return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
ID&T wint kort geding tegen Burgemeester Utrecht. (pg. 2)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by Eye-Riz
#$#%#%#%

watte?:p
Eye-Riz
:D ik mag van mijn mammie niet schelden of vloeken :D
!_PeTrUs_!
Komt Marco V nu wel of niet. Op z'n site staat nml nog gewoon dat ie komt (en op verscheidende ander forums). Ik vind ook dat ie gewoon moet draaien. Dan schoppen ze zo'n Barthezz of Jean maar een keer weg :D. Al hoewel ik al een liverset heb gehoord van onze Barthezzz vink het toch nogsteeds nix en ik Jean op Qontact ook zeer goed vond draaien. Maar Marco V is nou net nog weer dat stapje extra wat hun nou niet kunnen brengen.
Optimus
quote:
Originally posted by Eye-Riz
:D ik mag van mijn mammie niet schelden of vloeken :D

leest zij ook t forum dan?:D:D:D
TranceFool
Ja Obi, kan je misschien uitleggen hoe het zit met Marco V???? Graag :)
Flipper01
quote:
Originally posted by TranceFool
Ja Obi, kan je misschien uitleggen hoe het zit met Marco V???? Graag :)

Daar ben ik ook erg benieuwd naar!! Op zich hebben ze hem toch geboekt. En het is toch een van de grote namen, zou zonde zijn om hem te cancellen. We'll see

iig heel mooi dat ID&T heeft gewonnen!!
Jukx
quote:
"UTRECHT - Burgemeester A. Brouwer van Utrecht is verbijsterd en woedend over de uitspraak van de bestuursrechter dat organisator ID&T 30.000 bezoekers toe mag laten tijdens het dancefeest Trance Energy op 16 februari in de Jaarbeurs.

Brouwer wilde het feest verbieden als ID&T meer dan 25.000 kaartjes zou verkopen. Bij een hoger bezoekersaantal moeten volgens de burgemeester zoveel politiemensen worden ingeschakeld, dat de veiligheid in andere delen van de stad niet kan worden gegarandeerd.

Bestuursrechter mr. P. van der Beek besliste vrijdag dat de dancepromotor 30.000 partygangers toe mag laten tot Trance Energy. De schriftelijke motivering van dat besluit volgt nog.

Burgemeester Brouwer is ronduit verbluft over de opstelling van de rechtbank. Zij verwijt de rechter dat die de verantwoordelijkheid voor de openbare orde overneemt. "De rechter geeft met deze uitspraak immers aan, dat zij meent béter de risico's van een dergelijk grootschalig evenement te kunnen taxeren dan de politie. De rechter gaat op de stoel zitten van de politie en de gemeente. Dat is een kwalijke zaak".

Volgens Brouwer zijn de gevolgen voor Utrecht groot. "Wij zijn door de uitspraak verplicht vijftig agenten extra in te zetten. Die zijn nodig om in de rest van Utrecht de orde te handhaven, maar kunnen natuurlijk niet op twee plekken tegelijk zijn". Brouwer vindt ook dat de rechter met haar uitspraak een gedoogcultuur bevordert."

LOL!

:D
TranceFool
Ik vind et best als die extra kaarten komen, maar dan hoop ik wel dat zaal 3 terugkomt en dat gaat volgens mij niet gebeuren, dus wordt het alleen maar drukker in de andere zalen, hopelijk niet te druk :(
Dr. Kuipers
Wat was dan het uigangspunt van de rechzaak eigenlijk?
Ik bedoel ner wordt nu gezegd dat ID&T de rechtzaak gewonnen heeft, en dat er 5000 "extra" bezoekers mogen komen.
Maar ze zouden toch pas echt van een overwinning kunnen spreken als er 40000 in mogen en dus de progressive zaal terug...?, of zie ik dat verkeerd?
Ik denk trouwens niet dat het nu in die andere zalen te druk zal worden, want vorig jaar hadden ze er dus ook 30000, alleen dan in 1 zaal, nu is dat verspreid over 3 zalen, dus met te weinig dansruimte zal het wel mee vallen.
Ben trouwens wel benieuwd wat er met Marco V gaat gebeuren, hoop echt dat bv. een Mark van Dale, een Jean of Barthezz gekickt wordt.
Let's Hope!

Oja, ik heb mijn kaartjes ook binnen, dus ben van de partij.
Samen met iig 3 mooie dames :p
Optimus
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Oja, ik heb mijn kaartjes ook binnen, dus ben van de partij.
Samen met iig 3 mooie dames :p

Oma, mama en zusje?:p

Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by Optimus

Oma, mama en zusje?:p

Haha :)

1tje goed, mag je raden welke :p

Ik zal het maar zeggen:
zusje en 2 vriendinnen en die zijn zoooooooo lekker :p
LightForce
quote:
Original Posted By Dr. Kuipers
Ik zal het maar zeggen: zusje en 2 vriendinnen en die zijn zoooooooo lekker

ZIEN ZIEN ZIEN ZIEN!!!! :p :p :p :p :p

p.s. hoop niet dat je op je zusje valt, dan mankeert er toch echt iets daar in je bovenkamer!! ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement