|
מעבר פצצה
|
View this Thread in Original format
| §chop¥ |
מה קורה אנשים ?
מישהו היה פה בבאלקוני ביום שישי ?
בכל מקרה ,כמו בכל פעם דייג'יי תומאס שם
public domain - operation blade
נכון שכבר נמאס מהטראק הזה,אבל מתי שנכנס הקטע הטוב של הטראק הוא האיט את ה
bpm
והכניס את
cosmic gate - hardcore
זה היה כזה ע-נ-ק !!!
נראה לי שרק אני וחבר שלי זיהינו שזה היה הארדקור,אבל מה זה משנה ...התחלנו לרקוד כמו מטורפים שם !!!
חבל שהוא לא שם את הגירסה השנייה של הארדקור,לא המקורית.
לא נורא!
אם גם אתם שמעת מעברים טובים מטראק לטראק אתם מוזמנים לכתוב... |
|
|
| MoSH_MaN |
| מה אתה דביל המקורי זה הכי הכי אחי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה אתה דביל המקורי זה הכי הכי אחי |
עניין של טעם ......
גם לדעתי המקורי יותר טוב...
בכל אופן - דיג'יי תומאס מסריח
הוא בן אדם אידיוט נטו
הכל סביבו זה יחסי ציבור ומיסחור
פשוט מגעילים הדיג'יים בארץ - למה אנחנו לא הולנד ??! |
|
|
| Hell_Copter |
אחי אני הייתי בבלקוני יום שישי
בהתחלה היה מוזיקה מסריחה
ואז היה מוזיקה פצצתית!!!
peran van dijk - good time
ממש הכניס אותי לאווירה
ואז הוא שם הוריזון
ואז היה מכות שם!!!! אז יצאתי החוצה למה אני מכיר את הזה שקיבל מכות
תוך 10 דקות מלא חברים שלי שהם חברים שלו הגיעו מהוד השרון לפיתוח
משהו מטורף היה שם!! |
|
|
| Dj-2TaLL |
אני לא אוהב את טומאס, לא הייתי שם בכל מקרה...
אז יצא לו פוקס אז מה?
:)
(שום דבר נגדך אחי) |
|
|
| DjChook |
תומאס ממש די'גיי טוב לדעתי ששם מוזיקה
שמקפיצה מאד אנשים
והוא עובד עם ווינלים , ומבין מה הוא עושה
אז מה עם הוא ממוסחר
ודר"א הוא עובד בחינם
אין כסף ! |
|
|
| arik |
באמת הדיי גיים בארץ קקות
מי יודע אולי אנחנו יהיה הדיי גיים הבאים אלה שבאמת עושים את זה בישביל המוסיקה
ואז רק אולי נהפוך לישראל ההולנדית
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
תומאס ממש די'גיי טוב לדעתי ששם מוזיקה
שמקפיצה מאד אנשים
והוא עובד עם ווינלים , ומבין מה הוא עושה
אז מה עם הוא ממוסחר
ודר"א הוא עובד בחינם
אין כסף ! |
תקשיב - אני מכיר את הבן אדם - דיברתי איתו כמה פעמים
הוא לא עובד בחינם ולא בלרינות
על מה אתה מדבר ?
איזה שניים החליטו לקדם אותו קנו לו משרד בת"א וכבר לפחות 3 שנים הוא מתאמן במיקסוסים
הגיע הזמן שהוא יתחיל להיות נורמלי בזה
הוא לא מתקלט מתוך אהבה למוזיקה
רק בשביל הכסף
חוץ מזה שהוא ממחזר טראקים - אני חושב שאם אני יישמע את הוריזון עוד פעם אחת במועדון אני יתאבד...
טוב שהוא לא שם את סאנדסטורם וזהו ... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by arik
באמת הדיי גיים בארץ קקות
מי יודע אולי אנחנו יהיה הדיי גיים הבאים אלה שבאמת עושים את זה בישביל המוסיקה
ואז רק אולי נהפוך לישראל ההולנדית
:) |
רק שתדע שאני באמת מאמין בזה - לדעתי המצב ישתפר בשנים הבאות ... |
|
|
| DjChook |
חברים שלי שלקחו אותו לכמה מסיבות אמרו לי שהוא עובד בחינם
כי הוא בראסמי רק מתאמן
ואני לא יודע מה איתכם אני מאוד אוהב את הוריזון |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
ואני לא יודע מה איתכם אני מאוד אוהב את הוריזון |
ממוסחר ויצא מכל החורים
אם אני ישמע אותו במסיבה כמו אתמול אני לא אומר שאני ישב בצד
אבל ככה סתם לשמוע בבית
אין מצב |
|
|
| Dj Moriano |
תומס סתם ג'ינג'י דפוק
אל אוהב אותו בכלל |
|
|
|
|