return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
.::City Parade::. 24/06/2006
View this Thread in Original format
Den Backer
City Parade 2006 will take place on Saturday June 24th 2006 @ Charleroi!

Toni_D2
Locatie?
FredNova
Luik
Push2005
Buh, ze moeten de City Parade dringend terug naar Gent halen :sadgreen:
FredNova
quote:
Originally posted by Push2005
Buh, ze moeten de City Parade dringend terug naar Gent halen :sadgreen:


volledig afhankelijk van de burgemeester
Jasperovitsj
Of Antwerpen :(
Antony
^ inderdaad ! plaats genoeg en geen walen :p
lemon squash
Ik snap het dus nog altijd nie voorwa ze da eind juni doen. Heel studerend België heeft nog examens. Enfin, de kans da ik ga is zowiezo klein. Kwas er twee jaar geleden en tis mij dik tegengevallen. Alleen Armin op de versuz-stage was nog te pruimen. Voor de rest nix dan marginale flipkikkers en een agressieve sfeer. Tzal mssch een persoonlijke mening zijn, want ik ken mensen die zich daar ieder jaar bangelijk amuseren. In ieder geval, not very much my cup of tea, tenzij ze met ne beestenline-up afkomen.
Bl@ckOut
Ik heb mij daar in Luik vorig jaar anders wel goed geamuseerd, ik zal er nu dus ook zeker bij zijn :)
FUSyke
quote:
Originally posted by lemon squash
Ik snap het dus nog altijd nie voorwa ze da eind juni doen. Heel studerend België heeft nog examens. Enfin, de kans da ik ga is zowiezo klein. Kwas er twee jaar geleden en tis mij dik tegengevallen. Alleen Armin op de versuz-stage was nog te pruimen. Voor de rest nix dan marginale flipkikkers en een agressieve sfeer. Tzal mssch een persoonlijke mening zijn, want ik ken mensen die zich daar ieder jaar bangelijk amuseren. In ieder geval, not very much my cup of tea, tenzij ze met ne beestenline-up afkomen.


Ik was er toen ook aan de Versuz stage. Na Armin zijn set ben ik terug naar huis vertrokken. Veel te veel volk en het is niet mijn ding. Het was mijn eerste en ook mijn laatste keer. Alleen voor een dj-set op een stage (zoals Armin toen) wil ik nog wel eens naar een parade afzakken.

Nabistai
Mss dat de examens dan net gedaan zijn. Valt dus nog af te wachten :)
Den Backer
Ik vond CP in Luik stukken beter dan CP Gent! :)
Vorig jaar ontbrak er enkel een shuttlebus van de afterparty naar het station van Luik... Met als gevolg dat iedereen tevoet bijna de ganse parade trg moest doen! Waardoor ik wel een 20 - 30 tal wrakken ben tegengekomen die in de berm lagen te maffen of K.O. waren! :crazy:
Maar soit, aangezien CP met een 2 jaarlijks systeem werkt zou het in principe trg in Luik moeten zijn. Maar vorig jaar hebbek een gerucht gehoord dat Antwerpen het ook wel eens zou willen organiseren.
Weet iemand hier meer van?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement