return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Post uuw huisdier! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Tiger777
quote:
Originally posted by CygnusX
Het laatst las ik ergens een artikel dat ze genetisch gemanipuleerde katten hebben kunnen kweken die geen allergische reacties meer opwekken. Voorlopig kosten ze nog een fortuin.

Haarloze katten... Gewoon afschuwelijk:p

quote:
door mijn allergie heb ik een soort afkeer van die beesjes...

BOEE, BAN HAAR BENNY! :p
Bertn
Ik vind een kat vooral lief als ze onder mijn voorwiel ligt.
christina
quote:
Originally posted by Bertn

haha:D +1!!
CygnusX
quote:
Originally posted by Tiger777
Haarloze katten... Gewoon afschuwelijk:p

Nee, hypoallergene katten ;)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hypoallergene_kat
Vishnu
quote:

Doet me denken aan een quote van Eddy Truyens: Maain lievelingsdier is een doewed dier. Goe gebakke me fritte en mayonaise."
Tiger777
quote:

Straf :eyes: Dat heb ik dan ook weer bijgeleerd :p
Nabistai
quote:

Belachelijk, als je allergisch bent moet je maar geen kat kopen ipv met hun genen te kloten :rolleyes:
Phortastic
quote:

Enige hond die ik graag heb zijn hot dogs.
Tiger777
quote:
Originally posted by Nabistai
Belachelijk, als je allergisch bent moet je maar geen kat kopen ipv met hun genen te kloten :rolleyes:

Bah, als ze die dingen verkocht krijgen, waarom niet...?

Als ik daarop gekomen was, zou ik het ook duur verkopen en dan met u lachen omdat ik dan al slapend rijk zou worden. :clown:
CygnusX
Alhoewel ik over 't algemeen anti genetische manipulatie ben, vind ik dit wel een goed idee. Tis niet leuk als je heel erg van katten houdt en dan plots allergisch blijkt te zijn.

Push2005
quote:
Alhoewel ik over 't algemeen anti genetische manipulatie ben, vind ik dit wel een goed idee. Tis niet leuk als je heel erg van katten houdt en dan plots allergisch blijkt te zijn.

Als die katten zich voortplanten is het alweer minder goed ;)

Kvind dat ze die genetisch gemenipuleerde spullen maar tot planten moeten behouden en nie tot beesten :)

Anders gaak es vragen daze alle vissen naar biefstuk doen smaken :D
Tiger777
^^ Da's geen manipulatie he. Het is niet alsof ze plots genetisch materiaal van een andere diersoort in dat genoom proppen.

Genetische manipulatie krijgt ge als ge het genoom dusdanig verandert dat het niet op natuurlijke wijze zou kunnen ontstaan: dus genomen van verschillende diersoorten mengelen. Het lijkt mij perfect mogelijk om een kat met per toeval een genetisch defect op het gen dat dat allergeen produceert te hebben, te laten voortplanten en zo zonder ingrijpen van de mens op het genoom een kat te krijgen die dat allergeen niet produceert.

Dat ligt dan weer heel anders met genetische manipulatie. Er zal nooit een gen van een strontvlieg in een patatteplant kunnen terechtkomen op een natuurlijke manier.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement