return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
Blackhole Recordings & FTD Presents 80 Days Tour lørdag 18. mars @ Betong, Oslo
View this Thread in Original format
Kimito
Prøvde å redigere den forrige teaser posten, men fikk det ikke helt til....anyways her er den siste informasjonen som er sluppet :)
-------------------------------------------------------------------
FREEDOM TO DANCE & BLACK HOLE RECORDINGS presents

80 DAYS WORLD TOUR 2006 @ BETONG,Oslo, lørdag 18. mars kl. 21.30

2 avdelinger: 18 år (Main Hall) / 20 år (House Lounge)

**Main Hall**

:: COR FIJNEMAN (NL) (Black Hole, Outstanding, In Trance We Trust)

:: MARK NORMAN (NL) (Black Hole Rec, Synchronicity, In Trance We Trust)

"Cor Fijneman and Mark Norman are considered as ‘Trance’ DJ’s but nowadays these two artists have influences of house, trance, techno and breakbeats in their sets. Everything what is needed to rock any crowd!
Both DJ’s /producers have established themselves as extremely talented and high profiled artists with DJ sets at all the major dance festivals and venues worldwide and recently released artist albums on Black Hole Recordings and Tiësto’s Magik Muzik."

:: DJ SL (NO)

:: KIMITO LOPEZ (NO) (Fundamental Recordings, Rush, FTD)

**House Lounge**

:: LUIS MOLINARI (NO) (FTD, Delicious...)

:: JonnA (NO) (Delicious, Radio Oslo...)

:: Henrik F (NO) (Fin Gardin, Delicious...)

+ dansere + visuelle effekter +

!!!Følg med for billettsalg start!!! (Snart)
!!!Se opp for konkurranser og give-aways!!!

-For info og oppdateringer meld deg på info-mailingliste: [email protected]

www.80daystour.com



FTD CREW :)
dj_alfi
konge
Kimito
Billetter skal ut på billettservice i løpet av kort tid. Muligens i løpet av uka..

:)
euphoria_ibiza
fy fader mark norman & cor fijneman leverte på mainstage [level 2] :D

det er bare en ting å si ..løp og kjøp ;)
tranceviking
steike fett. må dit ass
dj_alfi
får håpe jeg ikke har vakt da...
KrissO
quote:
Originally posted by dj_alfi
får håpe jeg ikke har vakt da...


Garden ? nesj ?
Kimito
Ze weekend ain't far away baby :D
Kimito
Hip Hip Hurra!

Noen TA peeps som skal ?
KrissO
Nope, ble nok ikke noe :/ Lite penger om dagen, så blir nok ut i nærområdet med noen venner.

Dere som skal, ha det morro;)
Og krykka i taket Kimito! :P :haha:

Kimito
Oh yea...krykker to the people indeed!

Forventer å se deg neste helg Kriss....Da tar vi festen videre :D
tranceviking
ere billettsalg i døra ell`?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement