return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
[07-04-2006] Joyenergize Spring Edition - The Joy, Nunspeet (pg. 2)
View this Thread in Original format
ZZandirt
quote:
Originally posted by eieregooie
Waar?


A28 A'foort - zwolle afslag elspeet/nusnspeet (dachtik) anyway voorbij harderwijk.
eieregooie
oi, ver :|
Unique2701
quote:
Originally posted by eieregooie
oi, ver :|


precies. ik had het nog opgezocht in mijn atlas. nah, er staan deze maand al 2 leuke feestjes op de agenda :D
Loraine
Feestje is verplaatst naar 7 APRIL
TOR
Nonspleet, lol























[/boerenhumor mode] :o
@win
De datum is nu ineens wel interessant. Eens kijken of dit de moeite waard is. Voor de mensen uit de buurt, Marco V draait op 1 april (nee echt geen grapje) in Hedon in Zwolle :cool:
ZZandirt
quote:
Originally posted by @win
De datum is nu ineens wel interessant. Eens kijken of dit de moeite waard is. Voor de mensen uit de buurt, Marco V draait op 1 april (nee echt geen grapje) in Hedon in Zwolle :cool:



hedon?? klinkt interessant...is dat wat??
Loraine
Hmmm....7 april...ik hou toch nog ff slag om de arm :nervous:
Staat iig in de agenda genoteerd
ZZandirt
quote:
Originally posted by Loraine
Feestje is verplaatst naar 7 APRIL




zeer professioneel jongens.....

tsk tsk tsk
Loraine
quote:
Originally posted by ZZandirt
zeer professioneel jongens.....

tsk tsk tsk


Zeg dirtje...dan quote je mij en zeg je jongens ????? :thepirate
Niet meer doen hè ! :o (Denk dat die laptop tas die van 5 meter zeer goed stuitert, ook auw doet namelijk :p )

ZZandirt
quote:
Originally posted by Loraine
Zeg dirtje...dan quote je mij en zeg je jongens ????? :thepirate
Niet meer doen hè ! :o (Denk dat die laptop tas die van 5 meter zeer goed stuitert, ook auw doet namelijk :p )


ik quoteer u. ik ga er vanuit (safely) dat je niets met de organisatie (of wat daar voor doorgaat) te maken hebt....


im not killing the bearer of the news... i'm merely expressing my opinion

ow en die laptoptas die is fluffy aan de buitenkant... zal nog eens kijken of ik een foto ken vinden....maar als dit een challenge is dan zegt u het maar.. :D
Loraine
Nee hoor dokter...uhhhh dokter dirt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement