|
[25-03-2006] Pandemonium IV
|
View this Thread in Original format
| jp |
Pandemonium · The darker and rougher side of early hardcore
Hardcore party van het jaar

zaterdag 25 maart 2006
21:00 - 07:00
Amsterdam Studio's
Arjuna vs Beyonder
Leviathan
Charly Lownoise & Mental Theo
Chosen Few
Laurent Ho
Cybernators ()
Dana
Frantic Freak
Lockjaw
Predator
Buzz Fuzz
Darkraver
Gizmo
Pavo
Deffer S
Miss Zelda
Ominous
Sequence
Vinyl Junk
Yes!  |
|
|
| New Wave |
WTF doet Laurent Ho op een hardcorefeestje :p? Die gast draait wel erg breedt :p Electro, techno, hardcore enzenz..:p
dana misschien weer beetje terreur. :p |
|
|
| jp |
Laurent Ho heeft in '97 nog op Hellraiser gestaan. Dit wordt z'n eerste hardcore set sinds eind vorige eeuw :toocool:
[[ LINK REMOVED ]]
Vanaf 19:00 min |
|
|
| New Wave |
| Daarom inderdaad. :) Ik heb die flyer volgens mij nog ergens liggen. Even zoeken morgen. :p |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Charly Lownoise & Mental Theo
|
:haha: :happy2: :stongue: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Muppy
:haha: :happy2: :stongue: |
Voor 1995 (lees: Wonderful Days) draaiden ze snoeiharde gabber zoals Live in London. Dat ze komen draaien is al een wonder, laat staan een hardcore set. Heel bijzonder :)
Ze zullen wel flink gaan raggen :D
Arjuna vs Beyonder is ook nog nooit vertoond :eyes: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Voor 1995 (lees: Wonderful Days) draaiden ze snoeiharde gabber zoals Live in London. Dat ze komen draaien is al een wonder, laat staan een hardcore set. Heel bijzonder :)
Ze zullen wel flink gaan raggen :D
Arjuna vs Beyonder is ook nog nooit vertoond :eyes: |
ik weet...maar vind het toch wel grappig om te zien dat ze nu weer gevraagd worden om te komen draaien:o |
|
|
| TranceManiac |
Vorige Pandemonium was geweldig.
Over Laurent Ho: die kerel heeft ENORM veel hardcore gemaakt, en het is erg bijzonder dat hij weer draait. ben in elk geval erg benieuwd. |
|
|
| jp |
Ik durf zelfs te beweren dat dit de beste hardcore line-up is sinds de uitvinding van de Air-Max :o
 |
|
|
| New Wave |
Kijk wat ik op een ouwe mp3 cd vind:
laurent ho - Erratum
Geile plaat. :p |
|
|
| jp |
Jij snapt het :o
 |
|
|
| kolkiewolkie |
| charly lage muziek en mentale theo stonden een week geleden nog in Zak... sweet :D . Begonnen uiteraard met het ouwe spul maar er kon op het laatst ook nog ff leuk gehakt worden :p . Helaas trekken ze wel bulten ontzettend lomp volk aan (mensen die op tentfeesten met moddervolleybal thuishoren) ;) . |
|
|
|
|