|
אני מסטול (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
גיל לא הבנת אני מדבר על הפגישת מחזור כביכול שאני הייתי היחידי שהגיע והיה מאוד נחמד לפגוש את עצמי ולדבר איתי על החיים
אבל אין כמו המילניום.... וואו אחי הגלגל של האוטו נתקע בבוץ כי התפוצץ ליד החניה צינור מים ואני נעמד מאחורי האוטו ומסתכל על הגלגל ולא קולט שהוא משפריץ עלי את כל הבוץ ואני נהיה חום
ובשלב מסוים חשבתי שאני גלגל והתחלתי להתגלגל בבוץ
ועטפו אותי בעיתונים שאני לא ילכלך את הרכב ונראתי
כמו מומיה
אוא הפעם שהיינו כ"כ שיכורים והיינו 7 אנשים על רכב אחד אז נכנסתי עם
מישהי לתא מטען והתמזמזנו כל הדרך ואני מתקשר אליה יום אחרי וכזה... תגידי זה באמת קרה
?!!?!!?! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
גיל לא הבנת אני מדבר על הפגישת מחזור כביכול שאני הייתי היחידי שהגיע והיה מאוד נחמד לפגוש את עצמי ולדבר איתי על החיים
אבל אין כמו המילניום.... וואו אחי הגלגל של האוטו נתקע בבוץ כי התפוצץ ליד החניה צינור מים ואני נעמד מאחורי האוטו ומסתכל על הגלגל ולא קולט שהוא משפריץ עלי את כל הבוץ ואני נהיה חום
ובשלב מסוים חשבתי שאני גלגל והתחלתי להתגלגל בבוץ
ועטפו אותי בעיתונים שאני לא ילכלך את הרכב ונראתי
כמו מומיה
אוא הפעם שהיינו כ"כ שיכורים והיינו 7 אנשים על רכב אחד אז נכנסתי עם
מישהי לתא מטען והתמזמזנו כל הדרך ואני מתקשר אליה יום אחרי וכזה... תגידי זה באמת קרה
?!!?!!?! |
אריאל אתה קרוווווווווע
ותעלה לאיסיקיו |
|
|
| Ariels |
אהההה זה אתה שמבקש מאנשים לעלות לאייסיקיו
?!?!? |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Ariels
גיל לא הבנת אני מדבר על הפגישת מחזור כביכול שאני הייתי היחידי שהגיע והיה מאוד נחמד לפגוש את עצמי ולדבר איתי על החיים
אבל אין כמו המילניום.... וואו אחי הגלגל של האוטו נתקע בבוץ כי התפוצץ ליד החניה צינור מים ואני נעמד מאחורי האוטו ומסתכל על הגלגל ולא קולט שהוא משפריץ עלי את כל הבוץ ואני נהיה חום
ובשלב מסוים חשבתי שאני גלגל והתחלתי להתגלגל בבוץ
ועטפו אותי בעיתונים שאני לא ילכלך את הרכב ונראתי
כמו מומיה
אוא הפעם שהיינו כ"כ שיכורים והיינו 7 אנשים על רכב אחד אז נכנסתי עם
מישהי לתא מטען והתמזמזנו כל הדרך ואני מתקשר אליה יום אחרי וכזה... תגידי זה באמת קרה
?!!?!!?! |
איש, אתה גנוב במוח בסבתא שלי יקרוע
אנחנו צריכים ללכת ביחד לאיזה מסיבה... יהיה מאוד מעניין :) |
|
|
| DJ-Energy |
חחחחחחחח
גיל יגנוב גונב בקבוק קולה מהמקרר
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue:
אריאל אח שלי יא נרקומן כמה אתה שותה???...
אני גם רוצה
פעם ראשונה שהשתקרתי בכלל היה לפני איזה שנה במסיבה והיה כזה פצצות אני וכמה חבר'ה התחלנו שם לקפוץ על אנשים כמעט התחלנו מכות...
:D
אחרי זה עוד פעם באותו מקום השתכרנו... כי רק שם יש לנו מסיבות עם בר חופשי...
אבל לא נורא
תגידו מישהו שמע ברדיו בי יו 25 בינואר על המסיבת נוער??
כאילו למישהו יש פרטיםםםםם? |
|
|
| NeMeSiS1234 |
מסיבת הנוער???
מה ?
למה?
איפה?
מתי?
כמה???
פרטים...מישהו בבקשה |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
מסיבת הנוער???
מה ?
למה?
איפה?
מתי?
כמה???
פרטים...מישהו בבקשה |
אני גם צריך
אם אני ידע משהו אני יגיד לכם
אני ילך לבדוק ת'אתר של בי יון |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מה אתם תופסים מ
PULSEDRIVER
הוא ממש נוטף גבינה מהרמיקסים שלו שכמעט כולם בהפקה זולה ...
של אסימון וחצי
מוש מצטער זה רק הדעה שלי
אבל שתדעו שגם בחו"ל בכלל לא אוהבים אותו
הוא נחשב להכי
CHEEZE
ממוסחר שיש |
בסדר דעה שלך.....
לא שם זין שחושבים שהוא ממוסחר
העיקר שאני יאהב את זה
זה מה שטוב במוזיקה |
|
|
| DjChook |
חחחח אתם קורעים אותיייי
צריך להרחיק אותכם מהפוררום.... אתם מפחידים ילדים קטנים
ככה יתחנך הדור הבא ?
ומוש, כרגיל אני מסכים איתך
ולכל הזייני שכל: ממוסחר ממוסחר,
טראק טוב, תמיד טוב
וככל שתשמעו אותו, יותר טוב |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
חחחחחחחח
גיל יגנוב גונב בקבוק קולה מהמקרר
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue:
אריאל אח שלי יא נרקומן כמה אתה שותה???...
אני גם רוצה
פעם ראשונה שהשתקרתי בכלל היה לפני איזה שנה במסיבה והיה כזה פצצות אני וכמה חבר'ה התחלנו שם לקפוץ על אנשים כמעט התחלנו מכות...
:D
אחרי זה עוד פעם באותו מקום השתכרנו... כי רק שם יש לנו מסיבות עם בר חופשי...
אבל לא נורא
תגידו מישהו שמע ברדיו בי יו 25 בינואר על המסיבת נוער??
כאילו למישהו יש פרטיםםםםם? |
לי יש חבר שלי יחצן
KAZAיובל לא נראה לי שתוכל להוא זה נמצא ב
הקזה זה צפונית לרעננה
הדי ג'אים הם:
עידן גוטמן
ארתור גורדון
אורן ואייל ברקן
גובלין DJ
רוברט גיטלמן
גבי ביטון
אמיר חממי
גולן חן טוב
צחי אלבו
ודניאל פרקש
כרטיס עולה 40 שקל
ואי אפשר לקנות בקופות צריך בהזמנה מוקדמת
עוד פרטים ב
055-253022
וד"א זה לא6 שאני משנן את זה
פשוט יש לי את ההזמנה לידי
ושכחתי להגיד זה לכיתות ט-י |
|
|
| DjChook |
זה בטח יהיה כמו המסיבה האחרונה שלהם בטיאלוי
יעני חרא!
וגם הגילאים לא מתאימים לי |
|
|
| Hell_Copter |
הגילאים של בנות שם ממש מתאים לי... ( י למי שלא מבין) וגם המקום מתאים לי
אבל לא נראה לי אני ילך לזה
אולי אני ילך למסיבה בתל אביב יום שישי
נפתח מועדון חדש... קוראים לו
echo
או משהו כזה
חבר שלי מיחצן...
אם תהיה לי הסעה אני יבוא כנראה
כי לחבר שלי כבר יש רשיון... ואם נוסעים... אז אני שם!! |
|
|
|
|