|
[07-04-2006] Joyenergize Spring Edition - The Joy, Nunspeet
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
FEEST IS VERZET VAN 24 MAART NAAR 7 APRIL !!!!!

Print deze flyer uit en voila ! V1.0 vond ik iig errug gezellig !! :D
Dus ben zeker met Liesjuhhh weer van de partij !   |
|
|
| Freezel |
| Hehe dat zo'n beetje het enige weekend in maart wat NIET volgepland stond volgens mij :D |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Freezel
Hehe dat zo'n beetje het enige weekend in maart wat NIET volgepland stond volgens mij :D |
KLOPT ! Dus deze kan er ook nog wel bij, hè Dr. Free-vil ?! :D |
|
|
| @win |
| Wel dichtbij, leuke line-up maar die vrijdag zit helaas tegen :( |
|
|
| LeonB |
| yoo Loraine, het is niet die poster die je moet uitprinten, maar een flyer die ik vandaag ga maken. Zal m hier ook ff neerplanten dan :) |
|
|
| LeonB |


deze flyer uitprinten en meenemen = gratis entree :) |
|
|
| Loraine |
| Maart wordt drukke maand...maar damn...heb er zinnnn in ! :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by LeonB
deze flyer uitprinten en meenemen = gratis entree :) |
Voor en achterkant?
En waar is Nunspeet? |
|
|
| ZZandirt |
dat ligt tussen elspeet en vierhouten.....
duhuh:whip: :whip: |
|
|
| kolkiewolkie |
| Yeah, dit is nog wel af te rijden. Minder is dan weer dat de volgende dag de Tank S rally in Emmeloord is waar ik ook naartoe ga (bij goed weer).. naja, dat stelt fysiek niet zoveel voor misschien dat ik hier nog wel bijben :) . |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
dat ligt tussen elspeet en vierhouten.....
duhuh:whip: :whip: |
Waar? |
|
|
| kolkiewolkie |
| In Gelderland, voor de mensen die niks gewend zijn dus een teringeind rijden :D . Voor mij dichterbij dan normaal :D . |
|
|
|
|