|
אני מסטול (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הגילאים של בנות שם ממש מתאים לי... ( י למי שלא מבין) וגם המקום מתאים לי
אבל לא נראה לי אני ילך לזה
אולי אני ילך למסיבה בתל אביב יום שישי
נפתח מועדון חדש... קוראים לו
echo
או משהו כזה
חבר שלי מיחצן...
אם תהיה לי הסעה אני יבוא כנראה
כי לחבר שלי כבר יש רשיון... ואם נוסעים... אז אני שם!! |
זה של חבר שלי המקום
כאילו חברים שלי עושים את המסיבה
האתר ? אני בניתי, לפחות העלתי, עכשיו יש להם איזה דף דפוק שם שהוא הביא לי להעלות, אבל אני אמור לבנות להם חדש
הם מפיקים אחלה מסיבות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה של חבר שלי המקום
כאילו חברים שלי עושים את המסיבה
האתר ? אני בניתי, לפחות העלתי, עכשיו יש להם איזה דף דפוק שם שהוא הביא לי להעלות, אבל אני אמור לבנות להם חדש
הם מפיקים אחלה מסיבות |
אם אתה מכיר את בעלי המסיבה יש לך חינם|?!
אתה יכול לסדר לי חינם?? |
|
|
| DjChook |
לא אין לי חינם כי אני לא קשור למסיבה
אבל אני מאמין שאם תבואו כמה חברה כאילו נראה לי 10 אז יש מצב לחינם
אני אברר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא אין לי חינם כי אני לא קשור למסיבה
אבל אני מאמין שאם תבואו כמה חברה כאילו נראה לי 10 אז יש מצב לחינם
אני אברר |
סבבה אחי
תודיע לי :) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
לי יש חבר שלי יחצן
KAZAיובל לא נראה לי שתוכל להוא זה נמצא ב
הקזה זה צפונית לרעננה
הדי ג'אים הם:
עידן גוטמן
ארתור גורדון
אורן ואייל ברקן
גובלין DJ
רוברט גיטלמן
גבי ביטון
אמיר חממי
גולן חן טוב
צחי אלבו
ודניאל פרקש
כרטיס עולה 40 שקל
ואי אפשר לקנות בקופות צריך בהזמנה מוקדמת
עוד פרטים ב
055-253022
וד"א זה לא6 שאני משנן את זה
פשוט יש לי את ההזמנה לידי
ושכחתי להגיד זה לכיתות ט-י |
נשמע לי מסיבה ממש סבבה, חבל שזה מיועד ליודניקים... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
אהההה זה אתה שמבקש מאנשים לעלות לאייסיקיו
?!?!? |
חחחחחח
אני זוכר עוד מה הייתה החתימה שלך בקשר לזה ... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
ולכל הזייני שכל: ממוסחר ממוסחר,
טראק טוב, תמיד טוב
וככל שתשמעו אותו, יותר טוב |
סורי על ההתבטאות אבל :
יא חתיכת הומו - תלמד לשמוע דעה ... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
נשמע נחמד ופשוט
אבל לכיתות ט-י??? אז בטוח שלא תראו אותי שם |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by luckystrike
סורי על ההתבטאות אבל :
יא חתיכת הומו - תלמד לשמוע דעה ... |
אהה נסחפנו קצת ?!
הבעתי את הדעה שלי... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
אהה נסחפנו קצת ?!
הבעתי את הדעה שלי... |
הדעה שלך כלל משפט -
"לכל מזייני השכל "
וזה לא בדיוק הבעת דעה ... |
|
|
| MoSH_MaN |
מורן חשבתי שאתה יודע להגיב יותר יפה :)
לא נורא סלחנו :p
חן הבעיה שאמרת "זייני שכל"
ואני אמרתי שאני לא שם על אלה שאומרים שהוא ממוסחר...
"זייני שכל" בעניין של טעם במוזיקה -אין דבר כזה...
הבנת ? |
|
|
| DjChook |
צודקים אחים שלי זה לא יקרה שנית
למרות שזה עדיין לא עילה לצחוק על העדפתי המינית...
ראית את הגוף של מוש ? איך אפשר שלא למות עליו....
:) :) :)
ולמי שיש ספקות
I'M ONE HUNDRED PRECENT STARIGH |
|
|
|
|