return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
[07-04-2006] Joyenergize Spring Edition - The Joy, Nunspeet
View this Thread in Original format
Loraine
FEEST IS VERZET VAN 24 MAART NAAR 7 APRIL !!!!!




Print deze flyer uit en voila ! V1.0 vond ik iig errug gezellig !! :D
Dus ben zeker met Liesjuhhh weer van de partij !
Freezel
Hehe dat zo'n beetje het enige weekend in maart wat NIET volgepland stond volgens mij :D
Loraine
quote:
Originally posted by Freezel
Hehe dat zo'n beetje het enige weekend in maart wat NIET volgepland stond volgens mij :D


KLOPT ! Dus deze kan er ook nog wel bij, hè Dr. Free-vil ?! :D
@win
Wel dichtbij, leuke line-up maar die vrijdag zit helaas tegen :(
LeonB
yoo Loraine, het is niet die poster die je moet uitprinten, maar een flyer die ik vandaag ga maken. Zal m hier ook ff neerplanten dan :)
LeonB


deze flyer uitprinten en meenemen = gratis entree :)
Loraine
Maart wordt drukke maand...maar damn...heb er zinnnn in ! :D
eieregooie
quote:
Originally posted by LeonB
deze flyer uitprinten en meenemen = gratis entree :)


Voor en achterkant?


En waar is Nunspeet?
ZZandirt
dat ligt tussen elspeet en vierhouten.....



duhuh:whip: :whip:
kolkiewolkie
Yeah, dit is nog wel af te rijden. Minder is dan weer dat de volgende dag de Tank S rally in Emmeloord is waar ik ook naartoe ga (bij goed weer).. naja, dat stelt fysiek niet zoveel voor misschien dat ik hier nog wel bijben :) .

eieregooie
quote:
Originally posted by ZZandirt
dat ligt tussen elspeet en vierhouten.....



duhuh:whip: :whip:


Waar?
kolkiewolkie
In Gelderland, voor de mensen die niks gewend zijn dus een teringeind rijden :D . Voor mij dichterbij dan normaal :D .
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement