return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
[25-03-2006] Pandemonium IV
View this Thread in Original format
jp
Pandemonium · The darker and rougher side of early hardcore

Hardcore party van het jaar



zaterdag 25 maart 2006
21:00 - 07:00
Amsterdam Studio's

Arjuna vs Beyonder
Leviathan
Charly Lownoise & Mental Theo
Chosen Few
Laurent Ho
Cybernators ()
Dana
Frantic Freak
Lockjaw
Predator

Buzz Fuzz
Darkraver
Gizmo
Pavo
Deffer S
Miss Zelda
Ominous
Sequence
Vinyl Junk

Yes!
New Wave
WTF doet Laurent Ho op een hardcorefeestje :p? Die gast draait wel erg breedt :p Electro, techno, hardcore enzenz..:p

dana misschien weer beetje terreur. :p
jp
Laurent Ho heeft in '97 nog op Hellraiser gestaan. Dit wordt z'n eerste hardcore set sinds eind vorige eeuw :toocool:

[[ LINK REMOVED ]]


Vanaf 19:00 min
New Wave
Daarom inderdaad. :) Ik heb die flyer volgens mij nog ergens liggen. Even zoeken morgen. :p
Muppy
quote:
Originally posted by jp
Charly Lownoise & Mental Theo


:haha: :happy2: :stongue:
jp
quote:
Originally posted by Muppy
:haha: :happy2: :stongue:


Voor 1995 (lees: Wonderful Days) draaiden ze snoeiharde gabber zoals Live in London. Dat ze komen draaien is al een wonder, laat staan een hardcore set. Heel bijzonder :)

Ze zullen wel flink gaan raggen :D

Arjuna vs Beyonder is ook nog nooit vertoond :eyes:
Muppy
quote:
Originally posted by jp
Voor 1995 (lees: Wonderful Days) draaiden ze snoeiharde gabber zoals Live in London. Dat ze komen draaien is al een wonder, laat staan een hardcore set. Heel bijzonder :)

Ze zullen wel flink gaan raggen :D

Arjuna vs Beyonder is ook nog nooit vertoond :eyes:


ik weet...maar vind het toch wel grappig om te zien dat ze nu weer gevraagd worden om te komen draaien:o
TranceManiac
Vorige Pandemonium was geweldig.

Over Laurent Ho: die kerel heeft ENORM veel hardcore gemaakt, en het is erg bijzonder dat hij weer draait. ben in elk geval erg benieuwd.
jp
Ik durf zelfs te beweren dat dit de beste hardcore line-up is sinds de uitvinding van de Air-Max :o

New Wave
Kijk wat ik op een ouwe mp3 cd vind:

laurent ho - Erratum

Geile plaat. :p

jp
Jij snapt het :o

kolkiewolkie
charly lage muziek en mentale theo stonden een week geleden nog in Zak... sweet :D . Begonnen uiteraard met het ouwe spul maar er kon op het laatst ook nog ff leuk gehakt worden :p . Helaas trekken ze wel bulten ontzettend lomp volk aan (mensen die op tentfeesten met moddervolleybal thuishoren) ;) .
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement