|
Roskilde
|
View this Thread in Original format
| Beamish |
| Är det nåt att ha. Har hört att dom har rätt stora dansområden och det brukar ju va en del schyssta Dj's där. Eller är det mest en massa pinsamma psy neonkläds pillerknaprande människor där? |
|
|
| reveal |
jag har varit där 4 år i rad, och det har alltid varit jätteroligt
i somras lirade tex tiesto för ett antal tusen dansande människor, jag var en av dem |
|
|
| fruktsoppa |
| när ska roskilde vara? för jag o några kompisar ska först till hultan o sen vara hemma 1 vecka o sen dra ut på en liten tripp.. ner till danmark o försöka pricka in roskilde o sen ner mot tyskland, holland, o lite så.. |
|
|
| Beamish |
oops, råkade sätta en . istället
:eyes: |
|
|
| King of Clubs |
| Jag var på Roskilde förra året och jag hade sjukt kul. Vet inte om jag kan åka i år igen.. |
|
|
| Leifi |
| Tiesto var ju där en gång. |
|
|
| fruktsoppa |
| chemical brothers ska på hultsfred.. fan va fett det kommer vara.. |
|
|
| reveal |
| hoppas starkt på nån fet tranceartist iår... har ju inte varit dåligt med det tidigare år (tiesto tex), så det blir säkert mkt mkt fint i år också :) ska lätt dit |
|
|
| King of Clubs |
Jag har bara varit på Roskilde en gång, förra sommaren och jag hade verkligen skitkul. Skulle vilja åka igen nu, men det kommer jag inte ha råd med eftersom jag ska till Ibiza.. Har dock fyllt i "önskelistan" på deras hemsida. :)
1.Paul van Dyk
2. Ferry Corsten
3. Tiesto
4....
Om det kommer riktigt feta DJs dit så får man väl ta och sälja matsilvret eller nåt :) |
|
|
|
|