|
Dance Department 23 februari: 4hrs Tiesto
|
View this Thread in Original format
| Ding Chavez |
Coming up: Dance Department X-clusiv op 23 februari: vier uur lang DJ Tiësto als co-host in Dance Department.
Dit zal dan wel niet een deel van z'n Dutch Dimension set of wel?
Meer info straat er niet op de site van 538 dus we moeten nog maar ff wachten. Wel een beetje Tiesto overkill zo :p Of kan dat toch nie? :)
GreetZ, DC |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Wel een beetje Tiesto overkill zo :p Of kan dat toch nie? :) |
nee dat kan nie! :p
ik ga het zekers luisteren, hopelijk wordt het opgenomen :D |
|
|
| TimeportE |
| ik zal kijken of ik em kan opnemen.. wat is een goed opneemprogje?? cuebass is daar toch erg geschikt voor??? (trouwens adsl (basic) is toch wel snel genoeg om zoiets te streamen op goede kwalitiet??) |
|
|
| WTB |
Morgen (19 januari) van 22.00 tot 23.00 uur draait Ferry Corsten in Dance Department. Ook niet verkeerd natuurlijk.
En TimeportE je krijgt waarschijnlijk de beste opneemkwaliteit als je je radio aansluit op je pc en dan bijvoorbeeld Cool Edit 2000 gebruikt voor de opname.
WTB. |
|
|
| DJ_Siesta |
aaaaaaaaaarghhhhhhhh, altijd die publiciteit om die kut tiesto, gadverdamme. hij kian dan misschien wel goed draaien, maar z'n producties worden wel; heeeel veel minder, als je ze vergelijkt met 2/3 jaar geleden istie nu maar een pulsedriver producerr
GreetZ GERRIT |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by WTB
En TimeportE je krijgt waarschijnlijk de beste opneemkwaliteit als je je radio aansluit op je pc en dan bijvoorbeeld Cool Edit 2000 gebruikt voor de opname. |
hoe sluit ik mijn radio dan aan op mijn comp.. het enige wat een beetje vervoerbaar is, is een draagbare radio, kan die ook aangesloten worden op je comp?? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
heeeel veel minder, als je ze vergelijkt met 2/3 jaar geleden istie nu maar een pulsedriver producerr |
Is ook nie verkeerd tegenwoordig hoor:D:D:D |
|
|
| Eye-Riz |
| ik heb wel wat beters te doen op 23 februari :p :p :p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
ik heb wel wat beters te doen op 23 februari :p :p :p |
Sja, LEUK






 |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
ik heb wel wat beters te doen op 23 februari :p :p :p |
strippen Eye-Riz?:D:D:D |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
aaaaaaaaaarghhhhhhhh, altijd die publiciteit om die kut tiesto, gadverdamme. hij kian dan misschien wel goed draaien, maar z'n producties worden wel; heeeel veel minder, als je ze vergelijkt met 2/3 jaar geleden istie nu maar een pulsedriver producerr
GreetZ GERRIT |
Waar baseer je dit soort riskante uitspraken op?
Zijn producties zijn veel dieper geworden de laatste tijd.... trek je het niet meer?? :p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Waar baseer je dit soort riskante uitspraken op?
Zijn producties zijn veel dieper geworden de laatste tijd.... trek je het niet meer?? :p |
Ach, zo blijf je ze altijd hebben. Als ze wat meer bekend worden bij het grote publiek oftewel populair worden keren ze ineens de rug toe. Ik zal me wel weer prima vermaken op DD, geen enkel probleem :D |
|
|
|
|