return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
מה נסגר איתך פרי (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Koby
האלבום המדובר מלפני 3 שנים :
Ferry Corsten - Right Of Way

כולל בתוכו כמה קטעים מהסגנון הישן..כמו
sublime
kyoto
sweet sorrow
וכמה מהסגנון ה"חדש" שלו..
whatever
rock your body rock
וכו'..
אתה מדבר פה על רמיקס גרוע לטענת רבים לטראק ישן..וזה לא אומר שפרי ירד ברמה..כמו שלא תגיד שהוא נהיה יותר טוב בגלל רמיקס מצויין של איתי שלנו ל
startraveler
או רמיקס של ט'רילסיקרס לסבליים וסוויט סוראו ורמיקסים טובים של צ'ייבל ואבוב אנד ביונד להולדיג און..וכל אלא מאותו אלבום..הקטע היחידי שחדש אצלו זה פייר ולדעתי הוא טראק טוב ולא דומה בסגנון לקטעים קודמים שלו...


חייב להוסיף בהקשר הזה

holding on
הרגסה הכי טובה הכי יפה והכי מרגשת היא גרסת האלבום...
יופי של קטע שקט ווקאל מדהים קתב איטי וסאונד מדהים ברקע
קטע מהפנט
לא הותיר הרבה סיכוי לרמיקסים למרות שהמקורי הוא כלל לא קטע טראנס
Viber
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חייב להוסיף בהקשר הזה

holding on
הרגסה הכי טובה הכי יפה והכי מרגשת היא גרסת האלבום...
יופי של קטע שקט ווקאל מדהים קתב איטי וסאונד מדהים ברקע
קטע מהפנט
לא הותיר הרבה סיכוי לרמיקסים למרות שהמקורי הוא כלל לא קטע טראנס


אני דווקא הכי אהבתי תגירסה של צ"ייבל
נראית לי הכי עמוקה
skelz
תאכלס יוראי, צודק אחי!
Whatever סינגל נפילההההה
בהחלט לא בפליליסט שלי! :(

תחפרו קצת ותראו את ההתחלה של קורסטן
אתם תתפלאו למצוא שבתחילת הקריירה שלו
עוד בזמנים שאני הייתי צ'ונג מבחינת טראנס..
(כמו הרבה אחרים..)
הוא פשוט היה יוצר דברים מופלאים :X
לא שהיום הוא לא.. אבל פחות..
אךך.. הואטאבר הזה הוא אשכרה בול לשם של הקטע..
כאילו למי אכפת ממנו כבר
הוא לא משו
חח :)
cluBBer
הוא התמסחר כמו רבים וטובים

זה מה שקרה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by cluBBer
הוא התמסחר כמו רבים וטובים

זה מה שקרה


אהה אנחנו בקטע של בלבול מוח?

רמיקסים למובי ו-וויליאם אורביט בסוף ה-90 שנוגעים באמ טי וי זה לא מסחור אבל ליצור קטע כמו וואטאבר שבורח קצת מהטראנס זה מסחור?

איזה שטויות יא אללה!

לפעמים כשחייבים לקטול זורקים כל שטות לאוויר אהה?
YoraY
quote:
Originally posted by skelz
תאכלס יוראי, צודק אחי!
Whatever סינגל נפילההההה
בהחלט לא בפליליסט שלי! :(

תחפרו קצת ותראו את ההתחלה של קורסטן
אתם תתפלאו למצוא שבתחילת הקריירה שלו
עוד בזמנים שאני הייתי צ'ונג מבחינת טראנס..
(כמו הרבה אחרים..)
הוא פשוט היה יוצר דברים מופלאים :X
לא שהיום הוא לא.. אבל פחות..
אךך.. הואטאבר הזה הוא אשכרה בול לשם של הקטע..
כאילו למי אכפת ממנו כבר
הוא לא משו
חח :)



שיו קצת תמיכה, איזה כיף לדעת שאני ל-א במחזור - חן...
:)

בחייך יגאל תקף אותי בלי קשר גם אם הוא צודק וגם אם הרגזתי אותו קצת בדברים שלי יש דרך להגיד את זה גם בלי לתקוף אנשים אחרים

וכמובן שאני סולח לך יגאל.. ! :>



אני דיי בעד השינוי של פרי אבל איפשהו קשה לי שהוא משחרר קטעים בצורת ויניל או סינגל יענו מטפח ומעודד את הקטעים שלא כל כך ראויים לזה לדעתי..


רסמי אני מעריך ומת על כל קטע וקטע שלו לפני 2 האחרונים.. בפעם הראשונה (פייר).. הבלגתי, בפעם השניה כבר הייתי חייב להשמיע את דעתי ולשמוע את דעתם של האנשים פה
omergunr
סיסטם F
לשילטון
:D :D :D :D :D
YoraY
quote:
Originally posted by omergunr
סיסטם F
לשילטון
:D :D :D :D :D


אני דווקא בעד
f massif
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY
אני דווקא בעד
f massif


א. מה אתה משווה :rolleyes:
ב. אף מאסיף זה לא פרי - זה בן טיפוחים שלו
cluBBer
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אהה אנחנו בקטע של בלבול מוח?

רמיקסים למובי ו-וויליאם אורביט בסוף ה-90 שנוגעים באמ טי וי זה לא מסחור אבל ליצור קטע כמו וואטאבר שבורח קצת מהטראנס זה מסחור?

איזה שטויות יא אללה!

לפעמים כשחייבים לקטול זורקים כל שטות לאוויר אהה?


אני לא מדבר על
OUT OF THE BLUE וכאלה
שזה נחשב לקלסיקה

אני מדבר על שינוי פתאומי בסיגנון התחיל פתאום משום מקום עם אלקטרו
אחרי זה כולם פתאום השתנו והתחילו עם אלקטרו

דוגמא מצויינת
FILO & PERI
מה קשור סיגנון שהם היו מייצרים לטראק האחרון שלהם
אין בכלל קשר
לפחות היו משנים את השם שלהם למשהו אחר

פשוט גועל נפש

YoraY
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
א. מה אתה משווה :rolleyes:
ב. אף מאסיף זה לא פרי - זה בן טיפוחים שלו




תאמת אף פעם לא טרחתי לבדוק מי זה מרוב שהייתי בטוח שזה אליאס

עכשיו אני אבדוק..


edit
Hugo Soss & F. van den Brink
וואלה סורי חח
my bad


עדיין אני מת על הרמיקס שהם עשו ל
ROCK YOUR BODY

ולא נראה לי יצא טראק כזה עצבני בז'אנר הזה!
YoraY
quote:
Originally posted by cluBBer
הוא התמסחר כמו רבים וטובים

זה מה שקרה





אה..! לא הייתי אומר את זה.. בא לא נגזים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement