds van m'n broer overgenomen en er is nog wat in blijven hangen uit zijn tijd..
1x zaal Dijk Lemele... die is dus minimaal 15 16 jaar oud :eek:
3x swing cafe Exit :conf:
1x engelse pond
1x 10 cent... uit frankrijk that is..
totaal 50 euro aan sunkcosts zoals een kameraad ('n econoom) dat zou zeggen... |
|
|
| basd |
Bewaar ook eigenlijk altijd wel een muntje van een plek waar ik geweest ben, gewoon voor de leuk. Stuk of vijftig zullen het er wel zijn.
De mooiste is eentje van een Zuidafrikaans entertainment-paleis, de lelijkste die van de lokale hockeytoko. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
1x club entertainment utrecht, :conf: . Zal wel een restant zijn van 1 of ander vaag goafeestje :) |
Nexus.. |
|
|
| kolkiewolkie |
| goh, dat had ik nou niet verwacht :p . Maar welke? Gele kasteel of de tractieweg 30? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
goh, dat had ik nou niet verwacht :p . Maar welke? Gele kasteel of de tractieweg 30? |
Pfff.. Ik heb er geen stickertjes op geplakt hoor..
Ben je er al uit of Mayday wat gaat worden? :p |
|
|
| kolkiewolkie |
| Ik verwacht er eind april wel uit te zijn :D . |
|
|
| Evil_E |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
3x bastille-munten (dit jaar maar weer naar de batavierenrace, :D ), 1/stuk
|
Die gele toch? Zijn die nog wel geldig bij de Bata dan? Of was dat nu net het enige feest dat je geen dure blauwe muntjes hoefde te kopen? |
|
|
| eieregooie |
| Een berg zwarte Asta munten... Bootmuntjes... een aantal HMH munten (zonder gaatjes, met gaatjes, en met stervormige gaatjes :D)... Dance Valley drink en foodmuntjes van verscheidene jaargangen... Dance Valley muntje van Armin Only (idd ja)... en als klap op de vuurpijl een volledige strip Mystery Land bonnen twv 10 euro... |
|
|
| jp |
| Bedankt voor dit topic. Die Waakzaamheid munten komen zaterdag prima van pas :) |
|
|
| Rubenderonde |
Hahaha geweldige topic! Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel ik nog heb liggen van al die jaren stappen!
Ik zal wel ff checken als ik weer thuis kom (werken zuigt wisten jullie dat al?) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Rubenderonde
werken zuigt wisten jullie dat al? |
Er zuigen wel meer dingen :disbelief |
|
|
|
|