|
OMG... Ohel Shem LIVE @ TLV 27.1.02 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
ברוך הבא אחי
אני רועי
יובל... מה שנת האל תגע בי!? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יובל... מה שנת האל תגע בי!? |
באמת לא ברור |
|
|
| Scorchio |
ואללה רועי היה סבבה
אבל לא סגרו בגלל הילדה
בוא תקשיב
הילדה הזאת שתתה בקושי כוסית טקילה
קיצר הגיעה למסיבה מזיעה כמו חזיר
בקושי הולכת
הלכה לצד עם חברה שלה והתעלפה
קראו לאמבולנס בלאגנים היא בוכה בהיסטריה ומפרפרת
אבא שלה היה שם התחיל להתחרפן והוריד לילדים סטירות.
קיצר לקחו אותה לבית חולים עכשיו היא לא יכולה לדבר
לא שהיא לא רוצה היא לא יכולה
אם תשאלו אותי שמו לה איזה אקסטה בפנים
קיצר המסיבה הייתה בת זונה חבריה
אחלה טראקים ואיכות סבבה
יובל בקשר למיקסרים
הוא אמר שעדיף להשתמש במיקסר שונה לפטיפונים
והוא חיבר את ארבעת הקומפקטים למיקסר של פיוניר כי זה הממשק הכי נוח.
זהו בסביבות אחת עשרה וחצי סגרו תמסיבה בגלל השכנים הבני זונות
וכל הקרדיט ליובל לוין שהרעיד תבית ספר עם הווליום הקטלני של הרמקולים הע-נ-ק-י-י-ם שלו ולא שם זין על מה שאמרו המורים
:)
קיצר היה בנזונה
וכל זה בעשר שקלים
:) |
|
|
| yahel222 |
אחי אני בי"ב שם זין לא נוגעים בנו
מתחילת השנה לא באתי פעם אחת עם זה....איימו צעקו אפילו רצו לשלוח אותי הביתה אבל בסוף השלימו עם זה שאני לא בא עם תלבושת.....
וממש לא הבנתי את שנת האל תגע בי
ושאלה חשובה
מי שהיה ביום שישי במימד החמישי היה שם DJ Darren
והשיר הראשון שהוא שם אני חייב אותו אם מישהו זוכר......
תודהה
ד"א קוראים לי דותן
ולא אמרת מאיזה שכבה אתה |
|
|
| yahel222 |
אז אני לא מכיר ילדים מהשכבה שלך
חפיף
מהה יש מצב להיכנס לטי אל וי
לא היה לכם בדום בחנוכה????????????? |
|
|
| DjChook |
לא שידוע לי לפחות
בכל מקרה, שנה שעברה בדקו כרטיסי תלמיד, אבל הם אותו דבר הכרטיסים של אוהל שם ובליך
תנסה :) |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה צח אני שמח שנהנית
איזה יודניקית אחת מהבית ספר שלך אמרה לי על המסיבה
חשבתי לבוא ... אבל ויתרתי בסוף
אבל תאמין לי...
המסיבות חנוכה של מטרו... סוף הדרך!! |
|
|
| DjChook |
סעעעעעעמק
ברגע האחרון ביטלו / דחו אותה
בגלל המצב
אני נראה לי הולך לרסס קצת ערבים כדי להירגע |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
סעעעעעעמק
ברגע האחרון ביטלו / דחו אותה
בגלל המצב
אני נראה לי הולך לרסס קצת ערבים כדי להירגע |
באאאאאאאאאאאאאאאאאסה!
שנה את השם לטופיק |
|
|
| Dj Moriano |
אני לא חושב שהוא יכול
אם 7200 דקות הוא לא שינה אז הוא לא יכול
רק המוד יכול |
|
|
|
|