|
Post uuw huisdier! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Real |

En hopsakee! Efkes een thread reviven! |
|
|
| _Jedi |
^Heeft veel weg van mijn kat die al een paar jaar dood is!
Bon door gebrek aan ruimte en tijd geen huisdier voort moment.
Hoewel.. heb wel regelmatig gezelschap van dit wezen:
tis dat het beest zo dikwijls ontsnapt als ge der op roept,
maar altijd braafjes na een paar dagen weerkomt. :clown: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hola, die lijkt als twee druppels water op onze kat :) |
|
|
| Glexx |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hola, die lijkt als twee druppels water op onze kat :) |
Ook op die van ons :p |
|
|
| Real |
Het gaat dus wel degelijk om een vogel, zoals geïllustreerd op volgende prent.
 |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real

En hopsakee! Efkes een thread reviven! |
katten, BAH !!!!
de buren hier twee huizen verder hebben der ook een paar. Vuile beesten zijn het, die schijten en pissen hier de hele buurt onder :mad: :whip: |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Glexx
Ook op die van ons :p |
En op onzen Hobbes. |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
katten, BAH !!!!
de buren hier twee huizen verder hebben der ook een paar. Vuile beesten zijn het, die schijten en pissen hier de hele buurt onder :mad: :whip: |
Over 't algemeen zijn katten propere beesten. Ze wassen zich bijna elke dag en als ze moeten, is 't zo dat ze netjes hun uitwerpselen bedekken met grond. Raar dat je dat denkt...
Ik heb ook buren (wonen 4 huizen verder) die beweren dat onze kat het doet in hun tuin en dan nog op het gras(!). Dat zijn dan mensen die al jaren geen ene keer goeiedag hebben teruggezegd tegen mij. Denk je dat onze kat 4 tuinen gaat doorkruisen om zijn ding te doen terwijl wij zelf al een grote tuin hebben waar hij zich kan uitleven. Dat denk ik niet. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Zehra
Ik heb ook buren (wonen 4 huizen verder) die beweren dat onze kat het doet in hun tuin en dan nog op het gras(!). Dat zijn dan mensen die al jaren geen ene keer goeiedag hebben teruggezegd tegen mij. Denk je dat onze kat 4 tuinen gaat doorkruisen om zijn ding te doen terwijl wij zelf al een grote tuin hebben waar hij zich kan uitleven. Dat denk ik niet. |
T is wel zo dat een kat haar eigen terrein liever proper houdt en dus op een ander terrein haar behoeftes gaat doen, maar ze zal dan idd eerder tussen de planten gaan en dat bedekken dan in het midden van een grasplein. Als ze het niet kan bedekken is er niks aan te doen natuurlijk, zoals de katten van onze buren (ondertussen zo'n 20 of zelfs meer) vinden het bvb leuk om ons plat dak vol te leggen, waardoor we hier de hele zomer met een heerlijke geur zitten en veeeeeel vliegen :whip:
Maar deze zomer komt er verandering in want ik ga een sprinklerinstallatie zetten:toothless |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
T is wel zo dat een kat haar eigen terrein liever proper houdt en dus op een ander terrein haar behoeftes gaat doen, maar ze zal dan idd eerder tussen de planten gaan en dat bedekken dan in het midden van een grasplein. Als ze het niet kan bedekken is er niks aan te doen natuurlijk, zoals de katten van onze buren (ondertussen zo'n 20 of zelfs meer) vinden het bvb leuk om ons plat dak vol te leggen, waardoor we hier de hele zomer met een heerlijke geur zitten en veeeeeel vliegen :whip:
Maar deze zomer komt er verandering in want ik ga een sprinklerinstallatie zetten:toothless |
Ik zie die van ons wel vaak tussen de planten gaan. Maar die is dan nog maar 3 jaar oud ofzo.
Trouwens, zie pagina 1. Grappige huisdieren heeft die Push. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Zehra
Ik zie die van ons wel vaak tussen de planten gaan. Maar die is dan nog maar 3 jaar oud ofzo.
Trouwens, zie pagina 1. Grappige huisdieren heeft die Push. |
Hij heeft zijn huisdieren getuned. :) |
|
|
|
|