return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
[07/08-04-2006] Awakenings - Gashouder, Amsterdam
View this Thread in Original format
Opti
Locatie: Gashouder
Datum: 07-04-2006
Tijd: 22:00 - 07:00
Vvk: 35 euro vanaf 14 februari

Line-up
22:00 - 23:45 2000 and One
23:45 - 01:00 Joris Voorn
01:00 - 02:45 Adam Beyer
02:45 - 04:15 Cari LekeBusch
04:15 - 05:45 Misstress Barbara
05:45 - 07:00 Marco Remus


Locatie: Gashouder
Datum: 08-04-2006
Tijd: 22:00 - 07:00
Vvk: 35 euro vanaf 14 februari

Line-up
22:00 - 00:00 Joel Mull
00:00 - 01:30 Pelacha
01:30 - 02:30 Technasia (live)
02:30 - 04:15 Dave Clarke
04:15 - 05:15 Advent
05:15 - 07:00 Steve Rachmad
basd
Pelacha :eyes: Top dat ze die geboekt hebben! Spanish offbeat techno puta powerrrrrrrrrr..

Plus dat Dave Clarke weer eens uit de mottenballen gepeuterd is.. Leuk hoor! Advent ook niet gek en Rachmad is altijd wel kwaliteit.

Wie is er nog meer voor de zaterdag?
franzelare
ziet er leuk uit :)

de vrijdag vooral minder hard als deze keer!

dus de kans is groot dat ik dan weer een weekendje in de gas bivakeer ;)
TranceFool
Zaterdag hele dikke :crazy: :crazy: :crazy:

Eindelijk Dave Clarke weer eens bewonderen, daarnaast The Advent en Mull ook erg vet. Steve Rachmad is 9 van de 10 keer wel knallen. Verder niet erg bekend met Pelacha maar Spaanse offbeat kan nooit kwaad. Technasia live lijkt me ook erg vet. Zn djsets zijn vaak goed te pruimen maar ik ben erg fan van zn producties. Wat mij betreft dus een hele dikke line-up :tongue3
basd
quote:
Originally posted by TranceFool
Zn djsets zijn vaak goed te pruimen maar ik ben erg fan van zn producties.

Niet z'n, maar hun :)

Van de week maar effe kaartje scoren, zal me niet weer gebeuren dat het uitverkocht is en ik ineens weer zin krijg om te gaan.
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Niet z'n, maar hun :)

Van de week maar effe kaartje scoren, zal me niet weer gebeuren dat het uitverkocht is en ik ineens weer zin krijg om te gaan.


Anke en ik zijn maybe ook wel van de partij.
Even kijken of ik een kaartje kan scoren.

Frans, ga jij pica's schieten? Maybe ga ik dat ook weer eens proberen.
TranceFool
quote:
Originally posted by basd
Niet z'n, maar hun :)

Van de week maar effe kaartje scoren, zal me niet weer gebeuren dat het uitverkocht is en ik ineens weer zin krijg om te gaan.

Je hebt gelijk :D.
Dacht dat Technasia alleen Charles Siegling was. Volgens mij heb ik wel eens een djset van Technasia meegemaakt waar alleen Charles Siegling aanwezig was, maar goed.
basd
quote:
Originally posted by TranceFool
Je hebt gelijk :D.
Dacht dat Technasia alleen Charles Siegling was. Volgens mij heb ik wel eens een djset van Technasia meegemaakt waar alleen Charles Siegling aanwezig was, maar goed.

Dat komt inderdaad wel vaker voor dat alleen siegling onder de Technasia-naam een DJ-set doet, zou best kunnen dat dat nu ook weer zo is..

Enne Bram, gewoon doen, ik ga ook wel :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Dat komt inderdaad wel vaker voor dat alleen siegling onder de Technasia-naam een DJ-set doet, zou best kunnen dat dat nu ook weer zo is..

Enne Bram, gewoon doen, ik ga ook wel :)


Ik ben al bezig wat "te regelen". Komt goed.

Tim, ben je dan ook weer beter?
Harmen, ga je mee?
Bastiaan, ga weer eens een keer mee partyen! Van tevoren Mariopartyen bij jou! :p
franzelare
quote:
Originally posted by SnuggLe
Frans, ga jij pica's schieten? Maybe ga ik dat ook weer eens proberen.


kans is er van wel, kan ook zijn dat ik toch besluit naar timewarp te gaan en dan ga ik deze awake missen.
maar dat ligt er ff aan hoe ik dan met het werk zit

basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik ben al bezig wat "te regelen". Komt goed.

Tim, ben je dan ook weer beter?
Harmen, ga je mee?
Bastiaan, ga weer eens een keer mee partyen! Van tevoren Mariopartyen bij jou! :p

Mooi zo, mijn kaartje is iig binnen.

Zin in!
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Mooi zo, mijn kaartje is iig binnen.

Zin in!


Ik nog niet. Ik probeer wat te fixen. Maar ben bang dat dat niet gaat lukken. Ga daar wel rap achteraan.

Ga je nog mee naar Jeff Mills?
Binnenkort kaarten halen ? Ik zal eerst kijken of daar wat voor geregeld kan worden..denk het wel nl.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement