return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
OMG... Ohel Shem LIVE @ TLV 27.1.02 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
ברוך הבא אחי
אני רועי

יובל... מה שנת האל תגע בי!?
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter


יובל... מה שנת האל תגע בי!?


באמת לא ברור
Scorchio
ואללה רועי היה סבבה
אבל לא סגרו בגלל הילדה
בוא תקשיב
הילדה הזאת שתתה בקושי כוסית טקילה
קיצר הגיעה למסיבה מזיעה כמו חזיר
בקושי הולכת
הלכה לצד עם חברה שלה והתעלפה
קראו לאמבולנס בלאגנים היא בוכה בהיסטריה ומפרפרת
אבא שלה היה שם התחיל להתחרפן והוריד לילדים סטירות.
קיצר לקחו אותה לבית חולים עכשיו היא לא יכולה לדבר
לא שהיא לא רוצה היא לא יכולה
אם תשאלו אותי שמו לה איזה אקסטה בפנים
קיצר המסיבה הייתה בת זונה חבריה
אחלה טראקים ואיכות סבבה
יובל בקשר למיקסרים
הוא אמר שעדיף להשתמש במיקסר שונה לפטיפונים
והוא חיבר את ארבעת הקומפקטים למיקסר של פיוניר כי זה הממשק הכי נוח.
זהו בסביבות אחת עשרה וחצי סגרו תמסיבה בגלל השכנים הבני זונות
וכל הקרדיט ליובל לוין שהרעיד תבית ספר עם הווליום הקטלני של הרמקולים הע-נ-ק-י-י-ם שלו ולא שם זין על מה שאמרו המורים
:)
קיצר היה בנזונה
וכל זה בעשר שקלים
:)
yahel222
אחי אני בי"ב שם זין לא נוגעים בנו
מתחילת השנה לא באתי פעם אחת עם זה....איימו צעקו אפילו רצו לשלוח אותי הביתה אבל בסוף השלימו עם זה שאני לא בא עם תלבושת.....

וממש לא הבנתי את שנת האל תגע בי
ושאלה חשובה
מי שהיה ביום שישי במימד החמישי היה שם DJ Darren
והשיר הראשון שהוא שם אני חייב אותו אם מישהו זוכר......
תודהה
ד"א קוראים לי דותן
ולא אמרת מאיזה שכבה אתה
DjChook
שביעיסט
yahel222
אז אני לא מכיר ילדים מהשכבה שלך
חפיף

מהה יש מצב להיכנס לטי אל וי
לא היה לכם בדום בחנוכה?????????????
DjChook
לא שידוע לי לפחות

בכל מקרה, שנה שעברה בדקו כרטיסי תלמיד, אבל הם אותו דבר הכרטיסים של אוהל שם ובליך

תנסה :)
Hell_Copter
וואלה צח אני שמח שנהנית
איזה יודניקית אחת מהבית ספר שלך אמרה לי על המסיבה
חשבתי לבוא ... אבל ויתרתי בסוף
אבל תאמין לי...
המסיבות חנוכה של מטרו... סוף הדרך!!
DjChook
סעעעעעעמק

ברגע האחרון ביטלו / דחו אותה

בגלל המצב


אני נראה לי הולך לרסס קצת ערבים כדי להירגע
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjChook
סעעעעעעמק

ברגע האחרון ביטלו / דחו אותה

בגלל המצב


אני נראה לי הולך לרסס קצת ערבים כדי להירגע


באאאאאאאאאאאאאאאאאסה!

שנה את השם לטופיק

Dj Moriano
אני לא חושב שהוא יכול
אם 7200 דקות הוא לא שינה אז הוא לא יכול
רק המוד יכול
MoSH_MaN
צודק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement