return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
מה נסגר איתך פרי (pg. 4)
View this Thread in Original format
YoraY
הבנתי אותך פחות או יותר.. ירדת פה לרמות על חח


לא קל להגדיר טראנס נראה מי מסוגל..:)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DvJ
ממה שאני יודע הטראנס התחיל בגרמניה בשנות שמונים הוא התחיל כסוג של טקנו השתמשו בכל מיני צלילים שלו....במטרה כמו שאילן רשם לחפש שלמות ןמשהו יותר רגוע מהטקנו בין האוס לטקנו......
האדם שעשה זאת נקרא קלאוס שולץ מקווה שכולכם מכירים אותו בעזרת כמה סינטיים ושילובים של צלילים של טקנו והאוס...
בסוף שנות 90 הדבר תפס תאוצה ודיגיים אימצו את סוג המוסיקה הזאת....
שבהתחלה היה מן סוג של טקנו רק לאחר מכן הוגדר כסוג מוסיקה בפני עצמו...
בשנים האחרונות אם אני לא טועה נוצר גם הפרוג טראנס שהוא שילוב של טראנס והאוס ומשמעותו הוא קידום התקדמות .....
קיצר אין לכח להכנס ולפרט על זה יותר אני מקווה שנתתי קצת רקע על הטראנס בכלליות...........


מפתיע לגלות או שלא שהפרוג טראנס תמיד היה קיים - זה באמת מעין תעלומה עבורי מתי בדיוק החלו להשתמש במונח הזה

על דבר אחד אין עוררין מרקוס שולץ (לא השולץ שאתה דיברת עליו) החזיר את הפרוגרסיב טראנס או שהכניס אותו איך שתרצו מבין השניים עמוק אל התודעה הרבה יותר מכפי שהוא היה לפני כמה שנים
YoraY
אחלה מרקוס :))
gErver
התעייפתי אחרי 2 פוסטים אחרי הפוסט שפירסמתי
והיה לי ברור שזה מה שיקרה, כל אחד יתחיל לזרוק את ההגדרות שלו
ולפתוח תתחת שלו :D
אז ככה, שמרו על ההגדרות שלכם
לכו תרצו על טראנס באוניברסיטה הפתוחה
תכתבו ספר על קלאב טראנס
על סינטים וכל מה שבראש שלכם..

ותפסיקו לעייף אנשים עם הגדרות למוסיקה
אומנות והגדרות לא הולכים ביחד.

וזה די פשוט מבחינתי
קלאב טראנס
=
טראנס מועדונים

וכן אני יודע מה מסחרי, מה איכותי, מה כה ומה כככה

אל תשגעו אותי יותר :crazy:
YoraY
quote:
Originally posted by gErver
התעייפתי אחרי 2 פוסטים אחרי הפוסט שפירסמתי
והיה לי ברור שזה מה שיקרה, כל אחד יתחיל לזרוק את ההגדרות שלו
ולפתוח תתחת שלו :D
אז ככה, שמרו על ההגדרות שלכם
לכו תרצו על טראנס באוניברסיטה הפתוחה
תכתבו ספר על קלאב טראנס
על סינטים וכל מה שבראש שלכם..

ותפסיקו לעייף אנשים עם הגדרות למוסיקה
אומנות והגדרות לא הולכים ביחד.

וזה די פשוט מבחינתי
קלאב טראנס
=
טראנס מועדונים

וכן אני יודע מה מסחרי, מה איכותי, מה כה ומה כככה

אל תשגעו אותי יותר :crazy:



תראה מה עושים בשביל חבר
dvj!
Shahar
לא יודע על מה הויכוח
אבל בקשר לנושא הראשי של הטרד
פרי שינה תסגנון שלו כבר ב 2002 כשהוא יצר את
punk

נראה לי שרוב הקהל התבאס והיה יותר קהל מבואס מאשר קהל מאושר
בדיוק כמו שהיה כשטייסטו שינה סגנון
אבל זה מה יש ועם זה צריך להסתדר(משפטי צבא חח) בכל מקרה פרי הביא להיטים מספיק גדולים כמו הרמיקס שלו לסינטזיה 2004

נקווה שהוא יחזור לסגנון הקודם
ומישו פה פעם אמר שהוא מתחיל לחזור לזה אבל נראה לי טעו
עדיין לא שמעתי את
ferry corsten - i love you
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
לא יודע על מה הויכוח
אבל בקשר לנושא הראשי של הטרד
פרי שינה תסגנון שלו כבר ב 2002 כשהוא יצר את
punk

נראה לי שרוב הקהל התבאס והיה יותר קהל מבואס מאשר קהל מאושר
בדיוק כמו שהיה כשטייסטו שינה סגנון
אבל זה מה יש ועם זה צריך להסתדר(משפטי צבא חח) בכל מקרה פרי הביא להיטים מספיק גדולים כמו הרמיקס שלו לסינטזיה 2004

נקווה שהוא יחזור לסגנון הקודם
ומישו פה פעם אמר שהוא מתחיל לחזור לזה אבל נראה לי טעו
עדיין לא שמעתי את
ferry corsten - i love you


לחזור לסגנון הקודם הוא לא יחזור זה די ברור
ההפקה הזו מזכירה קצת את הסגנון הישן שלו זה הכל
בהחלט קטע טוב "איי לאב יו"
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לחזור לסגנון הקודם הוא לא יחזור זה די ברור
ההפקה הזו מזכירה קצת את הסגנון הישן שלו זה הכל
בהחלט קטע טוב "איי לאב יו"


אתה היית האופטימי היחיד וגם אתה כבר לא בעניין חח
שמע אין מה לעשות זה הקו שלו
אולי הוא כן יחזור לסגנון שלו מתישהו כשהוא יראה שיש טעם לזה
gErver
quote:
Originally posted by Shahar
לא יודע על מה הויכוח
אבל בקשר לנושא הראשי של הטרד
פרי שינה תסגנון שלו כבר ב 2002 כשהוא יצר את
punk

נראה לי שרוב הקהל התבאס והיה יותר קהל מבואס מאשר קהל מאושר
בדיוק כמו שהיה כשטייסטו שינה סגנון
אבל זה מה יש ועם זה צריך להסתדר(משפטי צבא חח) בכל מקרה פרי הביא להיטים מספיק גדולים כמו הרמיקס שלו לסינטזיה 2004

נקווה שהוא יחזור לסגנון הקודם
ומישו פה פעם אמר שהוא מתחיל לחזור לזה אבל נראה לי טעו
עדיין לא שמעתי את
ferry corsten - i love you


זה נכון
אבל איך שאני זוכר את זה אף אחד לא התבאס מפאנק
ויצאו לזה כמה רימיקסים שהייתי מנגן היום.

i love u
קטע טראנס סוחף אולד סטייל כזה
יש לי איזה ריפ מסריח של הקטע..
קטע לא רע בכלל.
cluBBer
quote:
Originally posted by gErver
התעייפתי אחרי 2 פוסטים אחרי הפוסט שפירסמתי
והיה לי ברור שזה מה שיקרה, כל אחד יתחיל לזרוק את ההגדרות שלו
ולפתוח תתחת שלו :D
אז ככה, שמרו על ההגדרות שלכם
לכו תרצו על טראנס באוניברסיטה הפתוחה
תכתבו ספר על קלאב טראנס
על סינטים וכל מה שבראש שלכם..

ותפסיקו לעייף אנשים עם הגדרות למוסיקה
אומנות והגדרות לא הולכים ביחד.

וזה די פשוט מבחינתי
קלאב טראנס
=
טראנס מועדונים

וכן אני יודע מה מסחרי, מה איכותי, מה כה ומה כככה

אל תשגעו אותי יותר :crazy:


אחי אתה לא יודע איפה אתה נמצא?

אתה נמצא במקום בו כל העליתה של מבינים במוזיקה איכותית נמצאת
אז שתוק ותלמד
:mad:

YoraY
quote:
Originally posted by cluBBer
אחי אתה לא יודע איפה אתה נמצא?

אתה נמצא במקום בו כל העליתה של מבינים במוזיקה איכותית נמצאת
אז שתוק ותלמד
:mad:




חחחחחחחחחחחחחח מסכן כולה התחמם לו המח קצת
DvJ
quote:
Originally posted by gErver
התעייפתי אחרי 2 פוסטים אחרי הפוסט שפירסמתי
והיה לי ברור שזה מה שיקרה, כל אחד יתחיל לזרוק את ההגדרות שלו
ולפתוח תתחת שלו :D
אז ככה, שמרו על ההגדרות שלכם
לכו תרצו על טראנס באוניברסיטה הפתוחה
תכתבו ספר על קלאב טראנס
על סינטים וכל מה שבראש שלכם..

ותפסיקו לעייף אנשים עם הגדרות למוסיקה
אומנות והגדרות לא הולכים ביחד.

וזה די פשוט מבחינתי
קלאב טראנס
=
טראנס מועדונים




וכן אני יודע מה מסחרי, מה איכותי, מה כה ומה כככה

אל תשגעו אותי יותר :crazy:





מה נפל עליךך?
התעייפת אחרי 2 פוסטים אבל לא התעייפת לרשום תפוסט הזה??
אף אחד לא מכריח אותך לענות אז אל תענה....
לא הגדרתי מזה טראנס נתתי רקע כללי ממה שאני יודע....
ומצטער אם עייפתי אותך אתה פשוט יכול ללכת לישון......זה ממש לא מעניין אותי..
ותזכיר לי מתי פנית אליך בכלל??



quote:
Originally posted by YoraY
תראה מה עושים בשביל חבר
dvj!


Respect....
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement