|
OMG... Ohel Shem LIVE @ TLV 27.1.02
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
כןןןןןןןן
יש מסיבהההה
איזה בית ספר תותח
פותחים לנו שני חדרים מהיכל האהבה :)
אחד של האוס ואחד של אלטרנטיבי (פריקים מטומטמים) |
|
|
| arik |
סבבה אחי
אבל לא הבנתי מה הקשר של
Ohel Shem LIVE @ TLV 27.1.02
לבית ספר שלך ולהיכל האהבה
מצטער |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by arik
סבבה אחי
אבל לא הבנתי מה הקשר של
Ohel Shem LIVE @ TLV 27.1.02
לבית ספר שלך ולהיכל האהבה
מצטער |
סתם
ohel shem זה שם הביה"ס
והיכל האהבה זה TLV
Total love |
|
|
| luckystrike |
סבבה אחי - תעשה חיים
:) |
|
|
| Scorchio |
ואללה לפני יומיים היה לנו מסיבה בבית ספר עם
DJ Yuval Levin
הבנאדם מטורף
הביא ככה
2 Technics SL-1200Mk2
2 Pioneer CDJ-100
2 Pioneer CDJ-1000
Pioneer DJM-600 Mixer
Vestax PMC-55 Mixer
EAW 2000 Watt (!!!) Speakers
ועוד גשר תאורה ענקי
כאשר את ה
Pioneer DJM-600
הוא מחבר לארבעת הקומפקטים של פיוניר
ומשתמש ב
Vestax PMC-55
עם הטכניקס
תוסיפו על זה עוד אלף דיסקים פלוס איזה 200 ויינילים
הכפילו בארבע שעות וקבלו מסיבה תותחית חבל"ז |
|
|
| Dj Moriano |
חן תהנה
ולמה צריך גם זוג פיוניר מאה
וגם זוג פיוניר 1000
הבנאדם דיי משוגע
היה טוב?? |
|
|
| Hell_Copter |
קודם כל חן... תהנה מהמסיבה אחי!!!!
אל תהיה מושפע מזה שיש מסיבות גיי פרנדלי בטי אל וי :D
צח...
כל הכבוד לבית ספר שלך על המסיבה הזאת
אני שמח שנהנית
שמעתי סגרו לכם לקראת הסוף את המסיבה המשטרה בגלל איזה ילדה שהשתכרה |
|
|
| DjChook |
תודה אחי
ובקשר לכל הציוד,
זה ממש דבילי... זה יותר מדי ציוד
כאילו, למה צריך 6 ספקי מוזיקה ?
העיקר שהיה טוב |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ואללה לפני יומיים היה לנו מסיבה בבית ספר עם
DJ Yuval Levin
הבנאדם מטורף
הביא ככה
2 Technics SL-1200Mk2
2 Pioneer CDJ-100
2 Pioneer CDJ-1000
Pioneer DJM-600 Mixer
Vestax PMC-55 Mixer
EAW 2000 Watt (!!!) Speakers
ועוד גשר תאורה ענקי
כאשר את ה
Pioneer DJM-600
הוא מחבר לארבעת הקומפקטים של פיוניר
ומשתמש ב
Vestax PMC-55
עם הטכניקס
תוסיפו על זה עוד אלף דיסקים פלוס איזה 200 ויינילים
הכפילו בארבע שעות וקבלו מסיבה תותחית חבל"ז |
בנזונה!!!!!!!!!!!!!!!!
אני גם רוצה!!!
:)
טוב רואים שלבנאדם יש הרבה כסף.. אבל חשבתי שלמסיבה צריך רק מיקסר אחד
correct me if im wrong
:)
למישהו יש את הכתובת שלו במקרה??
;) |
|
|
| yahel222 |
אני בבליך ביה"ס של חארות אפילו באולם התעמלות לא עושים לנו מסיבה
איזה שכבה אתה באהל שם?????
אפשר יהיה להיכנס חופשי???
למה בכלל עושים לכם מסיבה מה יש חג או משהו |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by yahel222
אני בבליך ביה"ס של חארות אפילו באולם התעמלות לא עושים לנו מסיבה
איזה שכבה אתה באהל שם?????
אפשר יהיה להיכנס חופשי???
למה בכלל עושים לכם מסיבה מה יש חג או משהו |
ראיתי כמה פוסטים שלך עכשיו ברדיו בי יו
ממליץ על טראקים משנת האל תגע בי
:)
ברוכים הבאים לפורום אחי אני יובל |
|
|
| DjChook |
יא אחי.... שנים אני כבר טוען שאוהל שם יותר טוב מבליך
וזה בכלל לא קשור לעובדה שאמא שלי סגנית מנהלת שם ... (מאד קשה עכשיו למצוא אותי / לברר עלי אתה מבין...)
ANYWAY
כל שנה עושים לנו מסיבה, השנה זה היה אמור להיות בחנוכה אבל בוטל בגלל המצב שהיה, ועכשיו יותר שקט אז מקיימים אותה
ברוכים הבאים לפורום
ותהנה עם התלבושת האחידה :)
איזה שכבה אתה ?
קוראים לי חן דר"א |
|
|
|
|